ترند زمستان 2022: پنج نوع بوت زمستانی مردانه (بخش اول)

پیدا کردن بوت های مناسب ممکن است راحت نباشد. به عنوان مثال کفشی که هم پاهای شما را گرم نگه دارد و هم پیاده روی را برایتان آسان کند، نکات مهمی است که باید در نظر بگیرید. همچنین بوت های ضد آب گزینه بسیار خوبی است. در میانه پاییز هستیم و بارش های پاییزی هم آغاز شده است و دیگر امکان بیرون رفتن با کالج در روزهای بارانی وجود ندارد. بنابراین بوت ها بهترین گزینه هستند.

ویژگی های یک بوت زمستانی خوب چیست؟

دوام بوت

عمر و دوام یک بوت، مهم‌ترین ویژگی یک بوت ایده آل است. این موضوع می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. بوت‌هایی که از چرم اصل تولید شده باشند، عمر طولانی دارند. البته نحوه نگهداری شما از کفش هایتان، در عمر بوت ها تاثیر دارد.

ضد لغزنده بودن کفش

هنگامی که هوا مرطوب و سرد است، زمین می تواند بسیار لغزنده باشد. بنابراین حتما کفشی را تهیه کنید که خاصیت ضد لغزندگی داشته باشد و شما بتوانید بر روی گل و لای و زمین های یخ زده به‌ راحتی قدم بزنید و لذت ببرید.

ضد آب بودن

بهتر است بوت های زمستانی کاملا ضد آب نباشند تا جریان هوا داخل کفش ایجاد شود. زیرا در این شرایط که جریان هوا کاملا مسدود است، پاهایتان عرق کرده و شرایطی نامطبوع برایتان ایجاد خواهد شد.اگر در جایی زندگی می‌کنید که هوای بسیار مرطوبی دارد و مدام باران می‌بارد، کفش های ضد آب بسیار کاربردی خواهد بود. ایده بهتر این است که کفش هایی را انتخاب کنید که سطح قابل قبولی از مقاومت در برابر آب را ارائه می دهند و مستعد خراب شدن در رطوبت نیستند. این یعنی نه بزرگ به بوت جیر و یک بله قاطع برای بوت چرم ضخیم.

ضد آب بودن

گرم نگه داشتن پاها

یکی دیگر از ویژگی های بوت ایده آل این است که بوت شما پاهایتان را گرم نگه دارد. این یک گزینه خوب برای کسانی است که سرمای شدیدی را در محل زندگی خود تجربه می کنند. برخی از بوت ها از آستری از پوست گوسفند برای به دام انداختن گرما استفاده می‌کنند. در حالی که برخی دیگر از عایق مصنوعی مانند Primaloft برای جلوگیری از سرما استفاده می‌کنند.

ضد آب بودن

پنج بوت زمستانی ترند مردانه

بوت مدل داک

این بوت ها شاید بهترین بوت های زمستانی باشند. آنها به طور خاص برای مقابله با برف، باران و سرما طراحی شده و بسیار گرم و ضد آب هستند. ایجاد استایل با این کفش ها، ممکن است کمی مشکل به نظر برسد اما می‌توانید یک استایل جذاب را به راحتی ایجاد کنید. اگر بوتی که مد نظر شما است، دارای این ویژگی ها باشد، واقعاً گزینه بهتری وجود ندارد. برند سورل این مدل بوت ها را به تولید می‌رساند.

دیدگاهتان را بنویسید