بهترین ساعت های مردانه همیلتون

این ساعت که اکنون کاملاً بومی سوئیس است، در اصل ساخته یکی از پیشگامان تولید ساعت در ایالات متحده بود. اولین بار در سال 1892 در لنکستر، پنسیلوانیا یکی از قدیمی ترین شهرهای داخلی آمریکا راه اندازی شد. پس از جنگ جهانی اول که مردم به ساعت مچی روی آوردند، همیلتون نیز مجبور بود که با این روند همراه شود.

از آن زمان به بعد، ساعت‌های همیلتون به برند مورد علاقه‌ی فیلم‌سازان و شخصیت‌های اصلی فیلم‌ها تبدیل شدند. در ابتدا ساعت ونتورای همیلتون مورد توجه زیادی قرار گرفت چون در فیلم Blue Hawaii بر روی دست الویس پرسلی مشاهده شده بود. همچنین ساعت‌های همیلتون در فیلم‌های Men In Black 3،  InterstellarوA Good Day To Die Hard نیز حضور داشته‌اند.

مدل ساعت های همیلتون مردانه

همیلتون خاکی فیلد صفحه مشکی

اندازه این ساعت ۴٠ میلی متر است و رنگ شماره ها و بند آن خاکی است و جذابیت خاصی به ظاهر آن بخشیده است. این ساعت یکی از شناخته شده ترین و تقلید شده ترین ساعت های همیلتون است که برای ارتش طراحی شده بود و این نسخه مخصوص ارتش بود. یکی از ویژگی‌های این ساعت، خوانا بودن آن به هنگام شب است. این ساعت با لباس های اسپورت شما یک استایل جذاب ایجاد خواهد کرد. این ساعت مچی دارای ظاهری بسیار جذاب و شیک است. این ساعت قابی از فولاد ضد زنگ و شیشه معدنی ضد خراش و بندی چرمی دارد.

ساعت همیلتونBroadway

همیلتون برادوی با الهام از خط افق شهر نیویورک و خیابان محله تئاتر معروف آن، ساخته شد. این ساعت در سال 1890 طراحی شد. اما امروزه همیلتون آن را برای قرن بیست و یکم به روز کرده است. اندازه این ساعت ۴٢ میلی متر است. رنگ آبی و سبز به کار برده شده در این ساعت، توجه همه را به خود جلب می کند. دستبند استیل این ساعت حال و هوای رسمی به این ساعت بخشیده است.

همیلتون Aviation Worldtimer

همیلتون علاوه بر تامین ساعت‌های ارتش و نیروی دریایی، نیروی هوایی را نیز تامین می‌کرد. اندازه این ساعت ۴۵ میلی متر است و در ظاهر پیچیدگی های منحصر به فردی دارد. این ساعت ها اغلب توسط خلبان های حرفه ای مورد استفاده قرار می‌گرفت.

همیلتون مچی اوپن هارت

این ساعت مچی مردانه از همیلتون گزینه بسیاری مناسبی برای کادو است. زیرا ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد. در ضمن سایر ویژگی های مربوط به ساعت های مچی هملیتون از جمله ضد اب بودن را دارد. اگر قصد خرید ساعت مچی دارید، این ساعت مچی از برند همیلتون را حتما بررسی کنید.

آیا ساعت‌های همیلتون کیفیت خوبی دارند؟

ساعت‌های همیلتون از کیفیت قابل اطمینانی برخوردارند. ما با بررسی انجمن‌های مختلف و خواندن نظرات ساعت دوستان و کلکسیونرها و صاحبان ساعت‌های همیلتون، به این نتیجه رسیدیم که همه‌ی آن‌ها نظر مثبتی راجع به این برند دارند.

دیدگاهتان را بنویسید