استایل BARBIECORE ( باربیکور) چیست و چگونه آن را بسازیم؟

ترکیب لباس های صورتی رنگ از دهه 50 تا به امروز منسوخ نشده و همچنان پابرجا است که امروزه از آن با نام استایل باربیکور یاد می‌شود. این سبک در سال 2023 دوران طلایی خود را تجربه خواهد کرد. لباس‌های صورتی که جزو استایل‌های فراموش ‌نشدنی دهه 1950 بودند. امروزه هم طراحان مد در کلکسیون لباس های خود، سبک باربیکور را مورد استفاده قرار می‌دهند. برند ها و همچنین افراد مشهور دنیا از این استایل بسیار استقبال کرده‌ است.

استایل BARBIECORE چیست؟

در این استایل بایستی لباس هایتان از سر تا پا، صورتی رنگ باشد. ترکیب صورتی که یک رنگ پر جنب و جوش است، به همراه طرح لباس های عروسک باربی است. این سبک برای اولین بار در مجموعه های غول مد ایتالیایی، والنتینو مورد توجه قرار گرفت. مدل معروف هایلی بیبر که لباسی با امضای ورساچه پوشیده بود، اظهار داشت که استایل او از باربی الهام گرفته شده است. بیبر لباس خود را با چکمه های پاشنه دار کامل کرد. پس از بیبر، این روند در مراسم اهدای جوایز مهمی مانند MET Gala خود را نشان داد. اینفلوئنسرها به سرعت با این روند سازگار شدند.

چگونه استایل باربیکور بسازیم؟

ابتدا ترکیب رنگ صورتی عروسکی با سایر رنگ ها را بررسی می‌کنیم. رنگ صورتی از رنگهای گرمی محسوب می شود که در بیشتر فرهنگ ها به عنوان یک رنگ ناز و دخترانه شناخته شده است. شما می‌توانید صورتی عروسکی را با سایه های زرد، نارنجی، سبز، بنفش و آبی ترکیب کنید. یکی از بهترین ترکیباتی که با صورتی می توان ایجاد کرد ترکیب آبی و صورتی می باشد حتی اگر همه طیف آبی و صورتی را با هم ست کنید باز هم قشنگ ترین ترکیب تشکیل می شود.

استایل باربیکور

استفاده از اکسسوری های مناسب در استایل باربیکور بسیار مهم است. اگر شما تصمیم گرفته آید سرتاپا صورتی بپوشید، حتما باید از اکسسوری های زیبا بهره ببرید تا استایلی زیبا داشته باشید. دقت کنید برای انتخاب هر اکسسوری حتما از رنگهای مختلف صورتی استفاده کنید. یکرنگ بودن در استایل، حس خسته کنندگی به شما و اطرافیان می‌دهد. پس بهتر است از رنگ صورتی ولی در تناژ های مختلف استفاده کنید و یا از رنگ های که با صورتی عروسکی مناسب هستند، بهره ببرید.

صورتی تنها یک رنگ نیست و طیف‌های مختلف و متنوعی دارد که هر طیف آن برای یک نوع از رنگ پوست مناسب است. مثلا اگر پوست شما تیره است طیف‌های روشن‌تر و اگر پوست شما روشن است از طیف‌های تیره‌تر صورتی استفاده کنید. اما اگر پوست متوسطی دارید به احتمال زیاد همه طیف‌های صورتی برای شما مناسب است اما بهتر است از رنگ‌های خیلی پررنگ یا خیلی کمرنگ اجتناب کنید. تا زمانی که رنگی را امتحان نکنید نخواهید توانست بهترین صورتی را برای خود پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید