25 کفش کتانی لوکس برای آقایان (بخش اول)

کفش های ورزشی دقیقا شبیه کفش های عادی هستند. وقتی برای خرید کفش کتانی لوکس و زیبا و کارامد به بازار می روید، تشخیص تفاوت بین کفش های مخصوص دویدن با کفش های ورزشی برای افراد بسیار دشوار می شود. اگرچه کفش کتانی یا همان کفش کتونی همان هدف کفش عادی را دارد ، اما تفاوت هایی بین این دو وجود دارد که در این مقاله برجسته می شود.کفش کتونی این روزها در بین مردم بسیار رایج شده است زیرا مردم از آن به عنوان کفش های ورزشی استفاده می کنند.

1) کتانی Oliver Cabell Low 1 Frost

این کتانی، بهترین کفش‌های ورزشی مینیمالیستی مردانه است. Oliver Cabell به طور مداوم کفش های کتانی درجه یک و با کیفیت بالا را با طراحی ساده و مینیمالیستی ارائه می دهد. این جفت کفش کتانی کاملا سفید و در عین حال بسیار شیک است. این برند تمام کفش های خود را با استفاده از بهترین مواد اولیه می سازد. البته برندAxel Arigato یکی دیگر از برندهایی است که در تولید کفش های کتانی مینیمالیستی سفید با لوگوی طلایی مهارت دارد.

کتانی Oliver Cabell Low Frost

2) کتانی Nike Air Max 95

این کتانی جزو پرفروش ترین کفش های کتانی مردانه سال 2022 بود. این کفش ها دارای طیف رنگی متفاوت بوده و از دهه 90 الهام گرفته شده است. زیره سبک وزن نایک، آن را به یکی از راحت‌ترین کفش‌های کتانی برای پوشیدن در تمام طول روز تبدیل کرده است.

کتانی Nike Air Max 95

3) کتانی Koio Capri Castagna

این مدل کتانی یک مدل کژوال بوده و از چرمی قهوه‌ای ساده و در عین حال شیک تولید شده است. این کتانی ها برای ست کردن با شلوار جین در مجالس غیررسمی مناسب هستند. ناگفته نماند که با این کفش‌ها رفت و آمدهای روزانه بی نهایت راحت تر خواهدشد. برند Koio که این کتانی ها را تولید می‌کند، ابتدا در آمریکا طراحی شده و سپس در ایتالیا تولید می‌شود.

کتانی Koio Capri Castagna

4) کتانی Axel Arigato Clean

این کفش های کتانی جیر همه کاره توسط برند سوئدی Axel Arigato تولید می‌شود که می‌توان آن‌ها را با لباس های کلاسیک یا با شلوار جین معمولی پوشید. این کتانی دست ساز بوده و از جیر درجه یک ساخته شده است.

5) کتانی Adidas Originals Superstar

این کتانی ها کلاسیک و اورجینال هستند و هر مردی باید یک جفت سوپراستار آدیداس اورجینال در کلکسیون کفش های ورزشی خود داشته باشد. حتی برخی آن‌ها را بهترین کفش های کتانی تمام دوران می نامند. کفش‌ها رنگ‌های متنوعی دارند، اما اگر فقط یکی را انتخاب کنیم، چرم سفید کلاسیک با راه‌راه‌های مشکی را توصیه می‌کنیم.

6) کتانی Lanvin Suede And Patent Leather

اگر به دنبال یک جفت کفش کتانی مشکی زیبا هستید تا برای یک ظاهر غیررسمی و مهمانی با کراوات مشکی بپوشید، حتما کتانی Lanvin را از جنس جیر و چرم لاکی را امتحان کنید. این بهترین کفش ورزشی برای پوشیدن در دفتر یا ست کردن با کت و شلوار برای ظاهری مدرن است.

کتانی Lanvin Suede And Patent Leather

7) کتانی وسط Celine Ct-02

این کفش کتانی طلایی رنگ و متفاوت توسط طراح فرانسوی به نام celine جسورانه و راحت طراحی شده است. قطعا با این کفش‌ها در همه جا مورد توجه قرار می‌گیرید. این کفش ها برای کسانی که دنبال کتانی های لژدار هستند، بسیار مناسب است.

کتانی وسط Celine Ct-02

8) کتانی Adidas Ultraboost 22

به جرأت می‌توان گفت که این کتانی ها راحت ترین کتانی های موجود هستند. زمانی که آدیداس برای اولین بار Ultraboost را معرفی کرد، این کفش به دلیل کیفیت ساخت و راحتی آن، محبوبیت چشمگیری پیدا کرد. به گونه‌ای راحت است که احساس خواهید کرد روی ابرها راه می روید! این کفش ها در رنگ های مختلف موجود است. رویه توری قابل تنفس مخصوصاً در طول تابستان برای خنک نگه داشتن پاهای شما تعبیه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید