لباس های راحت مردانه و در عین حال شیک (بخش دوم)

پیراهن نخی آکسفورد

مطمئناً، پیراهن آکسفورد یکی از اصلی‌ترین لباس‌های مردانه است و تقریباً همه باید آن را داشته باشند. تقریباً با همه چیز هماهنگ است و عمر بیشتری دارد. اگر به دنبال پیراهنی هستید که نرم‌تر و راحت‌تر و در عین حال به همان اندازه شیک باشد، باید یک پیراهن آکسفورد پنبه ای را در نظر بگیرید. پیراهن آکسفورد را در هر فصلی می‌توان پوشید و به‌سادگی با استایل تابستانی و زمستانی ست کرد. در مراسم رسمی و عروسی‌ها خوب است یک پیراهن آکسفورد سفید کلاسیک را با کت‌وشلوار مشکی، کراوات و پوشت ابریشمی، دکمه سردست، یک ساعت شیک، یک کمربند چرمی رسمی و یک جفت کفش آکسفورد زیبا ست کنید.

کفش وینتج رانینگ

کفش‌های رانینگ مدرن از راحت‌ترین کفش هایی هستند که می‌توانید بخرید. فناوری به کار رفته در آنها به معنای واقعی کلمه به گونه‌ای است که تا حد امکان از پاهای شما برای دویدن در مسافت‌های طولانی پشتیبانی می‌کند، بنابراین پیاده‌روی‌های معمولی آخر هفته و رفت‌وآمدهای روزانه را سبک می‌کنند. تنها مشکل این کفش ها این است که زیاد شیک نیستند و نمی‌توانند در استایل رسمی جایگاهی داشته باشند. اما به دلیل بافت کفش و طبی بودن آن، می‌توانید به راحتی در فعالیت های روزانه از آن استفاده کنید و پاهایتان احساس خستگی نکند. این کفش جزو کفش هایی است که برای راحتی و سلامتی پاهای خود، آن را خریداری کنید.

پیراهن دورس

یکی دیگر از لباس هایی که هم بسیار راحت است و هم شما را شیک جلوه می‌دهد، پیراهن دورس است. نوعی پارچه ضخیم تر بافته شده با ماشین های گردباف است که پشت پارچه به صورت تارهای نخ و روی آن دارای تراکم و ضخیم است و معمولا نخ های نگهدارنده پشت از پنبه و روی آن با هر نخی قابل بافت است . این پارچه ها کاربرد پاییزه و زمستانی دارند. دورس دونخ و سه نخ از رایج ترین دورس ها در بازار هستند. اکسسوری هایی مناسب دورس شامل ساعت مچی اسپرت،دستبند های اسپرت،کلاه بیس بال و عینک آفتابی می باشد. دقت داشته باشید در انتخاب هم زمان اکسسوری زیاده روی نکنید و به تناسب آنها را رعایت کنید.

شلوار جین گشاد و کشی

شلوار جین ممکن است انتخاب شما نباشد و از راحت نبودن آن شاکی باشید. اما شلوار های جین کشی خیال شما را از این موضوع راحت خواهد کرد. شلوار جین کشی نرم و انعطاف پذیر است. به این معنی که می توانید شلوار جین مورد علاقه خود را در تمام طول روز بدون احساس خستگی از آن بپوشید. با پوشیدن این شلوار ها همان حس راحتی را خواهید داشت که به اندازه شلوار گرمکن احساس راحتی می‌کنید.

راهنمای خرید لباس راحتی برای آقایان

جنس

بهتر است جنس آن لطیف و نرم باشد که شما در آن کاملا احساس راحتی کنید. نخ و پلی استر بهترین و محبوب ترین جنس ها در لباس های راحتی می باشد. سعی کنید از جنس های ضخیم استفاده نکنید تا لباس شما سبک وزن و راحت تر باشد.

سایز

قطعا سایز اولین قدم در خرید هر پوشاکی است. برخی از محصولات دارای راهنمای انتخاب سایز هستند که پیشنهاد می شود حتما آن را مشاهده کنید تا متناسب ترین سایز را برای خود انتخاب کنید. بهتر است لباس های راحتی را کمی گشاد تر بگیرید تا برای خوابیدن و تفریحات مناسب تر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید