ترند روز: لباس های پاییزی و زمستانی مردانه (بخش دوم)

کاپشن های بلند یا پارکا

از کاپشن های مدل بلند معمولا در فصل سردتر سال یعنی زمستان بیشتر استفاده می شود. البته بسیاری افراد هم برای شرکت در مهمانی های رسمی تر نیز از همین نوع کاپشن استفاده می نمایند. پارکا یک کت بلند است که برای هوای سرد طراحی شده است. این استایل معمولاً با الیاف یا الیاف مصنوعی پر می شود و اغلب دارای یک هود خزدار است. پارک‌ها به لطف طراحی‌های گرم و زیبایی‌های غیررسمی خود، برای گردش‌های غیررسمی زمستانی، مانند شرکت در یک مسابقه ورزشی، مناسب هستند.

بیشتر بخوانید:

ترند روز: لباس های پاییزی و زمستانی مردانه (بخش اول)

داشتن لباس های که تناژ یکسانی دارند

اگه قصد دارید بعد از لباس پوشیدن قد بلندتر و لاغرتر به نظر برسید بهتره به سراغ لباس های یک رنگ یا لباس هایی که دارای تناژ رنگی یکسان هستند ، برید. این استایل ظاهری بسیار مرتب ، شیک و جذاب رو برای آقایان به وجود میاره و میتونید با استفاده از اکسسوری های مورد علاقه خود مثل کفش ، کمربند ، استایل خودتون رو جذاب تر کنید. پالتو های همرنگ با تیشرت یا بلوز بافت همرنگ می‌تواند یک استایل جذاب در روزهای سرد برایتان ایجاد کند.

کفش های مدل تکاوری

این کفش ها از مقاومت بالایی برخوردارند و از جنس خوبی تهیه می شوند. این چکمه ها در فصل های سرد پا را گرم نگه می دارد. همچنین جنس این محصول به صورتی است که آب به آن نفوذ نکند و برای عبور از برف و حتی گودال های آب مناسب باشد. در مدل های مردانه نیز چکمه های ساق کوتاه وساق  بلند وجود دارند که  بر اساس محل زندگی شخص، میزان بارش برف و باران و همچنین سلیقه ی شخصی انتخاب و خریداری می شود.

ژاکت بیس بالی

احتمالا در فیلم‌های تینیجری آمریکایی مدل‌های مختلف آن را دیده‌اید. آن‌ها ظاهری مانند بامبرها دارند و لوگو و متون مختلف روی آن‌ها کار شده است. کاپشن بیسبالی با شلوار بگی و کفش کتانی عالی به نظر می‌رسد. ژاکت های بیسبالی در یک قرن اخیر جزو جذاب ترین لباس های مردانه بوده است . این ژاکت ها را می‌توان با شلوار جین، کفش‌های لوفر، پلیور سفید و عینک آفتابی ترکیب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید