استایل های جذاب زمستانی 2023

قطعا شما هم با آمدن زمستان و فصل سرد به دنبال لباس های گرم و مناسب این فصل هستید. البته لباس های زمستانه باید ضمن محافظت از سرما و گرم بودن، ظاهری شیک و جذاب هم داشته باشد. این دلیلی است که ترند استایل ها هرساله برای هر فصل به کمک شما می آیند تا بتوانید در مورد ظاهر خود تصمیم بگیرید. رنگ ها دومین انتخاب ما بعد از پسندیدن مدل لباس هستند. هر سال، رنگ مخصوص به خود را دارد که مد و پوشاک آن سال را تحت تاثیر خود قرار می دهد. در سال 2023 رنگ انتخابی شرکت پنتون که رنگ سرخابی مایل به قرمز است، جز رنگ های ترند و پر طرفدار خواهد بود.

استفاده از لباس های قهوه ای رنگ

اگر از رنگ‌های قهوه‌ای که رنگ‌های صمیمیت و گرمی هستند، به‌طور سنجیده استفاده کنید، می‌توانید ظاهری راحت و در عین حال شیک داشته باشید. به عنوان مثال می‌توانید با یک پالتو بلند قهوه ای را با یقه اسکی مشکی و شلوار استرچ چرمی و بوت هایی که تا زانو هستند، یک استایل جذاب زمستانی ایجاد کنید.

انتخاب اکسسوری های مناسب

استفاده از شال گردن و کلاه های زیبا و همچنین استفاده از دستکش های چرمی می‌تواند استایل شما را تکمیل کند. البته استفاده از یک عطر جذاب در فصل زمستان مانند Euphoria Amber Gold که متعلق به برند Calvin Klein است، ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

ترکیب رنگ صورتی و مشکی در لباس های زمستانه

اگر در زمستان نمی توانید از پوشیدن لباس های رنگارنگ چشم پوشی کنید، می توانید ظاهری خیره کننده با هماهنگی صورتی و مشکی داشته باشید. شاید با خود فکر کنید صورتی رنگی تابستانه است، اما باید بدانید که ترکیب رنگ‌های صورتی با مشکی و یا طوسی، یک استایل جذاب برای شما خواهد ساخت. به عنوان مثال یک پالتوی بلند صورتی پودری با اورال و بوت های مشکی، یک استایل جذاب ایجاد می‌کند.

استایل جذاب برای اسکی

برای ایجاد یک ترکیب جذاب جهت استفاده از تفریح هایی مانند اسکی، سخت نیست ولی باید دقت کنید. استفاده از کاپشن های ضد آب و رنگی که هماهنگ با بوت های شما باشد، هم شما را از سرما حفظ می‌کند و هم باعث می‌شود ظاهری جذاب داشته باشید. البته کلاه و عینک و شال گردن هم باید به این ترکیب اضافه شده تا استایلتان تکمیل شود. کاپشن و بوت های نقره ای به همراه شال و کلاه و شلوار پشمی سبز رنگ، می‌تواند جذاب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید