لباس های پرطرفدار مردانه مخصوص پاییز و زمستان 2023

پیروی کورکورانه از هر موضوعی، هرگز ایده خوبی نیست و به ندرت منجر به ایجاد یک استایل خوب می شود. بهتر است که از چیزهای جدید و تغییرات در دنیای مد مطلع شوید و عناصر خاصی از آن را به گونه ای ترکیب کنید که استایل شخصی شما را تقویت یا تکمیل کند. با فرارسیدن سرما ترند های‌ جدید زمستانی وارد بازار می‌شوند، خوب اسـت که قبل از خرید نگاهی بـه تمامی مدل های‌ جدید انداخته و طبق آن چیزی که مناسب شما اسـت و با داشتن پس زمینه ای بـه خرید لباس بروید.

ژاکت کش بافت موهر

موهر یکی از گرانترین الیاف طبیعی به شمار می رود. از پارچه موهر برای ایجاد همه چیز از جمله : ژاکت های درجه یک ،لباس های زمستانی، لوازم جانبی، فرش و روکش استفاده می شود. در واقع پارچه موهر یک پارچه نرم و ابریشمی است که به عنوان یکی از بهترین و کارآمد ترین الیاف در فصل زمستان شناخته می‌شود.برندهای s و Marni هنوز هم برخی از جذاب‌ترین ژاکت‌های موهر را تولید می‌کنند. اما برندهای دیگری هم این لباس پاییزی را وارد بازار های جهانی می‌کنند که عبارتند ازWax London، Percival، Saint Laurent، Celine Homme و Our Legacy

کاپشن های ضد آب

در ابتدا باید جنس کاپشن را به درستی انتخاب کنید. کاپشن ها معمولاً از جنس پر یا الیاف هستند. اگر از جنس پر استفاده کنید، ممکن است در هنگام باران و برف خیس شوید و وزن کاپشن ها افزایش پیدا کند. بنابراین در روزهای خشک باید از این جنس استفاده کنید. در روزهای بارانی و برفی مثقطعاً باید از کاپشن های ضد آب استفاده کنید. همچنین کاپشن های الیافی سریع تر خشک می شوند. اما کاپشن های ساخته شده از پر معمولاً دیر خشک می شوند.

کفش های لوفر با زیره دندانه دار

امروزه افراد بیشتری به جای کفش های معمولی از این کفش های شیک پاییزی استفاده می‌کنند. برای یک تیپ پاییزی مردانه در پاییز امسال، کفش‌های لوفر را فراموش نکنید. این مدل کفش‌ها، بخصوص رنگ مشکی یا قهوه‌ای آن‌ها، عملا با هر لباسی هماهنگ می‌شوند.

شلوار جین خام

جین خام قرار است در استایل پاییزی مردانه امسال عرضه شود. اگر می‌پرسید که جین خام دقیقاً چیست، باید بگوییم که منظور، جین رنگ نشده و شسته نشده است. این ظاهر طبیعی و خام است که افراد آنرا به ظاهر مصنوعی که به پارچه داده می شود ترجیح می دهند. بنابراین به یاد داشته باشید این نوع جین خام را قبل از دوخت و دوز بشویید.

اورکت پشمی، برای فصول سرد سال

زمانی که هوا خیلی سرد است، اینکه هم بتوانیم خود را گرم نگه داریم و هم ظاهر جذابی داشته باشیم، کمی سخت به نظر می‌رسد. خرید یک اورکت پشمی باوجود این‌که قیمت نسبتا بالایی دارد، قطعا می‌تواند نیاز ما را در فصول سرد سال برطرف کند. از طرف دیگر، اگر شما از آن‌دسته آقایانی هستید که به ظاهرشان اهمیت زیادی می‌دهند، حتما باید این نوع لباس مردانه زمستانی را هم داشته باشید. از متداول‌ترین رنگ‌های این نوع اورکت می‌توان به سرمه‌ای، زغالی و شتری اشاره کرد. بنابراین اگر می‌خواهید پیش چشم افراد جذاب و خوش‌پوش به‌نظر برسید، حتما به این لباس زمستانی خاص هم نیاز دارید.

دیدگاهتان را بنویسید