کیف های چرمی جذاب و ترند 2022

یکی از اکسسوری هایی که خانم ها همیشه برای خرید آن بی تاب و ذوق زده هستند، کیف زنانه است. در کل داشتن لیستی از انواع کیف ها حس خوبی را به آن ها القا می کند. فرقی نمی کند یک کیف رسمی باشد یا یک کیف دستی مجلسی. در هر صورت جنس چرم و انواع کیف چرم زنانه همیشه جزء انتخاب های برتر خانم های خوش سلیقه ایرانی محسوب می شود. اگر شما هم جزء آن دسته از بانوانی هستید که به هنگان رفتن به مهمانی یا یک جلسه خاص سراغ کمد کیف هایتان می روید و اولین انتخابتان کیف چرمی است، پیشنهاد می کنیم با این بخش از مقاله ما بیشتر آشنا شوید.

در میان این همه اکسسوری از کیف های متنوعی که در بازار به فروش می رسد, کیف چرمی زنانه در میان خانم ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. از آنجایی که کیف یکی از همراهان همیشگی خانم ها است و صرفه نظر از سن و استایلی که دارند، وسایل مورد نیاز خود را در آن حمل می کنند. واضح است که انتخاب کیف هم باید مفید و کاربردی باشد و هم ظاهری شیک و زیبا را برای استایل تان به ارمغان آورد. اگر شما هم جزء آن دسته از بانوانی هستید که به کیف زنانه تنها به عنوان وسیله ای برای حمل لوازم خود نگاه نمی کنید، انواع کیف چرم زنانه حق بالایی از انتخاب را به شما می دهد.

کیف های چرمی جذاب

یک کیف چرم زنانه اصل و با کیفیت بایستی ویژگی های زیر را به همراه داشته باشد

  • در مقابل آسیب های مختلف اعم از ضربه، نور آفتاب و… مقاوم باشد
  • از الیاف کاملاً طبیعی ساخته شده باشد
  • ماندگاری و دوام چندین ساله داشته باشد

امسال ویکتوریا بکهام، اولین محصولات چرمی به خصوص کیف‌های چرمی را با نام تجاری خود، متشکل از هشت سبک مختلف را روانه بازار کرد. اولین مجموعه کیف های خود را برای زنانی که شیک پوش هستند، از کیف های شب طلا دوزی ظریف گرفته تا کیف های معمولی از پارچه های لحافی نرم معرفی کرد. علاوه بر طرح های نوظهور، هر محصول یک محصول همه کاره و کاربردی است. از صورتی پاستیلی گرفته تا رنگ های سبز و کرم، مجموعه ای کاملا متفاوت را به دوستداران مد ارائه می دهد. به خصوص اگر به دنبال کیف های کلاسیک تر هستید، این برند برای شما مناسب تر است.

کیف چرمی دوشی زنانه

این کیف های چرمی از گذشته تا جزو محبوب ترین کیف های چرمی زنانه است. هم راحت است و هم کاربردی. امسال مدل های زیبایی در طرح دوشی به بازار ارائه شده است.

کیف‌های چرم بند زنجیری

اگر می‌خواهید استایلی به روز به همراه یک کیف چرم زنانه مینیمال جذاب داشته باشید، کیف‌های بند زنجیری پیشنهاد خوبی هستند. این کیف‌ها از زمستان سال ۱۴۰۰ وارد بازار شدند و امسال طرح‌های متنوع‌تر و جذاب‌تر دیگری از آن‌ها به دنیای مد ارائه شده و هم اکنون جزو مدل‌های ترند و پرطرفدار به شمار می‌آیند. کیف‌های زنجیری را می‌توانید در مدل‌های دستی و دوشی با اندازه‌های مختلف بیابید. بندها در برخی از مدل‌ها کاملاً از زنجیر فلزی تشکیل شده‌اند و در برخی، با بند چرمی ترکیب شده و نمای جذابی به خود گرفته‌اند.

کیف چرم مستطیلی کلاسیک

اگر عاشق مدل‌های کیف مستطیلی شکل قدیمی هستید که قبلاً خودتان یا مادران استفاده می‌کرده‌اید، باید بگوییم دوباره می‌توانید به سراغ این مدل‌ها بروید. چون این کیف‌ها هم جزو ترندهای امسال می‌باشند و در طرح و رنگ‌های جدیدتر و شیک‌تر به دنیای مد عرضه شده‌اند. این کیف‌ها به دلیل ظاهر ساده اما زیبا و کاربرد بالایی که دارند همیشه طرفداران پر و پا قرص خود را داشته‌اند.

کیف چرم رنگی با رنگ‌های شاد

دنیای مد، دنیای پرتنوع رنگ‌ها است. مدتی پیش، چرم طبیعی را فقط و فقط در یکی دو رنگ بسیار محدود مانند مشکی و قهوه‌ای می‌توانستید بیابید. اما با توجه به اینکه امروزه زمینه رنگرزی این متریال ارزشمند فراهم است، محصولات چرم اصل در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند. انتخاب رنگ مناسب برای کیفی که در دست می‌گیرید بسیار حائز اهمیت است. رنگ‌های خنثی با هر لباسی ست می‌شوند و اگر طرح مناسبی داشته باشند به راحتی می‌توانید آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. اما اگر جزو افرادی هستید که استایل‌های رنگی را می‌پسندید پیشنهاد می‌کنیم یک کیف چرم زنانه با رنگ شاد را برای تکمیل استایل خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید