برترین عطرهای مردانه: 17 عطر جذاب در سال 2023 (بخش دوم)

برخی از افراد به شدت طرفدار عطرهای جدید و ترند هستند و برخی دیگر، عطرهای نوستالژی را ترجیح می‌دهند! در این میان، گروه دیگری هم هستند که همیشه دوست دارند عطری را استفاده کنند که در لیست برترین عطرهای جهان جای دارد. هرچند که هر ساله و با تغییر سلیقه افراد جهان، لیست برترین عطر و ادکلن‌های زنانه و مردانه دست‌خوش تغییراتی می‌شود اما همیشه نام برخی از این عطرها در لیست، باقی می‌ماند. اگر شما هم دوست دارید که 17 عطر برتر مردانه دنیا را بشناسید و انتخابی از میان آنها داشته باشید، خواندن ادامه این مقاله می‌تواند کمک‌تان بکند.

برترین عطرهای مردانه: 17 عطر جذاب در سال 2023 (بخش اول)

9) عطر PAPERWORK

این عطر که توسط ویرجیل آبلو به تولید رسیده است، دارای شیشه و محفظه متفاوت است. زیرا درب این عطر شبیه شیرهای صنعتی قرمز ساخته شده است. این عطر نت هایی از چوب صندل، چرم مشکی و تونکا را در پایه نمایان می‌کند.

10) عطر 724 By Maison Francis Kurkdjian

این عطر رایحه ای مطبوع و پرانرژی دارد. از چوب صندل سفید، آلدئیدهای پودری، مشک، ترنج با دسته گلی از یاس، فریزیا و زنبق دره ترکیب شده است. پادزهر عالی برای روزهای کسل کننده و تاریک است.

11) عطر H24 Eau De Parfum By Hermès

این عطر داخل ظرفی به رنگ سبز که شما را به خود جذب می‌کند، قرار دارد. ادکلن هرمس انواع مختلفی دارد و ماهیت تلخ دارد. این عطر در سال 2006 به بازار عرضه شد. بوی جذابی دارد. این عطر بهترین انتخاب برای فصل بهار و پاییز می باشد . تق د هرمس برای آقایان مدرن و شهری به منظور خلاصی از شلوغی و ازدحام شهری ساخته شده است. در انتها و پس از گذشت مدت قابل‌توجهی رایحه‌ی گیاه پاتچولی، سدر و علف وتیور جدیت خاصی را به بوی د هرمس اضافه می‌کنند. این ترکیب تا انتهای مدت اثرگذاری د هرمس باقی خواهد ماند.

12) عطر Commodity

عطری مردانه و جذاب و اغوا کننده که در سال 2013 به بازار عرضه شده است . در دسته گروه بویایی شرقی فوژه قابل‌طبقه‌بندی است. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، خیار ، اوکالیپتوس ، کهربا، اسطوخودوس ، گیاه درمنه، خس خس ، چوب صندل سفید ، چوب گایاک، بلسان کلمبیایی اشاره کرد.

13) عطر Burberry Hero Eau De Parfum

ترکیبی از رایحه چوب‌ کاج، الیبانوم، بنزوئین و به همراه سدر اطلس، سدر هیمالیا و سرو ویرجینیا است. ادکلن باربری هیرو ادو پرفیوم عطری تازه، درخشان و جسورانه است که با نت تند و تیز برگ درخت کاج و صمغ زرد آغاز شده و با بنزوئین و بخور در قلب تقویت شده است. نت پایه شامل سه نوع چوب سدر از سه رشته کوه بزرگ دنیا (سدر هیمالیا، سدر رشته کوه های اطلس، سدر آپالاچیان ویرجینیا) می باشد.

14) عطرPasha De Cartier Parfume –Gold Edition

این عطر دارای رایحه کلاسیک و گرم است. دارای نت هایی از بنزوئین، دانه تونکا، سیستوس، چوب صندل و نعناع هندی است.

15) عطر Coach Open Road

سازنده این عطر همان سازنده پرفروش‌ترین عطر اونتوس creed است. رایحه این عطر با لیمو، سیب و فلفل آغاز می‌شود و به نت‌های میانی اسطوخودوس، مریم گلی، لاواندین و انفلوراژ ابسولو می‌رسد و با وتیور، چوب سدر و نعناع هندی پایان می‌یابد.

16) عطر Acqua Di Parma Colonia C.L.U.B.

این عطر یک عطر همه کاره است که در سال 2015 راه اندازی شد. معطر، تند و سبز، حاوی نت هایی از لیمو و ترنج، فلفل صورتی و سیاه، رزماری، سدر و ماش است.

17) عطر Dior Patchouli Élixir Précieux

یک عطر غلیظ برای کسانی که به دنبال ماندگاری بالا هستند. این مجموعه شامل عود، رز و یاسمین است. تنها یک قطره روی نقاط نبض چیزی است که برای یک تجربه عمیق پاتچولی نیاز دارید، که با استفاده از با کیفیت ترین مواد خام ساخته شده است. همه آن هدایای ناخواسته را برگردانید و یک هدیه واقعی به خود هدیه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید