ترند زمستان 2022: پنج نوع بوت زمستانی مردانه (بخش دوم)

عمر و دوام یک بوت، مهم‌ترین ویژگی یک بوت ایده آل است. این موضوع می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. بوت‌هایی که از چرم اصل تولید شده باشند، عمر طولانی دارند. البته نحوه نگهداری شما از کفش هایتان، در عمر بوت ها تاثیر دارد.

بخش اول ترند زمستان 2022: پنج نوع بوت زمستانی مردانه

بوت های دربی

این بوت های کلاسیک از گذشته تا کنون در زندگی ما بوده و همیشه باید در کمدتان وجود داشته باشد. ویژگی این بوت ها داشتن زیره و کف محکم است که هم از لیز خوردن پاها جلوگیری می کند و هم پاهای شما را گرم نگه خواهد داشت. این کفش ها از چرم خالص تولید شده و دارای مقاومت و عمر بیشتری است. این کفش ها مناسب پوشیدن با کت و شلوار نیست ولی انتخاب خوبی برای پوشیدن با لباس های نه چندان رسمی مثل شلوارجین، کت اسپرت، شلوار کوتاه و شلوار کتان است. برندهایker’s، Wolverine، Red Wing، Kleman در تولید این کفش ها پیشقدم هستند.

اسنیکرزهای ضد آب

شاید به این فکر کنید که کفش‌های کتانی در شرایطی که آب و هوا به بدترین حالت می‌رسد، کاربردی‌ ندارد اما اعمال یکسری از تغییرات در این کفش ها باعث شده در آب و هوای سرد و بارانی عکس العمل خوبی از خود نشان دهد. این کفش ها هم خاصیت ضد آبی دارد و هم ظاهری شیک و اسپرت برایتان ایجاد می کند. همچنین راحتی این کفش ها زبان زد عام و خاص است.

برند نایک در تولید اسنیکرزهای ضد آب عملکرد خوبی از خود نشان داده است. چندین مدل کلاسیک نایک در طول سال‌ها از کفش‌های کتانی استفاده کرده‌اند. در سال های گذشته اسنیکرز مدل ایر مکس 95 تولید شد که بسیار محبوب بود اما بعدا تولید آن متوقف شد. یکی دیگر از مدل های کتانی ضد آب، داک بوت Air Force 1 است که هنوز هم برای خرید در دسترس است. آدیداس ترکس نام دیگری است که ارزش خرید را دارد.

بوت چلسی

این بوت ها به لطف رویه یکپارچه چرم و طراحی بدون بند، در آب و هوای نامساعد عالی عمل می کنند. اگر کف و زیره بوت های چلسی ضخیم باشد، شما را از لغزندگی ها محافظت خواهد کرد. پس حتما به این موضوع دقت کنید. برندهایی مانند R.M. ویلیامز و بلاندستون در تولید این کفش ها در مدل سنتی کفش های چلسی مهارت کافی دارند. اگر به مدل های مدرن تر علاقه مند هستید، می توانید کفش های چلسی خود را از برند هایی مانند Diemme، Velasca و Myrqvist تهیه کنید. دکتر مارتنز نیز گزینه های بسیار خوبی برای خرید بوت های چلسی است.

کفش های کوهنوردی سنتی

بوت های کوه نوردی چرمی کلاسیک ممکن است این روزها با نسخه‌های سبک وزن جایگزین شده باشد، اما همچنان عالی به نظر می‌رسند و در طول ماه‌های زمستان محافظت عالی در برابر آب و هوای سرد ایجاد می‌کنند. این کفش ها به خوبی با لباس هایی مانند جین و کاپشن های معمولی ست می شوند و اگر به طور صحیح از آن ها استفاده کنید، عمر طولانی خواهد داشت. برندی که در تولید این کفش های کوهنوردی مهارت لازم را داراست، Danner است. این برند آمریکایی بهترین بوت ها را می سازد. حتی در فیلم جیمز باند، فرد نقش اول، کفشی از این برند پوشیده است.

کفش کوهنوردی مدرن

با تغییر دنیای مد، کفش های کوهنوردی هم از حالت کلاسیک درآمده است. چندین برند شروع به ساختن کفش های پیاده روی مد روز با استفاده از مواد فنی و طرح های مدرن کردند. آنها به اندازه چکمه های پیاده روی کلاسیک ساده نیستند، اما اگر به دنبال یک کفش زمستانی با شخصیت هستید، این می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. می توانید کفش های مدرن کوهنوردی را از برندهایی مانندRoa، Diemme، Hoka One One و Moncler تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید