مد 2022: نکاتی که رعایت نکردن آن استایل تان را تحت تاثیر قرار می‌دهد

دنیای مد همه کسانی را که شیک پوش هستند به سمت انتخاب های بهتر سوق می دهد اما کوچک‌ترین اشتباه، می تواند این موضوع را تحت الشعاع قرار دهد. انتخاب های انجام شده با توجه به رنگ، برش و ساختار بدن همچنان شما را به یک نماد در مد تبدیل می کند. به همین دلیل نگاهی به اشتباهاتی انداختیم که می تواند بر ظرافت انتخاب های درست شما سایه بیندازد. گاهی اوقات الگوی روی تی شرت، کفش هایی که زیر لباس یا شلوار ترجیح داده می شوند و گاهی اوقات استفاده نادرست از شلوار یا دامن نامناسب، می تواند تمام تلاش شما را برای داشتن یک استایل ایده آل را از بین ببرد. به همین دلیل نکاتی به شما ارائه می‌دهیم تا اشتباهات انجام شده در مد را به حداقل برسانید.

از لباس های لوگودار کمتر استفاده کنید

ممکن است بخواهید لوگوی لباس برند خود را نشان دهید، به خصوص زمانی که لباس های شما از برند معروف بوده و تقلبی نیستند.

چروک بودن لباس

مهم نیست مانتوی که به تن کرده اید چقدر زیبا باشد، اگر این مانتو پر از چروک باشد به هیچ عنوان خوش تیپ به نظر نخواهید رسید. این مساله درباره همه لباس های شما صادق است. پس حتما هنگام انتخاب لباس ها برای بیرون رفتن به چروک نبودن آن ها دقت کنید. داشتن یک اتوی بخار در منزل برای چنین مواقعی بسیار مفید است.

کفش های مشکی را زیر لباس‌های رنگ های روشن نپوشید

اگرچه کفش های مشکی به عنوان ناجی شناخته می شوند که تقریباً با هر رنگی قابل استفاده هستند، اما گاهی اوقات می توانند ظرافت شما را از بین ببرند. طراحان مد، کفش مشکی را به خصوص زیر لباس های رنگ روشن توصیه نمی کنند. در عوض، انتخاب کفش های سفید، خنثی یا رنگ روشن، این ترکیب را به شکلی راحت برجسته می کند.

از شلوارهای کوتاه در حد امکان دوری کنید

از شلوارهای دم کوتاه برای جلوگیری از کوتاه شدن ساق پا خودداری کنید. دلیل این امر این است؛ شلوار مچ پا باعث کوتاه به نظر رسیدن گردن می شود.

به صورت افراطی از اکسسوری ها استفاده نکنید

این مورد بیشتر درباره آقایان صادق است. البته خانم ها هم می‌توانند از این نکته درس بگیرند. اکسسوری ها جذاب هستند و می‌توانند جلوه لباس ما را بهتر کنند. اما زیاده روی در استفاده کردن از آنها ممنوع است. به عنوان مثال استفاده کردن از گردن بند ها جالب است و میتواند استایل مردانه و یا حتی زنانه را منحصر به فرد سازد. اما روی هم قرار دادن چند گردنبند ( آن‌هم با ارتفاع یکسان) به هیچ عنوان پسندیده نبوده و کارکردی عکس دارد. پس استفاده افراطی از اکسسوری را در بلک لیست قرار داده و آن را زیر مجموعه اشتباهات رایج در استایل بدانید. 

استفاده از کفش کهنه

کفش ها نقش تاثیر گذاری بر روی تیپ و ظاهر دارند. اما کفش خوب باید جلوه و زیبایی داشته باشد تا بتواند استایل ما را جذاب تر سازد. کفش های پاشنه بلند با کف ساییده شده، نه تنها جذابیت و زیبایی نداشته که حتی میتواند استایل را نازیبا سازند. این کفش ها فرد را شلخته جلوه داده و پوشیدن آنها یکی از اشتباهات رایج در استایل به حساب می آید. پس اگر قصد دارید چنین کفشی را بپوشید و یا تنها یک کفش در اختیار دارید. بهتر است پیش از استفاده آن را نزد یک کفاش برده و خوردگی های آن را اصلاح نمایید. همچنین واکس زدن و یا شستن کفش نقش تاثیر گذاری بر تمیزی و جلوه ی آن دارد.

دیدگاهتان را بنویسید