جواهرات جذاب سال 2023

شما می توانید با استفاده از یک قطعه جواهر مثل گوشواره یا گردنبند از سری کالکشش های جواهرات جذاب سال 2023 استایل خود را زیر و رو کنید. در واقع ممکن است زیبایی یک لباس بدون استفاده از جواهرات و اکسسوری های متناسب با آن، کامل دیده نشود. از طرف دیگر استفاده نادرست از جواهرات می تواند استایل شما را خراب کند. هر ساله طراحان مد ترندهای جدیدی از لباس، جواهرات و اکسسوری را به دنیا معرفی می‌کنند. اگر اهل مد هستید و از ترندهای روز لباس پیروی می‌کنید به شما توصیه می‌کنم ترندهای جواهرات را نیز دنبال کنید؛ زیرا طراحان مد، ترند روز جواهرات را متناسب با مد روز لباس و کیف و کفش معرفی می‌کنند که استفاده از آن‌ها به طور همزمان به شما و استایلتان جلوه‌ خاصی می‌دهد.

جواهرات اغلب به عنوان لوازم جانبی مد برای تکمیل یک لباس و استایل در نظر گرفته می‌شوند. برای بسیاری از افراد اهل مد، ظاهر تا زمانی که از اکسسوری و جواهرات متناسب با آن استفاده نشود، کامل نمی‌شود. به عنوان مثال یک ظاهر کلاسیک بدون استفاده از سرویس برلیان و یا یک گردنبند مروارید کلاسیک، ناقص است. جواهرات علاوه بر زیبایی، در بسیاری از فرهنگها دارای ارزش نمادین هستند. جواهرات مختلف می‌تواند ملیت، حالات روحی، موقعیت اجتماعی، شخصیت و … شما را به خوبی توصیف کند

سنگ های تزئینی نیز طرفدار زیادی دارد. سنگ های رنگی قیمتی و نیمه قیمتی در رنگ‌های مختلف و با برش های متنوع، در بسیاری از جواهرات استفاده شده است. در بین تمام سنگ‌های زینتی، رنگ صورتی، آبی، سبز و بنفش در خط مقدم طراحی ها قرار دارند. الماس نیز همیشه طرفداران خود را در بین طراحان دارد و به مقدار زیادی در طراحی‌ها استفاده شده است. 
در کلکسیون جواهرات سال جدید، طراحان در بسیاری از زیورآلات به فرم طبیعی سنگ‌ها دست نزده و آن‌ها را به همان شکل در ترکیب با سایر متریال ها به کار می‌برند. در کشور ما هم از این جواهرات طبیعی از جمله زمرد که قدمت ١۵٠ ساله دارد، استفاده می‌شود.

جواهرات با رنگ های شاد

یکی از چشم نواز ترین و جذاب ترین ترندهای سال آینده جواهرات، به کارگیری رنگ های انرژی زا است. رنگ هایی که با دیدن آنها روح انسان تازه می‌شود. این ترند با متریال مختلفی اجرا شده است، از متریال گرانبها مثل سنگ های قیمتی گرفته تا پارچه، کاموا و پلاستیک. نمونه های جذاب از به کارگیری رنگ ها را می توان در طرح های فندی و ماسچینو پیدا کرد.

جواهرات اغراق آمیز

در میان طراحی‌های امسال شاهد طرح های اغراق آمیز و سوررئال زیادی بودیم. البته می توان گفت این طراحی ها اغلب کاربردی نیستند و تنها جنبه هنری دارند تا هنرمند بتواند خلاقیت و هنر خود را به نمایش بگذارد. جواهرات بسیار بزرگ و یا شکل های عجیب و غیر غرینه در این دسته بندی قرار می‌گیرند. این طرح ها بیشتر توسط افراد خاص و یا در نمایش ها، کنسرت‌ها و … استفاده می‌شوند.

جواهرات جذاب سال 2023

چوکر

چوکرها از سال گذشته همچنان جزو ترندهای پر طرفدار به شمار می‌روند اما اینبار چوکرهای پرزرق و برق و یا چرمی روی بورس هستند. چوکرهای چرمی بربری (Burberry) جلوه زنانه زیبایی به شما خواهند داد. برای مراسم‌های رسمی تر نیز می توانید از چوکرهای درخشان که با سنگ های قیمتی مثل برلیان تزئین شده است استفاده کنید.

انگشتر های روی هم

می توانید انگشتر های جواهر خود را همزمان روی یک انگشت قرار دهید. با این حال، به یاد داشته باشید که از افراط خودداری کنید. اولویت باید به حلقه های ساخته شده در سبک مینیمالیستی باشد.

مروارید

مروارید از آن دسته جواهراتی است که هرگز قدیمی نمی شود، از مد نمی افتد و دل شما را نمی زند به طوری که حتی می توانید در چهل یا پنجاهمین ساگرد ازدواج تان هم از سرویس مرواریدی که امروز آن را خریده اید، استفاده کنید. اگر هنوز جواهرات ازدواج تان را نخریده اید بد نیست نگاهی به این جواهرات مرواریدی که توسط معروف ترین طراحان جواهر در دنیا ساخته شده بیندازید. در سال جدید میلادی هم در کلکسیون جواهرات ترند، جواهرات مرواریدی با طرح های مدرن بسیار جلب توجه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید