برترین عطرهای مردانه: 17 عطر جذاب در سال 2023 (بخش اول)

برخی از افراد به شدت طرفدار عطرهای جدید و ترند هستند و برخی دیگر، عطرهای نوستالژی را ترجیح می‌دهند! در این میان، گروه دیگری هم هستند که همیشه دوست دارند عطری را استفاده کنند که در لیست برترین عطرهای جهان جای دارد. هرچند که هر ساله و با تغییر سلیقه افراد جهان، لیست برترین عطر و ادکلن‌های زنانه و مردانه دست‌خوش تغییراتی می‌شود اما همیشه نام برخی از این عطرها در لیست، باقی می‌ماند. اگر شما هم دوست دارید که 17 عطر برتر مردانه دنیا را بشناسید و انتخابی از میان آنها داشته باشید، خواندن ادامه این مقاله می‌تواند کمک‌تان بکند.

1) عطر D By Diesel

این برند علاوه بر اینکه لباس های جین مردانه با کیفیت ارایه می‌دهد، عطر جذابی تولید می‌کند که بسیار محبوب است. مواد تشکیل دهنده آن زنجبیل، اسطوخودوس دیوا وانیل دم کرده و همچنین ماده ای برای متعادل کردن شیرینی و تندی به کار رفته است. شیشه این عطر قابل توجه و از موادی تشکیل شده است که با محیط زیست سازگار است.

2) عطر Platinum 22 By Floris London

پلاتینیوم 22 به عنوان تنها عطری که دارای وارانت سلطنتی است، برای افراد عادی نیز مناسب است. این ترکیب سلطنتی از چوب و کهربا حاوی نت‌های بالایی از خربزه، انگور فرنگی سیاه و آهک است. نت های گل رز، برگ بنفشه، مریم گلی، چای سیاه، چوب سدر، دانه تونکا و مشک تشکیل شده است.

3) عطر Voodoo Chile By Dries Van Noten

این عطر، یک عطر بلژیکی است. وودو شیلی که از آهنگ معروف جیمی هندریکس نام‌گذاری شده است، از حشیش و نعناع هندی، با رزماری، بنه، چوب صندل و سدر تشکیل شده است. علیرغم نمای بیرونی آبی یخی و نقره ای، مواد تشکیل دهنده آن گرم و از نت های گیاهی و چوبی است.

4) عطر Argentum

اگر به دنبال عطر متفاوت هستید، Argentum را پیشنهاد می‌کنیم. جوی آیزاکس، بنیانگذار برند مراقبت از پوست کلوئیدی نقره ای، بیش از یک دهه طول کشید تا این مجموعه منحصربفرد از رایحه های منحصر به فرد را بسازد.

5) عطر Sea Moss By Sunspel

برند لباس مردانه سانسپل عطرهای خود را با همکاری عطرساز معروف به نام لین هریس، به بازار ارایه کرده است. رایحه جدید Sea Moss تصویری از خط ساحلی وحشی بریتانیا – هوای شور دریا، سدر چوبی و انگلیسی‌ترین شکوفه‌ها، گل رز و اسطوخودوس را به تصویر می‌کشد.

6) عطر No.007 By Floris London

اعضای خانواده سلطنتی، شخصیت های معروف تاریخی و افراد مشهوری نظیر فلورانس نایتنگال، وینستون چرچیل و مرلین مونرو، از دیرباز مشتری فلوریس بوده اند. فلوریس در سال 2010، دویست و هشتادمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت و عطری با نام 280 به گرامیداشت این سالگرد معرفی کرد.

7) عطر Jo Malone Cologne Intense

این عطر ساخته شده کشور انگلستان است. رایحه ابتدایی آن اسطوخودوس، رایحه میانی آن مرد مکی و رایحه پایانی آن بادام، لوبیای تونکا و وانیل است. این ادکلن را هم آقایان و هم خانم ها می‌توانند استفاده کنند.

8) عطر Bois Dormant By Celine

این ادکلن زیر مجموعه ای از عطرهای برند Celin است. این عطر بیشتر برای هوای سرد مناسب است. نت های غالب این ادکلن ترنج و خربزه است. البته این برند لباس های مردانه هم تولید می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید