لباس عروس جذاب و ترند ٢٠٢٣

یکی از بزرگترین نمایشگاه های مد در اروپا به نام IF wedding fashion، شانزدهمین دوره خود را برگزار و محصولات خود را معرفی کرد. این نمایشگاه لباس عروس، کت و شلوار دامادی و لباس شب های بسیار جذابی را به نمایش گذاشته و افراد بسیاری از سراسر جهان از آن استقبال می‌کنند. در این نمایشگاه تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و لباس عروس جذاب و ترند 2023 خود را رونمایی کردند. لباس‌های عروس که نسبت به سال‌های گذشته از زرق و برق بیشتری برخوردار است و پرنسسی‌تر طراحی شده‌ است.

امسال طراحان لباس عروس، مدل های متفاوت تری نسبت به سال های قبل ارایه داده است. برای کسانی که تمایلی به پوشیدن لباس عروس های پفی ندارند، مدل های ساده و زیبا بدون پف طراحی شده است. برخی از لباس عروس های ترند امسال الهام گرفته شده از لباس عروس های قرن هجدهم و نوزدهم است. اکثر لباس عروس های ترند امسال بدون تور سر هستند و این گزینه ممکن است تعجب شما را برانگیزد.

لباس عروس دو تکه

یکی از انتخاب‎های ترند و زیبا برای عروس خانم ها بدون شک لباس‎ عروس دوتکه است. انتخابی ایده‌آل برای عروس‌هایی که جسور و متفاوت هستند و پا را از کلیشه‌ها فراتر می‌گذارند و به جای پوشیدن لباس عروس سنتی، دامن ست با شلوار، ست‌های ترکیب شده با ژاکت و یا تاپ و دامن، تمی غیررسمی به مراسم می‌بخشند. این از جمله ترندهایی است که عروس‌ها را تشویق می‌کند تا به جای صرف هزینه زیاد برای لباسی که فقط قرار است یک بار استفاده شود، آیتمی را انتخاب کنند که پتانسیل بارها پوشیده‌شدن را دارد.

لباس عروس های جذاب و ترند ٢٠٢٣

لباس عروس مینی

لباس‌ عروس کوتاه که در دهه ۶٠ مورد توجه بودند، با یقه‌های نگین‌دار تزئین شده‌ و دوباره بازگشته‌اند. لباس‌های کوتاه با پر و گل‌های عاشقانه. این ترند نیز برای روز عروسی یک انتخاب بهتر و مدرن است و در ست با دستکش‌های بلند یا جوراب شلواری تکمیل می‌شود و روشی فوق‌العاده برای نشان دادن کفش‌هایتان است. لبه‌های کوتاه‌تر همیشه برای عروس‌های مدرن کاربردی بوده‌اند. اما از آن‌جایی که در سال های اخیر مراسم‌های کوچک جایگزین مراسم های بیش از 100 نفر شده است، این مدل لباس بیشتر مورد توجه عروس خانم ها قرار گرفته است.

لباس عروس وینتج

ممکن است هنگامی که کلمه وینتج را می‌شنوید، به این فکر کنید که ممکن است این لباس عروس ها قدیمی هستند و برای شما مناسب نیست. اما باید بگوییم سخت در اشتباهید. تلفیق طرح وینتج با طراحی مدرن، این لباس عروس ها را به جذاب ترین مدل تبدیل کرده است. این لباس عروس‌های زیبا که نشان‌دهنده استایل مجلل قرن بیستم است، با احساس و شکوه فراوان، سرشار از مروارید و پولک، گیپور، کریستال دوزی و منجوق است.

لباس عروس ساده

برخی افراد تمایل دارند لباس عروس ساده بپوشند. باید بگوییم که برای این افراد هم گزینه های خوبی وجود دارد. لباس‌ عروس ساده یکی از محبوب‌ترین ترند امسال هستند. این لباس‌ها با سبک مینیمال و با تاکید بر خطوط اساسی بدن، مانند خط کمر، برای برجسته‌کردن فرم‌ بدن و به رخ کشیدن زیبایی پارچه‌ها، عالی هستند. یک لباس ساده اما بسیار شیک چین‌دار با پارچه براق یا مات لطیف، یقه V و آستین‌های سه‌ربع از جمله جزییاتی است که در این نوع لباس عروس مشاهده می‌شوند.

لباس عروس مرواریدی

مروارید همیشه یکی از اکسسوری‌های مورد علاقه عروس‌ها بوده‌است، اما این بار این ترند با آنچه از لباس‌های زمان عروسی مادربزرگتان به یاد دارید، فاصله زیادی داشته و ظاهری مدرن دارد اما به همان اندازه خیره کننده است. مروارید های به کار رفته و جزئیات گلدوزی شده بر روی این لباس عروس، آن را به یک گزینه عالی و بسیار زیبا تبدیل کرده است که خانم های بسیاری نسبت به این مدل علاقه نشان داده است.

دیدگاهتان را بنویسید