لباس های پاییزی ایده آل برای استایل شیک

با پشت سر گذاشتن فصل تابستان روزها کوتاه تر و هوا سرد می شود. ازین رو باید کم کم کمد لباس تابستانی با کمد لباس پاییزی جایگزین شود. اما برای انتخاب پوشاک پاییزی چه ویژگی هایی را باید مد نظر قرار دهیم؟ از جنس گرفته تا قیمت و رنگ و سایر خصوصیاتی که یک لباس باید داشته باشد. چه نکاتی را باید برای خرید پوشاک پاییزی در اولویت قرار دهیم؟ کدام رنگ برای فصل پاییز مناسب است و چرا؟ این ها مسائلی است که حائز اهمیت است و ما قصد داریم اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم که انتخاب را برایتان آسان و لذت بخش کند.

در فصل پاییز هوا گاهی بارانی و گاهی آفتابی است. به دلیل زرد شدن برگ ها و ریزش برگ درختان، خیابان ها رنگ و بوی دیگری به خود می گیرند. تصور کنید که در این خیابان ها باران نیز به صورت نم نم شروع به باریدن کند. همه چیز مهیاست برای قدم زدن در خیابان هایی که احساس ناب زندگی کردن را به ما میبخشد. بسیاری از ما در پاییز خاطراتی داریم که به راحتی از ذهنمان پاک نمی شود. پس بهتره در این فصل پوشاکی به تن کنیم که خاطراتمان را زیبا تر، شیک تر و خاص تر کند.

ترنچ کت

ترنچ کت ها یک زن تاجر موفق، یک ستاره مشهور جهانی، یک دانشجوی یا یک خانم خانه دار، همه را به خود جذب می کند. در پاییز 2022 نیز مانند سال های گذشته نام خود را بر سر زبان ها انداخته است. این لباس که از گذشته تا به امروز از مد نیفتاده است، همچنان یکی از ملایم‌ترین و ناجی‌ترین لباس‌هایی است که می‌توانید از آن‌ها در استایل تان استفاده کنید.

بلوزهای بافت

بلورهایی با بافت نازک می‌تواند شما را از سرمای پاییزی محافظت کند. این نوع بافت ها باعث عرق کردن شما نمی‌شود. البته بلوز های بافت انواع حجیم تری هم دارد که می‌توانید با شلوار های گشاد بپوشید و استایل زیبای پاییزی ایجاد کنید. بلوز های بافت رنگ های مختلفی دارد که با هر سلیقه و استایلی متناسب خواهد بود.

شلوار چرمی

باز هم لباس های چرمی که تقریبا هیچ وقت از مد نمی افتند، پاییز امسال نیز جای خود را در کمد لباس ها باز می کنند. شلوارهای چرمی جزو انتخاب های اجتناب ناپذیر ماه های پاییز و زمستان هستند. به ویژه در استایل های روزمرگی و استایل های خیابانی بسیار کاربردی است و جذابیت استایل شما را افزایش خواهد داد. شلوار چرم انواع مختلف و رنگ های متفاوتی دارد که با هر سلیقه‌ ای می‌تواند هماهنگ باشد.

دستمال گردن

دستمال گردن یکی از اکسسوری‌های جذابی است که می‌تواند استایل ما را خاص‌تر کند. این اکسسوری مورد استفاده افراد زیادی قرار نمی‌گیرد اما اگه یک بار امتحانش کنید، بدون شک به یکی از آیتم‌های جدانشدنی در استایل تان تبدیل خواهد شد. این نکته را در نظر بگیرید که در فصل‌های گرم از جنس‌های نخی و پنبه‌ای و در فصل‌های سرد از جنس‌هایی مثل پلی‌استر یا کشمیر استفاده کنید. می‌توانید از دستمال گردن در رنگ و طرح های مختلف استفاده کنید.

شلوار جین

شلوار جین از مواردی است که در کمد لباس پاییزی ما ضروری است. جین مشکی یا طوسی گزینه خوبی برای بیرون رفتن از خانه در روز می باشد، مخصوصا اگر کارمند باشید.

شال موهر

خانم ها می توانند در کنار لباس پاییزی خودشان از یک شال خاص مثل شال موهر برای زیبایی استایلشان استفاده کنند. این شال از نظر قیمت و کیفیت بسیار مناسب می باشد و رنگ بندی متنوعی دارد که دست شما را در انتخاب کردن باز می گذارد.

لباس های نارنجی رنگ

نارنجی یک رنگ پاییزی مناسب لباس، برای شماست که از ترکیب دو رنگ قرمز نماد عشق و زرد نماد نشاط است که جزو رنگ های گرم طبقه بندی می‌شود. نارنجی رنگی است که برای توصیف غروب خورشید و آتش به کار می‌رود و در ترکیب رنگ پاییزی، بسیار جذاب و تاثیرگذار است.

دیدگاهتان را بنویسید