لباس های راحت مردانه و در عین حال شیک (بخش اول)

آقایان همیشه نمی‌توانند لباس‌های رسمی و اتو کشیده بپوشند و گاهی هم به یک استایل راحتی مردانه نیاز دارند. اما پوشیدن لباس راحت به معنای نامرتب و شلخته بودن نیست بلکه استایل راحتی مردانه هم قوانین خاص خود را دارد و با رعایت آن‌ها می‌توان در عین راحتی و آسودگی، شیک پوش و جذاب نیز بود.

اما این قوانین کدامند و چطور می‌توان استایل راحتی مردانه شیک و جذابی داشت؟ در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز ما قوانین شیک پوشی در استایل راحتی مردانه را بیان خواهیم کرد و در ادامه نیز چند استایل راحتی مردانه با پولوشرت را معرفی خواهیم نمود.

استایل راحتی مردانه نیز مثل هر استایل دیگری، موقعیت و جایگاه خاص خود را دارد و فقط در شرایطی می‌توان از آن استفاده کرد که موقعیت چنین اجازه‌ای را به شما بدهد. مثلا اگر محیط کاری شما طوری است که حتما باید در آن از استایل بیزنسی و کاری استفاده کنید، استایل راحتی یک اشتباه مد تلقی خواهد شد.

اما در بسیاری از موارد، شرایط خاصی در مورد نحوه و میزان رسمی بودن لباس عنوان نمی‌شود و این شما هستید که باید شرایط را بسنجید و در نظر داشته باشید که کمی رسمی‌تر بودن نسبت به شرایط، مشکلی ایجاد نمی‌کند اما غیررسمی‌تر بودن باعث اشکال خواهد شد. پس فرقی نمی‌کند هر چقدر هم که استایل راحتی شما زیبا و شیک باشد، اگر برای موقعیت مناسب نباشد، یک انتخاب نادرست خواهد بود.

شلوار کمر کشی

این شلوار ها از نظر راحتی بی همتا هستند. این نوع شلوار مانند شلوار ورزشی در حین حرکت و نشستن با شما منبسط و منقبض می شود. اما شلوارهای کمربند ثابت نمی توانند این راحتی را برایتان فراهم کنند و دامنه حرکتی شما محدود خواهد بود. اما زیبایی واقعی یک شلوار کمر کشی به این است که شبیه شلوارهای معمولی است. احتمالا شما تنها فردی خواهید بود که می دانید که آن یک شلوار معمولی نیست. این نوع شلوار ها را همانند کفش های چینی، می توان با یک کت و شلوار و پیراهن و یا با یک تی شرت و کفش های کتانی ساده سفید پوشید.

بلوز کشمیر

کشمیر یک پارچه نرم و معروف است که از پشم بزها تولید می‌شود. معمولاً بومی صحرای گبی و آسیای مرکزی است. یک پارچه اشرافی و نشان دهنده نهایت تجمل است.این پلیور کشمیر گرم و نرم، لباسی مهم برای هر مرد محسوب می شود. توصیه می شود در هنگام خرید آن دقت کنید که اولا برای شما اندازه باشد، دوما حداقل چهار بار در سال نیاز به پوشیدن آن داشته باشید، سوما رنگ آن ساده و تیره باشد و در آخر آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. چراکه پلیورهای کشمیر قلابی ارزش پولی را که می دهید ندارند. یک بار بابت پولی که برای پلیور خود می پردازید گریه کنید و بعد در هر موقعیتی که به دست می آورید می توانید آن را بپوشید و از پولی که داده اید احساس رضایت کامل داشته باشید. اگر از پلیور خود به خوبی نگهداری کنید می توانید بالای ۲۰۰ بار در طول ۱۰ سال آن را به تن کنید.

هودی بافتنی

هودی مردانه شاید به روزترین آیتم میان لباس هایتان نباشد، اما یکی از راحت ترین و کاربردی ترین گزینه هایی است که می توانید انتخاب کنید. این لباس راحت و گرم یکی از ضروریات کمد لباس بیشتر آقایان است. علاوه بر اینکه هودی را می توان در خانه پوشید، اگر با آیتم های مناسبی ست شود، برای استایل های روزمره نیز بسیار جذاب خواهد بود.

تیشرت بافت نازک مرینو

پشم مرینو از گوسفندی به همین نام گرفته می شود که به دلیل الیافی که نرم تر و درشت تر از پشم معمولی هستند، معروف است. پارچه به دست آمده بسیار نرم است و همچنین رطوبت را از بین می برد و دما را نیز تنظیم می کند، و برای خنک نگه داشتن شما در هوای گرم ایده آل است.

دیدگاهتان را بنویسید