١۵ کفش جذاب و زمستانه مردانه شیک (بخش اول)

در فصول پاییز و زمستان به فصل پادشاهی بوت‌ها و نیم‌بوت‌ها می‌رسیم. جذاب‌ترین پاپوش‌های فصول سرد که فارغ از اینکه مخاطبش زن یا مرد است، سن کمی دارد، نوجوان و جوان است یا سن بالایی دارد، طرفداران زیادی را با خود همراه کرده است. این نوع کفش‌ها در سال‌های اخیر در استایل‌های متفاوتی دیده شده و پتانسیل بالایی در خلق زیبایی ظاهری برای افراد را از خود نشان داده است. همچنین این کفش‌ها مناسب‌ترین گزینه برای گرم نگه داشتن پاهای افراد در سرمای زمستان و رطوبت آن است. در این مقاله بوت های با کیفیت و جذاب زمستانه را برایتان گردآوری کردیم که در انتخابتان موثر خواهد بود.

بوت کوهنوردی Velasca

این کفش ها در شرایط سخت آب و هوایی و سطوح ناهموار بسیار کاربردی است و پیاده روی را برای شما لذت بخش خواهد کرد. این بوت ها دارای طرحی سنتی و جنس چرم است. این بوت های جذاب را بهتر است با لباس های ساده ترکیب کنید تا کفشتان نکته اصلی استایلتان باقی بماند. به عنوان مثال یک شلوار جین و بافتنی ساده برای ترکیب با این بوت بسیار مناسب است.

بوت های Moc Toe

این بوت های سبک کلاسیک، در کشور آمریکا تولید می‌شود. کیفیت و دوام این کفش‌ها مثال زدنی است. شرکتRed Wing تولید کننده این بوت ها مهارت بالایی در تولید کفش دارد زیرا در زمان جنگ کفش های سربازان آمریکایی را تأمین می‌کرد. این بوت ها را می‌توانید با لباس های ساده ترکیب کنید.

بوت های Moc Toe

بوت های دربی مشکی

این بوت ها، کفش های چند منظوره هستند و خود را با استایل های رسمی و غیر رسمی مطابقت می‌دهند. همچنین کفش های مناسبی برای استایل کژوال است. دوام و کیفیت این بوت ها قابل قبول بوده و باید به خوبی از آن ها مراقبت کنید.

بوت های نبوک Timberland

این بوت ها در دهه 1990 و اوایل دهه 2000 در بین رپرها و خوانندگان مشهور محبوب بود. امروزه هم این بوت ها طرفداران خاص خود را دارد. بوت های تیمبرلند هم برای محیط های دوستانه و هم برای محیط های کاری بسیار مناسب است.

بوت های آکسفورد

امروزه این بوت ها کمی نایاب شده و پیدا کردن اصل این کفش ها کمی مشکل است. اما ارزش خریدن این بوت های جذاب را دارد. این بوت ها در سریال های خارجی توسط بازیگران مشهور مورد استفاده قرار می‌گیرد. طرح های مدرن این بوت ها می‌تواند برای استایل های امروزی بسیار مناسب باشد.

بوت های آکسفورد

بوت های Brogue

بوت های بروژ که یکی از کفش های رسمی مردانه به شمار می‌رود، قدمت طولانی داشته و ریشه آن در کشور اسکاتلند و ایرلند است. شکیل‌ترین سبک این کفش‌ها مدل (Wingtip) است که دارای پنجه طرح دار بوده و زمانی که از بالا به پنجه این کفش نگاه کنید، شکلی مشابه M یا W دارد.

بوت های جیر کلارکز

این بود ها سبکی کلاسیک دارد و جنس آن از جیر با کیفیت تولید شده است. البته نسخه چرمی این بوت ها هم در بازار موجود است اما طرفداران بوت های جیر کلارکز بیشتر از مدل چرمی آن است. این کفش های کلاسیک را می‌توانید با لباس های غیر رسمی هم ست کنید.

بوت های چرمی چلسی

بوت چلسی یکی از انواع بسیار معروف بوت است که در اصل آن را برای آقایان تولید می‌کردند، اما به‌مرور بین خانم‌ها هم محبوبیت یافته است. راز محبوبیت این بوت در سادگی و راحتی آن است. بارزترین نشانه این بوت، دو پنل کشی است که در دو طرف آن قرار گرفته است و باعث انعطاف‌پذیری آن می‌شود.

منبع: Apetogentleman

دیدگاهتان را بنویسید