پنج کفش زمستانی مردانه جذاب 2023

حالا که هوا رو به سردی می‌رود، بیشتر ما به فکر لباس های گرم و استایل زمستانی شیک هستیم. لباس هایی ضروری، شامل ژاکت، جلیقه، کت پاییزه، پیراهن های ضخیم و مهمتر از همه، کفش های مردانه مناسب استایل زمستانی. فرقی نمی‌کند کفش رسمی باشد یا روزمره. ترندهای پیشنهادی امسال برای زمستان 2023 طیف وسیعی از مدل های مختلف را در بر گرفته و برای هر سلیقه ای می توان یک جفت کفش زمستانه مناسب مردانه پیدا کرد.

ویژگی های کفش زمستانی ایده آل کدامند؟

ضد آب بودن

کفش ضدآب اغلب به معنای کفش گرم و غیر قابل تنفس است. با این اوصاف، اگر در جایی زندگی می کنید که دارای آب و هوای مرطوب است، بهتر است کفش ضد آبی انتخاب کنید که پارچه آن اجازه جریان ورود و خروج هوا را به داخل کفش ها میسر سازد. بهترین راه این است که کفشی با آستر گورتکس خریداری کنید. این پارچه با فناوری نوین ضدآب تولید شده و به بخار اجازه می دهد از داخل خارج شود، در حالی که از عبور قطرات آب از بیرون جلوگیری می کند.

کفش زمستانی مردانه

گرم بودن

یکی از موضوعات مهم و دل نگرانی‌های شما در خرید یک کفش زمستانی، گرم بودن کفش است. لازم به ذکر است که بدانید کفش‌ها و چکمه‌های بسیار‌ی هستند که به راحتی می‌توانند تا 100-درجه فارنهایت برابر با 73- درجه سانتیگراد را کنترل کند. به شما پیشنهاد می شود که آستر کفش ها را بررسی کنید. یک آستر ایده آل از موادهایی مثل پشم، زایلکس، اکریلیک و پروپیلن ساخته می‌شوند.

انعطاف پذیر بودن کفش

کشش کفش وابسته به عمق و‌ اندازه لگ‌ها است. لگ‌ها به برآمدگی‌ها و کانال‌هایی گفته می‌شود. که از افتادن و لغزش جلوگیری می‌کنند که جنس این‌ها لاستیکی است. برا‌ی اینکه در زمین‌های ناهموار مشکلی پیش نیاید بهتر است از کفش‌هایی با ترمز پاشنه استفاده کنید. مناسب‌ترین ماده برای یک زیره با کیفیت لاستیک است.

کفش های ترند زمستانی 2023

کفش دربی

کفش دربی کفشی است به سبک کلاسیک و با اینکه زیاد رسمی نیست، ظاهری مجلسی دارد و برای زمستان بسیار مناسب است. در آمریکا به آن بلاچر می‌گویند و در انگلستان آن را دربی می‌نامند. دو نام دیگر آن گیبسون و لورن هستند که البته زیاد متداول نیستند. کف این کفش ها ضد لغزش هستند و راحتی بسیار خوبی دارند.

کفش های خانگی زمستانی

اگر می‌خواهید در فصل زمستان حتی داخل خانه هم پاهایتان حس راحتی داشته باشند، کفش های خانگی داخل پشم دار یکی از باید ها هستند. این نوع کفش ها تمامی فاکتورهای لازم برای راحتی پا را دارند. دمپایی های ساخته شده از پشم با پشتی باز اما شیک، همراه با رنگهای زیبای پاییزی مثل قهوه ای، زیتونی و سرمه ای می توانند پاهای شما را برای ساعاتی از روز که در خانه هستید، گرم نگه دارد.

کفش زمستانی مردانه

تریل رانر ها

کفش های تریل رانینگ مخصوص دویدن در طبیعت بوده و معمولاً گران هستند. این مدل کفش ها از ١٠ سال پیش وارد بازار شدند و محبوبیت خاصی پیدا کردند. نمی‌توان انکار کرد که این نوع کفش‌های کاربردی برای ماه‌های زمستان عالی هستند. چسبندگی عالی، راحتی و حتی آستر Gore-Tex این کفش ها را به کفش بی‌نظیر تبدیل کرده است.

کفش های پلاستیکی

شاید در نگاه اول از این کفش ها خوشتان نیاید ولی باید بگوییم گزینه مناسبی برای روزهای زمستانی است. برند های خاصی وجود دارند که کفش های لاستیکی تولید می کنند. این کفش ها از نظر ضد آب بودن بهترین هستند.

اسنیکرز های ضد آب

کتانی ها به دلیل اینکه ساختار مطلوب و استانداردی دارند، بیش از نمونه های دیگر مورد استقبال قرار می گیرند زیرا راحتی بیشتری برای پا فراهم می نمایند و از ایجاد آسیب درون آنها پیشگیری به عمل می آورند. مواد اولیه ای که به منظور تولید کتانی استفاده می شود، عموما از درجه کیفی بالایی برخوردار هستند. این کفش ها از گذشته تا کنون جزو کفش‌های زمستانی محبوب بوده و خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید