اکسسوری های زنانه ترند و متفاوت

«اکسسوری» به هر گونه لوازم جانبی غیر از پوشاک در کنار لباس‌های پوشیدنی گفته می‌شود که از قرن بیست و یکم رواج یافت. در زبان انگلیسی «اکسسوری» یعنی با اضافه کردن یک شیء به شیء دیگر آن را مفیدتر، زیباتر یا کاربردی‌تر جلوه دهیم. در حوزه مد و پوشاک به معنای وسایل ثانویه و جانبی که در کنار لباس‌های پوشیدنی است. اکسسوری کمک می‌کند تا لباسی که یک شخص می‌پوشد، برجسته و جذاب شود.

بیشتر افراد بر این باورند که انواع اکسسوری ها در کنار خرید لباسهای زیبا در درجه دوم قرار دارند و نقش آنها تزیینی است. اما توجه کنید که اکسسوری ها اگر به درستی انتخاب شوند می توانند یک استایل تک رنگ و ساده را به استایلی بسیار چشمگیر با هارمونی رنگ دلنشین تبدیل کنند.

زنجیر عینک

زنجیر عینک که اخیرا به استایل بسیاری از افراد اضافه شده است، می تواند یک عینک کلاسیک را به یک عینک ترند و مدرن تبدیل کند. تنوع طرح این زنجیر ها باعث شده که افراد با هر استایلی بتوانند از آن استفاده کنند. معمولا وقتی نمی خواهیم از عینک استفاده کنیم، زنجیر عینک کار شما را راحت و به دلیل طرح زیبایش مانند یک گردنبند جذاب عمل خواهد کرد. همچنین برای کسانی که به دنبال طرح های غیر معمول هستند، زنجیرهایی با طراحی خاص به بازار ارایه شده است.

اکسسوری های دست

اگر به اکسسوری های دست علاقه مند هستید، حتما از انگشتر های خاص که متفاوت هستند و در قسمت ناخن دست مورد استفاده قرار می‌گیرند، خوشتان خواهد آمد. اگر به دنبال اکسسوری هستید که تمام دست شما را پوشش دهد، از اکسسوری های مخصوص زنجیردار استفاده کنید. از سوی دیگر، می توانید دستبند های مرواریدی را که ظرافت و سادگی را با هم ترکیب می کنند، به استایل خود منعکس کنید. استفاده از اکسسوری مروارید، به خصوص روی دست ها، می تواند شما را از بقیه متمایز کند.

اکسسوری های پا

اگر می‌خواهید از یک اکسسوری فوق‌العاده استفاده کنید، می‌توانید به زیورآلاتی که برای پا و مچ پا طراحی شده است، بهره ببرید. این جواهرات چه مهره ای و چه با جزئیات براق، در تابستان به ظرافت شما می افزایند. هرچند برای فصل زمستان چندان مناسب نیستند. این اکسسوری ها در طرح های ساده هم تولید می‌شود که برای افراد ساده دوست مناسب است.

اکسسوری مو

امسال سنجاق سر های رنگی به یک ترند جذاب تبدیل شده است. شما می‌توانید طبق عکس موهای خود را کاملا از بالا ببندید و در قسمت پشت سر از سنجاق سرهای رنگی برای تزیین موهایتان استفاده کنید. در میان اکسسوری های مو، یکی از ترندهای اخیر، زنجیر مو قرار دارد. زنجیر مو که اغلب توسط ستاره های مشهور هالیوود استفاده می شود، می تواند یک لباس ساده را شبیه لباس های جذاب مراسم فرش قرمز کند. همچنین می توانید این اکسسوری را برای دعوت ها یا جشن های خاص انتخاب کنید.

سرآستین های متفاوت و جذاب

اگر کت ها جزء لاینفک کمد لباس شما هستند، یک پیشنهاد عالی دیگر برای شما داریم! شما می توانید هر روز با ده ها دکمه سرآستین موجود در بازار استایل متفاوتی ایجاد کنید تا جلوه ای بدیع به کت ها ببخشید.

اکسسوری هایی با رنگ سال

یکی از بهترین راه ها برای استفاده از اکسسوری مناسب و ترند، انتخاب اکسسوری هایی است که مطابق با رنگ سال باشد. انگشتر ها و گردنبند هایی با جواهرات سرخابی، ساده ترین استایل شما را به یک استایل ترند و جذاب تبدیل خواهد کرد.

منبع: Yasemin

دیدگاهتان را بنویسید