جذاب ترین بوت های پاییزی و زمستانی مردانه 2022 (بخش دوم)

یکی دیگر از جذاب ترین بوت های پاییزی و زمستانی مردانه، بوت های رسمی آکسفورد است.

بوت های آکسفورد

اگر چه این روزها بیشتر از بوت های دربی استفاده می‌شود، اما بوت های آکسفورد هم طرفداران خاص خود را دارد. این بوت ها برای کسانی که چاق هستند، گزینه مناسبی نیست. آکسفورد مشکی، کفشی شیک و مجلسی است که چه از نوع براق و چه مخمل آن کاربرد دارد و در بسیاری از موقعیت‌ها قابل استفاده است.برای ست کردن کفش آکسفورد مشکی در یک مراسم رسمی، از کت شلوار مشکی، پیراهن سفید مجلسی، کراوات و پوشت طرح‌دار استفاده کنید.

بوت های Velasca

برند Velasca محصولات خود را مستقیماً به مصرف کننده عرضه می‌کند. این برند معروف ایتالیایی بوت های خود را با بهترین کیفیت و کمترین سود به دست مصرف کننده می‌رساند. بوت های Velasca توسط صنعتگران ماهر در پایتخت کفش سازی ایتالیا، مارکه، با تمام کیفیت و توجه به جزئیاتی که انتظار دارید، ساخته شده است. این بوت های در رنگ های مشکی و قهوه ای در مدل های بند دار و بدون بند تولید می‌شود.

بوت های Morjas

برند Morjas یکی دیگر از برندهایی است که محصولات خود را مستقیماً به مصرف کننده عرضه می‌کند و بر تولید مواد با کیفیت تمرکز دارد و هدف آن ارائه بهترین کفش ها و بوت ها با کمترین هزینه ممکن است. این بوت ها هم جزو بوت های رسمی است و شما می‌توانید در مجالس رسمی از آن استفاده کنید.

بوت های Grenson

گرنسون یکی از معتبرترین برندهای انگلیسی است که از سال 1866 در صدر برند های کفش مردانه قرار داشته. گرنسون کفش های سربازان را در جنگ جهانی اول می ساخته و همواره به تولید کفش های مقاوم مشهور بوده است. مشخصه ویژه بوت های گرنسون طرح های مشهوری بوده که اغلب در برند های دیگر هم مورد استفاده قرار گرفته. گرنسون یک برند نمادین انگلیسی بوده که همواره به سختی و مقاومت مشهور است. پس اگر به دنبال یکی از بهترین برند های بوت با اصالتی قابل توجه هستید، گرنسون انتخابی ایده آل خواهد بود.

بوت برند R.M Williams

برند استرالیایی R.M. ویلیامز تقریباً یک قرن است که بوت های سوارکاری نمادین خود را می سازد. این برند در اصل برای دامداران و کشاورزان بوت تولید می‌کرد اما اخیراً وارد بازار مدرن شده و طیف کاملی از کالاهای چرمی درجه یک از جمله کفش، بوت و حتی لباس تولید می‌کند. بوت Craftsman R.M بهترین بوت برند ویلیامز و در اصل یک بوت شبیه به بوت های چلسی است که توسط Goodyear ساخته شده است. در زمستان و آب و هوای سرد، این گزینه بسیار ایده‌آل است.

بوت های John Lobb

جان لوب یک برند خانوادگی تولید کفش و بوت است که اکنون در نسل پنجم خود قرار دارد. شرکت « John Lobb» از اواسط قرن 19 آغاز به کار کرد. کفش های چرمی دست ساز این برند لوکس در طول قرن ها توسط افراد طبقه بالای جامعه انگلستان مورد استفاده قرار می گرفت و هنوز هم مورد توجه سیاستمداران و ستاره ها است. اگر چه این برند کفش های زنانه نیز تولید می کند اما بخش اصلی آن به تولید کفش های مردانه مربوط می شود. این بوت ها می‌تواند جزو شیک ترین بوت های زمستانی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید