١۴ برند کفش مردانه که هیچوقت قدیمی نمی‌شوند (بخش دوم)

کفش ها از مواردی هستند که ما برای ماه‌ها و حتی سال های متعددی از آن استفاده می‌کنیم از همین جهت دانستن اینکه چه کفشی هیچ وقت از مد نمی افتد گزینه های بسیار ضروری است در این مقاله قصد داریم به سوال چه مدل کفش هایی از مد نمی افتند به صورت جامع پاسخ بدهیم. چه برای یک قرار دوستانه و چه در یک جلسه‌ی کاری، کفش‌ها می‌توانند آینه‌ی سلیقه و شخصیت شما باشند. کفش‌های برند مردانه تمیز و مناسب برای یک استایل به معنی آن هستند که شما به جزییات اهمیت می‌دهید و خوب می‌دانید چطور بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

بخش اول: ١۴ برند کفش مردانه که هیچوقت قدیمی نمی‌شوند

8) کفش Edward Green

این کفش جذاب مردانه در نورث همپتون انگلستان تولید می‌شود و تاکنون موقعیت خود را به عنوان یکی از برندهای لاکچری کفش حفظ کرده است. این برند در سال 1890 تأسیس شده است و به مراتب نسبت به سایر کفش ها، با کیفیت تر است.

9) کفش Gaziano & Girling

این کفش ها هم در نورث همپتون انگلستان به تولید می‌رسد.این برند در سال 2006 توسط Tony Gaziano و Dean Girling که هر دو از کفاشان با تجربه Northamptonshire بودند، تأسیس شد. این برند برخی از استعدادهای مدرن را به سبک‌های سنتی اضافه می‌کند و هم در مجموعه RTW و هم در خدمات سفارشی‌اش به عنوان بهترین‌ها در نظر گرفته می‌شود. Simon Crompton یک مقاله 5 قسمتی عالی برای The Rake در مورد اندازه گیری و ساخت یک جفت کفش سفارشی G&G نوشته است که برای اطلاعات دقیق تر می‌توانید به آن مراجعه کنید.

10) کفش George Cleverly

این برند در شهر لندن فعالیت می‌کند. جورج کلورلی با تولید کفش‌های سفارشی، خارج از ویترین فروشگاه رویال آرکید در خیابان باند در لندن، شهرت بسیار خوبی به دست آورد. کلورلی مهارت بسیار بالایی در تولید این کفش ها دارد و این برند مورد تحسین برخی از معتبرترین نام‌های تاریخ همچون شاهزاده چارلز، دیوید بکهام و جیسون استاتهام قرار گرفته است. این کفش های سفارشی حدودا ۵هزار دلار قیمت دارد که نسبت به کیفیت آن قیمت خوبی دارد.

11) کفش John Lobb

جان لوب تاریخچه ای جذاب دارد. در سال 1866 در لندن و 1902 در پاریس تأسیس شد. در سال 1976، جان لوب توسط گروه هرمس خریداری شد. با این حال، کارگاه سفارشی لندن، John Lobb Ltd، در دست خانواده باقی مانده و به طور مستقل در خیابان سنت جیمز 9 به فعالیت خود ادامه می دهد. John Lobb Ltd صرفاً بر روی کفشی های سفارشی تمرکز می کند و هر جفت کفش سفارشی به بیش از 50 ساعت کار نیاز است.

کفش John Lobb

12) کفش Meermin

این برند در مایورکا اسپانیا به فعالیت خود ادامه می‌دهد. Meermin به عنوان یکی از شیک‌ترین و در دسترس‌ترین برندهای کفش مردانه در جهان، وارد صحنه شد. رویکرد مقرون به صرفه آنها در ساخت و ساز (که بخشی از آن در چین ساخته شده است) باعث شد کپی‌های مختلفی با قیمت 290 دلار آمریکا (398 دلار استرالیا) ایجاد کنند. اگر نمی توانید کفش های با قیمت بالاتر خریداری کنید، Meermin را در لیست خریدتان قرار دهید.

13) کفش R.M. Williams 

این کفش زیبای چرمی نمادین ترین کفش استرالیایی است. این کفش ها توسط رجینالد موری ویلیام طراحی شده و به تولید می‌رسد. در حال حاضر بهترین برند کفش استرالیایی، R.M. ویلیامز دارای سطح مشخصی از اعتبار جهانی است که به سادگی نمی توان آن را انکار کرد. کیفیت بالا و قیمت مقرون بصرفه این کفش‌ها، آن ها را به شهرت جهانی رسانده است.

کفش R.M. Williams 

14) کفش Stefano Bemer

این کفش ها برآمده از شهر زیبای فلورانس ایتالیا است. استفانو بمر فلورانسی با رویکردی سازش ناپذیر به هنر کفاشی، شهرتی بی‌رقیب در سطح جهانی ایجاد کرده است. این شرکت که در ابتدا توسط استفانو بمر در سال 1983 راه اندازی شد، پس از مرگ بمر در سال 2012 توسط توماسو ملانی خریداری شد که می خواست رویکرد دست ساز منحصر به فرد خود را در هر جنبه ای از ساخت کفش ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید