١۴ برند کفش مردانه که هیچوقت قدیمی نمی‌شوند (بخش اول)

کفش ها از مواردی هستند که ما برای ماه‌ها و حتی سال های متعددی از آن استفاده می‌کنیم از همین جهت دانستن اینکه چه کفشی هیچ وقت از مد نمی افتد گزینه های بسیار ضروری است در این مقاله قصد داریم به سوال چه مدل کفش هایی از مد نمی افتند به صورت جامع پاسخ بدهیم. چه برای یک قرار دوستانه و چه در یک جلسه‌ی کاری، کفش‌ها می‌توانند آینه‌ی سلیقه و شخصیت شما باشند. کفش‌های برند مردانه تمیز و مناسب برای یک استایل به معنی آن هستند که شما به جزییات اهمیت می‌دهید و خوب می‌دانید چطور بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

1) کفش تستونی – Testoni

این کفش محصول کشور ایتالیا و شهر بولونیا است. آمدئو تستونی اولین کارگاه خود را بیش از یک قرن پیش در سال 1929 با رویای ایجاد زیباترین کفش های جهان افتتاح کرد. امروزه A. Testoni دارای پتنت های انحصاری است و تلاش می کند تا سبک ایتالیایی معاصر را به روش دست ساز، به تصویر بکشد. کفش‌های این برند همواره به دلیل کیفیت استثنایی‌شان و استفاده از مواد درجه یک رتبه‌بندی می‌شوند. با A. Testoni طرح‌های عجیب و غریب زیادی پیدا نخواهید کرد، اما چیزی که خواهید یافت، طرح‌های چرمی دست‌ساز است که برای مدت طولانی برای شما دوام خواهند داشت.

2) کفش آلتن – Alten

کفش آلتن در کشور آمریکا و شهر ماساچوست به تولید می‌رسد. برند آلدن در سال 1884 توسط چارلز اچ آلدن تأسیس شد و به دلیل تولید کفش های مجلسی با کیفیت بالا، شهرت خوبی به دست آورد. این برند به عنوان بهترین برند کفش آمریکایی و سنگر کفش های شیک شناخته می شود. این تنها کفش و چکمه‌ساز اصلی نیوانگلند باقی مانده از صدها کفش است که مدت‌ها پیش شروع به کار کرد و سنت کفش‌سازی با کیفیت واقعی را پیش برد. برای خرید موکاسین منگوله ای که در تصویر بالا مشاهده می کنید، باید هزینه نسبتا بالایی بپردازید. اما برای یکی از بهترین مارک های کفش در جهان ارزش آن را دارد.

3) کفش آلفرد سارجنت – Alfred Sargent

این کفش ها در کشور انگلستان تولید می‌شود. آلفرد سارجنت در سال 1899 و در محله Rushden Northamptonshire در منطقه معروف کفش‌سازی انگلیسی کار می‌کرد. در طی چهار نسل، این کسب و کار متعلق به خانواده به دلیل خدمات MTO (ساخته شده به سفارش) و مجموعه‌های مقرون به صرفه‌تر، شهرت رشک‌آوری به دست آورده است.

4) کفش برلوتی – Berluti

برلوتی در سال 1895 در پاریس تأسیس شد و در سال 1993 توسط LVMH خریداری شد. این برند به عنوان یکی از بهترین برندهای کفش لوکس در جهان شناخته می‌شود. قیمت‌های RTW آن‌ها با قیمت‌های MTO بسیاری از کفاش‌های خارق‌العاده در این فهرست رقابت می‌کند.

کفش برلوتی -  Berluti

5) کفش کارمینا – Carmina

این کفش ها در کشور اسپانیا و شهر مایورکا به تولید می‌رسد. کارمینا توسط Matías Pujadas در سال 1866 تاسیس شد و شروع به ساخت کفش ها کرد. اشتیاق او به یک سنت خانوادگی تبدیل شد. این برند اولین تولید کننده اروپایی کفش و بوت Cordovan شد. این کفش ها هم مقرون به صرفه هستند و کیفیت خوبی دارند.

6) کفش کریستین کیمبر – Christian Kimber

این برند در ملبورن استرالیا به ثبت رسیده است. کریستین کیمبر، طراح متولد بریتانیا، تجارت خود را در ملبورن تأسیس کرد. ابتدا با کتانی‌های منگوله‌ای و سپس با کلکسیون کفش‌های کتانی خود مورد توجه قرار گرفت. این برند کفش های مردانه غیررسمی ارائه می‌کند، از جمله کفش‌های پاشنه بلند پوزیتانو که در تصویر بالا نشان داده شده است. کریستین کیمبر در حال حاضر یکی از موفق ترین و شناخته شده ترین برند ها در مد استرالیا است.

 کفش کریستین کیمبر - Christian Kimber

7) کفش کراکت اند جونز – Crockett & Jones

این کفش در کشور انگلستان به تولید می‌رسد. طبق نظرسنجی کیفیت محصولات Crockett & Jones بالاتر از Church’s است. Crockett & Jones در محدوده قیمتی خود، کیفیت ساخت عالی را ارائه می دهند و ارزش خرید دارد.

دیدگاهتان را بنویسید