بهترین برندهای هودی سنگین برای آقایان (بخش دوم)

شاید این موضوع برایتان عجیب به نظر برسد، اما قرن‌هاست که خانم‌ها و آقایان از هودی استفاده می‌کنند. ریشه کلمه هود (Hood) به واژه ((Hod از زبان قبیله‌ای از ژرمن‌ها در قرن ۵ میلادی باز‌می‌گردد که به معنای (Hat) یا کلاه امروزی است. در گذشته بسیاری از کشیش‌ها و راهبان، تونیک یا ردای بلند و کلاه‌داری به تن می‌کردند که به نظر می‌رسد طراحی هودی‌های مدرن از همان لباس‌ قدیمی الهام گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین برند های هودی سنگین برای آقایان (بخش اول)

برند CDLP

این برند، یک برند سوئدی است و با تولید لباس های راحتی با کیفیت و شیک به شهرت جهانی دست پیدا کرده است. هودی هوایی که این برند تولید میکند، حدودا ۵۵٠ گرم وزن دارد.

برند Asket

این برند سادگی و در عین حال جذابیت را برای افراد فراهم می‌کند. هندی های تولید شده توسط این برند کیفیت بالایی دارند و قیمت آن ها بسیار مقرون به صرفه‌ است. این دو ویژگی باعث شده که طرفداران این برند روز به روز افزایش پیدا کند. این خودی ها در دو نوع زیپ دار و پلیوری تولید می‌شود.

برند Wax London

این برند همان طور که از نامش پیدا است، یک برند انگلیسی است و در سال ٢٠١۵ شروع به کار کرد. هوای های Wax London حدودا 350 گرم وزن دارد. این هوای از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و توصیه می‌کنیم از آن استفاده کنید.

برند Camber

این برند آمریکایی در جامعه مد مردانه, طرفداران خاص خود را دارد و از تی‌شرت‌های بسیار ضخیم گرفته تا هودی‌های باکیفیت، جزو تولیدات این برند آمریکایی است. این هودی های سنگین وزن در رنگ های مختلف در فروشگاه ها موجود است.

برند 3Sixteen

این برند که یک برند آمریکایی است، در تولید شلوارهای جین و هودی های با کیفیت، پیشرو است. هودی سنگین وزن 3Sixteen از پنبه کشباف کانادایی با وزن 500GSM ساخته شده است. پارچه این هودی ها در خود ایالات متحده آمریکا دوخته و رنگ شده و کل فرآیند تولید در خاک آمریکای شمالی حفظ می شود.

هودی سنگین برای آقایان

شست و شوی هودی ها باید به چه صورت باشد؟

برای شستن هودی توجه داشته باشید که حتماً از شوینده‌های ملایم استفاده کنید. این نوع لباس‌ها الیاف حساسی دارند و باید با شوینده‌های خاصی شسته شوند. شوینده‌های ملایم به رنگ و بافت هودی آسیب نمی‌رساند. استفاده از نرم کننده لباس در کنار شوینده را نیز فراموش نکنید. این‌کار برای طولانی‌تر شدن عمر الیاف لباس و نیز نرمی و لطافت هودی لازم است.

استفاده از شامپوها و شوینده‌های بدون آنزیم نیز برای شستن هودی و سایر لباس‌های پشمی و بافتنی مفید است و آسیبی به آن نمی‌زند. از طرفی دیگر شوینده‌هایی که دارای آنزیم هستند باعث از بین رفتن الیاف پشم شده و خیلی زودتر از موعد لباس شما را نابود می‌کند. همچنین به‌هیچ‌وجه از مایع سفیدکننده برای شستن هودی استفاده نکنید. حتی اگر هودی شما رنگ روشنی داشته باشد. استفاده از سفیدکننده باعث آسیب به بافت و الیاف هودی می‌شود. به‌جای آن می‌توانید از مایع لباس‌شویی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید