بارانی های جذاب و ترند پاییز 2022

در حالی که این روزها هوا غیرقابل پیش بینی است و گرما آرام آرام می گذرد، بارانی ها جزو نجات دهنده ترین لباس ها هستند. انواع مدل‌های بارانی دخترانه و زنانه پاییزه یکی از آیتم‌های ضروری کمد در فصل پاییز محسوب می‌شوند زیرا که چندان ضخیم و سنگین نیستند و کاملا مناسب هوای پاییز هستند. علاوه بر آن بابت جنسی که دارند شما را از خیس شدن در روزهای بارانی پاییز محافظت می‌کنند. یکی از پرکاربردترین لباس های پاییزه، بارانی است. گرچه به گرمی کاپشن نیست اما در برابر باد و باران مقاوم و گزینه مناسبی برای استفاده در روزهای پاییزی است.

بارانی کوتاه

البته باید به این نکته اشاره کنیم که اندام شما و شناختن آن یک امر ضروری است که شما را در انتخاب بارانی یاری خواهد کرد. اگر بین انتخاب مدل بارانی پاییزه کوتاه و بلند مردد هستید، بهتر است به فرم اندام خود توجه کنید. امسال بارانی های کوتاه جزو ترند پاییزی هستند. این بارانی ها از گذشته تا کنون طرفداران بسیاری داشته است که امسال هم این محبوبیت متداوم خواهد بود.

کت بارانی مشکی

گاهی اوقات ساده نگه داشتن آیتم‌های کمد لباس تان برای شما به صرفه است. جذابیت همیشگی کت‌های مشکی کلاسیک مانند برندهای Arket و JW Anderson به کت‌های ماندگار در استایل‌تان تبدیل می‌شوند. هیچ چیز مانند یک کت مشکی شیک، جاودانه نمی‌ماند. رویه‌ی مشکی برای فصل پاییز گزینه‌ی مناسبی است که اساسا با هر لباسی مطابقت دارد. شما می‌توانید با شلوار پشمی و یک بلوز بافت در رنگ‌های شاد استایل روزمره خودتان را تکمیل کنید.

ترنچ کت‌های براق و کمی درخشان

کت‌های لاکی براق (پارچه چرم ورنی) در این فصل در پایتخت‌های مد دیده می‌شدند. مدل‌های مشکی، قرمز و طرح‌دار چشم نواز از محبوب‌ترین‌ها بودند. چرم براق و فلزگونه هم جزو ترند های پاییزی امسال است و شما می توانید از شومیز سفید برای استایل این ترنچ کت‌های چرم به همراه لگینگ و بوت‌های چرم مات یک استایل شیک و کلاسیک را برای خودتان رقم بزنید و بدرخشید.

بارانی های جذاب

کت بارانی چهارخونه

بعضی از شما متناسب با کار و فعالیت‌های روزمره، داشتن یک استایل کژوال و راحت را به هرچیزی ترجیح می‌دهید. پس بهتر است زیر پالتو یا ترنچ کت خود یک ست ورزشی مانند هودی و لگینگ یا سوئتشرت و شلوار اسلش بپوشید. اینگونه دردسر ست کردن بلوز و شلوار را ندارید و در عین راحتی می‌توانید ظاهر شیک داشته باشید.

به طور مثال روی یک ست ورزشی مشکی راحتی برای یک روز سرد پاییزی، یک کت پشمی چهارخانه بپوشید. به همراه هودی ساده یا تیشرت آستین بلند و رنگ نود و شلوار جاگر برای ترکیب شدن با پالتوهای چهارخانه گزینه‌ی مناسب‌تری است. با این آیتم‌های می‌توانید اکسسوری‌های فانتزی‌تری انتخاب کنید. کیف‌های کمری و کفش‌های اسپرت یا اسنیکرزها، باندانا یا کلاه بیسبال و جوراب‌های ساق بلند رنگی بر روی شلوار لگینگ استایل زمستانه شما را کامل می‌کند.

استفاده از بارانی های رنگ سفید و بژ

ترکیب یک بارانی با رنگ بژ و یک شلوار پارچه‌ای سفید می‌تواند یک استایل کلاسیکی (https://zhinopro.ir/10-girly-styles/) برای شما باشد تا در مراسم و مکان های خاص بپوشید. البته اگر از شلوار سفید خوشتان نمی‌آید می‌توانید شلوار مشکی پارچه ای را جایگزین آن کنید. همچنین برای جلا و زیبایی بیشتر این استایل می‌توانید از اکسسوری‌های طلایی استفاده کنید به خصوص این گوشواره‌های مرواریدی که امروزه بسیار ترند هستند.

دیدگاهتان را بنویسید