رنگ سال 2023 چه رنگی است؟

موسسه رنگ پنتون در دسامبر هر سال در بسیاری از بخش ها مانند مد، نساجی، منسوجات خانگی، طراحی گرافیک، طراحی صنعتی، پلاستیک در بیش از 100 کشور جهان، رنگ سال آینده را تعیین می کند. رنگ سال گذشته Very Peri بود، یک رنگ آبی پررنگ پویا با ته رنگ بنفش مایل به قرمز. رنگ ترند سال 2023،Viva Magenta تعیین شده است که با ساختار جسورانه و پویا خود جلب توجه می کند. اگر می خواهید رنگ سال را در استایل خود منعکس کنید، این ترکیب ها را با الهام از Viva Magenta امتحان کنید.

رنگ Viva Magenta که ریشه در خانواده قرمز دارد. به منظور حفظ چنین رنگ قوی به عنوان نقطه کانونی، می توانید آن را با رنگ مشکی ترکیب کنید. همانطور که می دانید سرخابی قرمز به عنوان طیفی از رنگ قرمز، یکی از چشمگیرترین رنگ هایی است که می توانید از آن در استایل خود بهره ببرید. Viva Magenta به این دلیل به عنوان رنگ سال 2023 معرفی شده است تا نمادی برای قدرت و آزادی باشد. این رنگ نشان از جهانی است که دوباره می تواند مقتدرانه خود را بازسازی کرده و روی پای خود بایستد. اگر طبعی جسور، شوخ و پویا دارید، رنگ سال 2023 می تواند بیانگر احساسات درونی شما باشد. از این رنگ برگرفته از طبیعت و نماد قدرت و شجاعت در استایل خود غافل نشوید.

ترکیب با رنگ مشکی

اصولا رنگ مشکی رنگی است که با اغلب رنگ ها به خوبی ترکیب می‌شود و رنگ سرخابی قرمز از این موضوع مستثنی نیست. رنگ مشکی و قرمز هر دو نماد قدرت و البته رمز و راز هستند. هرچند رنگ قرمز این تناژ رنگی اندکی به سرخابی متمایل است اما با ترکیب این دو رنگ خاص در کنار هم متفاوت، قدرتمند و جسور به نظر می رسید. این ترکیب رنگ برای محیط های رسمی مانند مهمانی و حتی محیط کار بسیار مناسب است.

رنگ سال 2023

ترکیب با سرمه ای

چون رنگ سال به رنگ قرمز نزدیک است، پس می‌توان نتیجه گرفت که سرمه ای می‌تواند گزینه مناسبی باشد. به طور کلی طیف رنگ آبی تیره، در کنار سرخابی قرمز ترکیبی بسیار چشم نواز خواهد ساخت. اگر طرفدار لباس های جین هستید، باید این نوید را به شما بدهیم که می توانید به راحتی رنگ سال 2023 را با شلوار، دامن و کت جین ست کنید.

استفاده به صورت تک رنگ

استایل تک رنگ یا مونوکروم یکی از خاص ترین ترندهای سال های اخیر بوده است. شاید به نظر برسد رنگ سال 2023 برای داشتن استایلی تک رنگ بیش از اندازه چشمگیر است. اما باید گفت این رنگ متفاوت به شما کمک می کند جسارت و خلاقیت خود را در یک استایل تک رنگ به نمایش درآورید.

ترکیب با رنگ خاکستری

اگر به نظر شما رنگ مشکی بیش از حد تیره است، می توانید خاکستری را جایگزین آن کنید. رنگ سال 2023 به عنوان یک رنگ پر شور و حرارت، در کنار یک رنگ خنثی مانند خاکستری، می درخشد. فراموش نکنید استفاده از رنگ Viva Magenta در انتخاب اکسسوری می تواند راهکاری هوشمندانه برای ایجاد تغییرات جزئی اما موثر در استایل شما باشد. اگر به طور کلی به رنگ های تیره و استایل ساده علاقه دارید، ترکیب خاکستری و سرخابی قرمز بدون اینکه استایل شخصی شما را بر هم بزند، ظاهری جدید به شما می بخشد.

استفاده در دکوراسیون خانه

طراحان دکوراسیون داخلی پیشنهاد می‌کنند که این رنگ را در تناژهای مختلف تیره تا روشن در کنار هم استفاده کنید. بهترین گزینه استفاده از یک کاناپه مخملی است. می‌توانید این مبل را با اکسسوری‌های سرخابی رنگ ترکیب کنید و برای سایر بخش‌های دکوراسیون از رنگ‌های خنثی کمک بگیرید. از ایجاد این تغییر نترسید و با استفاده از این رنگ ترکیبی جسورانی در دکوراسیون منزل و محل کار خود ایجاد کنید. در دکوراسیون داخلی منزل خود می‌توانید رنگ قرمز پرشین را با مشکی، رنگ چوب، طلایی، سفید، کرم، نقره‌ای، آبی تیره و سبز آبی ترکیب کنید. استفاده از رنگ‌های خنثی مثل سفید، خاکستری روشن تا تیره نیز گزینه فوق‌العاده‌ای برای ست کردن با این رنگ زیبا است.

دیدگاهتان را بنویسید