ترند روز: لباس های پاییزی و زمستانی مردانه (بخش اول)

هوا روز به روز در حال خنک شدن است و به این معناست که باید به فکر لباس های پاییزی و زمستانی مردانه و آماده‌کردن کمدتان برای این فصل های زیبا باشید. امسال ترند رنگ پاییز/ زمستان مردانه 2020 / 2021 به شکل کلی علاوه بر رنگ‌هایی که هارمونی‌های زیبایی دارند، دارای رنگ‌های شارپ و جسورانه نیز هست. اما اگر حتی استایل محافظه کار هم داشته باشید برایتان آیتم‌ها و ترندهای مناسب ترندی وجود دارد.

لباس های چرمی

لباس های چرمی از گذشته تا کنون جزو لباس های پر طرفدار بوده و هیچ وقت از مد نمی‌افتد. خریدن یک کت چرم یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می‌توانید انجام دهید. شاید خرید کت چرمی برایتان ارزان نباشد اما یک عمر دوام خواهد داشت. وقتی صحبت از یک استایل شیک و جذاب به میان می‌آید، یک کت چرم موتورسیکلت کلاسیک می‌تواند بهترین گزینه باشد. اگر تمایل دارید این کت را در هوای پاییزی بپوشید لازم نیست داخل آن پشم باشد. برای هوای زمستانی کت چرمی انتخاب کنید که آستر آن پشمی باشد و شما را گرم نگه دارد.

لباس های چرمی

شلوار ورزشی

شلوار ورزشی و شلوارگرم کن علاوه بر اینکه در حین ورزش و پیاده روی از آن استفاده می‌‌شود، امروزه جزوی از استایل خیابانی برای اقایان هم محسوب می‌‌شود. برای مثال شما در تابستان می‌توانید شلوار ورزشی را با یک تیشرت و کتانی ست کنید یا در پاییز و زمستان با سویشرت و ژاکت، استایلی کژوال بسازید. همچنین از شلوار گرم کن و شلوار ورزشی در هنگام سفر، گردش و در منزل می‌توان استفاده کرد.

کاپشن های طرح گل

بازگشت به دهه 70 یکی از روندهای اساسی در پنج سال اخیر بوده است. این طرح در لباس ها در دهه هفتاد بسیار ترند بوده است. این طرح ها در پاییز و زمستان امسال هم در هفته های مد اروپا قد علم کرده است.

پیراهن های پشمی چهارخانه

پیراهن چهارخانه پشمی از جمله لباس های کلاسیک محسوب می شود که در هر شرایط و هر فصلی می توانید آن را بپوشید و نگرانی بابت استایل خود نداشته باشید.این پیراهن ها از تنوع رنگ و مدل مختلفی برخوردار است. پیراهن های مردانه تولیدی با فلانل (پشم) در عین حال که به ساخت یک استایل رسمی و کژوال کمک می کنند می توانند به گرمایش بدن شما نیز کمک شایانی کند. پارچه فلانل به دلیل تراکم بالا و ضخامت قابل توجهی که دارد موجب می شود بدن شما از سرمای پاییز و زمستان در امان باشید.

لباس های جین

لباس های جین یکی از بهترین نوع لباس ها در تمام دوران است. هم با دوام است هم شیک. احتمالاً قسمت بیشتری از لباس های موجود شما را تشکیل می دهد. چه در قالب شلوار و چه در قالب پیراهن یا ژاکت. هر چند که ما پوشیدن یک استایل کامل از لباس های جین را در کنار هم پیشنهاد نمی کنیم. تعدادی از برندها، از جمله Kenzo – که اکنون تحت مدیریت Nigo بنیانگذار A Bathing Ape است ، لباس های جین را در رنگ نیلی تیره تولید کرده و ظاهری ساده و شیک به آن بخشیده است.

دیدگاهتان را بنویسید