در روزهای برفی چی بپوشیم؟

همه چیز در زمستان فقط به بوت مردانه ختم نمی شود. کفش‌های برفی، شلوارهای ضخیم و اکسسوری‌های پشمی در این ماه‌های سرد زمستانی که تحت تسلط مناظر برفی است، به عضو جدا نشدنی استایل ما تبدیل می‌شوند. در این فصل سرد مشتاقانه منتظر بارش برف هستیم اما برای مقابله با سرما به وسایل زیادی مانند دستکش، شال و کلاه، کت های پف دار، جوراب های ضخیم و پلیورهای پشمی نیاز داریم. اگر می خواهید در روزهای برفی ظاهری شیک و گرم داشته باشید، به این مقاله توجه کنید.

استایل لایه لایه

این روزها لایه لایه لباس پوشیدن بسیار مهم است، زیرا حتی اگر ضخیم‌ترین پالتویتان را هم بپوشید، باز ممکن است از شدت برودت هوا، احساس سرما کنید. یکی از مهم‌ترین نکات در روزهای زمستانی این است که چند لایه لباس بپوشید تا از رسیدن هوای سرد به بدنتان جلوگیری کنید. ست کردن این چندلایه لباس از نظر جنس، رنگ و طرح هم کار مهمی است؛ مثلا می‌توانید پانچو را همراه با یقه اسکی یپوشید یا اورکت و پلیور و پیراهن یقه دار را ترکیب کنید.

پالتو خز

خز (البته خز مصنوعی که آسیبی به حیوانات نمی‌رساند)، یکی از ترند‌ترین استایل‌های روزهای زمستانی است، البته اگر به استایل‌های خانمانه، رسمی و لیدی‌طور علاقه دارید. نیازی نیست که حتما پالتویی کاملا پوشیده از خز برتن کنید؛ می‌توانید پالتو یا کتی بپوشید که تنها یقه و سرآستین‌هایش خز دارد و آن را با بوتی خزدار ست کنید.

استفاده از یقه اسکی مناسب

برای یقه اسکی هزینه کنید و جنس خوب و در چند رنگ بخرید. خصوصا رنگ‌هایی مثل سفید، مشکی، شکلاتی، قرمز، سبز، زرد یا پرتقالی معمولا رنگ‌هایی هستند که در طول پاییز و زمستان کاربردی هستند. با توجه به توصیه‌ای که در انتخاب رنگ‌های خنثی برای تن پوش اصلی داشتیم، می‌توانید با استفاده از این رنگ‌ها کل ست لباس زمستانی‌تان را تغییر بدهید.

شلوار مناسب برای زمستان

شلوار و ساپورت بهترین دوست در روزهای سرد زمستان است. با اینکه شلوار های جین ترند هستند و از مد نمی افتند اما این آیتم در روزهای سرد زمستانی محبوبیت بیشتری دارند. شلوار های جین و ساپورت ها یکی از مهم‌ترین و متنوع‌ترین بخش‌های ظاهر خانم‌ها است.

استفاده از کت شطرنجی

کت شنلی کوتاه با طرح شطرنجی و کلاه بینی
طرح شطرنجی جذابیت خاص و چشم‌نوازی دارد. می‌توانید زیر این کت یک بلوز سفید یا مشکی بپوشید. این استایل خیابانی زمستانی را با یک کیف چرمی و کفش هم‌رنگ با آن ست کنید.

استایل گرم برای پیاده روی در روزهای برفی

بیشتر افراد تمایل دارند در روزهای برفی در خانه بمانند. اما بعضی از افراد، بهترین پیاده‌روی‌های خود را در چنین روزهایی انجام می‌دهند. اگر شما هم جزو دسته‌ی دوم هستید، به یک استایل گرم و شیک نیاز دارید‌. یک کت کوتاه سرمه‌ای رنگ که کلاه خزدار دارد را به همراه یک چکمه‌ی قهوه‌ای رنگ بلند، شلوار جین طوسی و کیف قهوه‌ای رنگ ست کنید. یک شال‌ گردن رنگارنگ هم دور گردن‌تان بپیچید تا گرم بمانید.

از اکسسوری‌ها غافل نشوید

اکسسوری‌ها مانند شال، انواع روسری، دستکش، کلاه و هد بند شامل بخش‌هایی هستند که می‌توانند به تنهایی فرم و استایل لباس پوشیدن شما را از لحاظ رنگی دگرگون کنند. به همین خاطر بهتر است در هنگام انتخاب و خرید اکسسوری ‌های مکمل لباس‌های اصلی دقت کنید و با خریدهای اقتصادی و به صرفه بارها تیپ لباس پوشیدنتان را کاملا تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید