25 کفش کتانی لوکس برای آقایان (بخش دوم)

کفش های ورزشی دقیقا شبیه کفش های عادی هستند. وقتی برای خرید کفش کتانی لوکس و زیبا و کارامد به بازار می روید، تشخیص تفاوت بین کفش های مخصوص دویدن با کفش های ورزشی برای افراد بسیار دشوار می شود. اگرچه کفش کتانی یا همان کفش کتونی همان هدف کفش عادی را دارد ، اما تفاوت هایی بین این دو وجود دارد که در این مقاله برجسته می شود.کفش کتونی این روزها در بین مردم بسیار رایج شده است زیرا مردم از آن به عنوان کفش های ورزشی استفاده می کنند.

25 کفش کتانی لوکس برای آقایان (بخش اول)

9) کتانی Adidas Yeezy Boost 350 V2

این مدل کتانی در سال 2022 جزو پر طرفدارترین ها بوده است. به دلیل تقاضای زیاد این کفش‌ها، تنها راهی که می‌توانید یک جفت از آن بخرید، مراجعه به وب‌سایت فروش StockX است. مدل Yeezy از همکاری کانیه وست و آدیداس به وجود آمده است. اگر قصد دارید آن‌ها را بفروشید ضرر نمی‌کنید زیرا قیمت پس از فروش آن‌ها تا 27 درصد افزایش یافته است.

10) کتانی Balmain B-Court

این کتانی ها، بهترین کفش های کتانی سیاه و سفید برای آقایان است. گاهی اوقات تمایل داریم به جای کفش های رنگی، کفش‌هایی مانند این کفش‌ ورزشی لوکس Balmain به رنگ سیاه و سفید خریداری کنیم. با طراحی تمیز و شیک خود، کفش های کتانی براق Balmain B-Court شما را به استایلی و شیک دعوت می‌کند. این کفش از چرم مرغوب و روکش اضافی ساخته شده است. یکی دیگر از کتانی هایی که به صورت ترکیب رنگی سیاه و سفید هستند، کتانی پرادا است و از جذابیت آن هر چه بگوییم کم است.

11) کتانی Koio Capri Triple White

این کتانی ها، بهترین کتانی های تمام سفید مردانه است. هر مردی باید یک جفت کفش ورزشی تمام سفید داشته باشد. این مدل تقریباً با هر لباسی به راحتی پوشیده می شود و بلافاصله ظاهر شما را شاداب تر می کند. این کفش ها حتی پس از یک پیاده روی طولانی، پاهای شما را خسته نمی‌کند.

12) کتانی چرمی New Republic Kurt

این مدل کتانی ها برای کسانی که مشکی پسند هستند، گزینه بسیار مناسبی است. می‌توانید کفش های کتانی نیو ریپابلیک را به همراه لباس های مشکی بپوشید و همچنان مد روز باشید. به همین سادگی. کفش‌های کتانی مشکی دارای یک زیره مشبک Tencel (تشک‌های لوکس فوم جهت محافظت از پاهای شما) است و راحتی بسیار خوبی فراهم می‌کند. سبک کلاسیک و ظرافت بی دردسر با قیمت های مقرون به صرفه، این کتانی را به یکی از محبوب‌ترین کتانی ها تبدیل کرده است.

کتانی چرمی New Republic Kurt

13) کتانی Gucci Tennis 1977

کفش‌های ورزشی Gucci Tennis 1977 با الهام از سبک‌های قدیمی، فضایی از کفش‌های تنیس کلاسیک با تعبیری مدرن دارند. این کتانی ها در ایتالیا از چرم سفید ساخته می شوند. این کفش های ورزشی تنیس، در داخل و خارج از زمین تنیس، عالی به نظر می رسند.

14) کتانی Nike Air Force 1 GTX

این مدل کتانی از Gore-Tex ساخته شده است، ماده ای با تکنولوژی بالا که سطح بالایی از مقاومت در برابر آب را تضمین می کند، یکی از بادوام ترین کفش های کتانی موجود در بازار امروز است.

15) کتانی Nike Dunk High Retro

نایک دانک رترو که سبک‌های قدیمی دهه 80 را به نمایش می‌گذارد، یک کفش ورزشی کلاسیک است که ریشه در راحتی دارد. ترکیب رنگی سفید و مشکی در این کفش ها و همچنین حالت نیم بوتی آن، جذابیت خاصی به آن بخشیده است.

کتانی Nike Dunk High Retro

16) کتانیNew Balance x Aimé Leon Dore Taupe

این کتانی از پارچه جیر تولید شده است و دارای رنگ‌بندی جالب که الهام گرفته از زیبایی‌شناسی شهر نیویورک و واگن‌های مترو در شکوه گرافیتی است. این کفش ها یادآور روزهای دهه 1990 است. راحتی این کفش‌ها واقعا بی نظیر است.

دیدگاهتان را بنویسید