ترند کفش ها: بوت های پاییزی 2022

با فرا رسیدن فصل پاییز، مغازه ها و فروشگاه های کفش، شروع به نوسازی ویترین های خود برای بارندگی هایی کردند که ممکن است ناگهان شروع شود. کفش پاییزه زنانه، همانطور که از نامش پیدا است بخاطر جنس و طراحی خاصش مناسب فصل پائیز و فصل سرما است. این نوع کفش ها در انواع مختلف طراحی شده و معمولا جلو بسته است. پاییز در راه است و در این فصل همه به دنبال کفش‌هایی هستند که با آب و هوای نامتعادل آن هماهنگ و از طرف دیگر مناسب فعالیت‌های روزمره و کاری باشد.

راحت‌ترین کفش‌های زنانه در پاییز کفش‌هایی هستند که به اندازه کافی رسمی باشند اما پاشنه خیلی بلندی نداشته باشند و برای هوای بارانی و خنک هم مناسب باشند. در فصل پاییز معمولا از کفش های نیم بوت و چرمی و یا حدالامکان جلو بسته استفاده می شود.

بوت ها برای فصل های پاییز و زمستان انتخاب مناسبی هستند و از نظر ارتفاع ساق، نوع پاشنه و داشتن یا نداشتن بند به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. در چند سال اخیر نیز انواع مدل های چکمه یا بوت به عنوان کفش های پاییزی و زمستانی، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و روزبه روز تعداد علاقمندان به چکمه ها رو به افزایش است زیرا بوت‎ ها جذاب ترین آیتم هایی هستند که می توانید هر ساله در کمد لباس های خود داشته باشید، پوشیدن بوت می تواند استایل شما را بسیار شیک تر از آن چه که هستید نشان دهد.

بوت های پاییزی 2022

استفاده از چکمه به عنوان کفش پاییزی هرگز قدیمی نمی شود؛ زیرا به راحتی می توان آن را با آیتم های مختلف ست کرد و بهترین گزینه برای داشتن یک استایل جذاب است. بوت ها انواع مختلفی دارند که در ادامه چند مدل از آن ها را که برای پاییز امسال ترند شده اند، معرفی می کنیم.

بوت های بلند

بوت ها همیشه برای داشتن یک استایل عالی به ما کمک می کنند، اما باید آگاهانه از آن ها استفاده کنیم. بوت های بلند تا زانو یا بلندتر از آن به خاطر جذابیتی که دارند همیشه محبوب هستند، این بوت ها پاها را کشیده تر و زیباتر نشان می دهند. خبر خوب ما به شما این است که این مدل، امسال به عنوان کفش های پاییزی ترند شده اند و شما به راحتی می توانید آن ها را با لباس های جذاب خود ست کنید و استایلی منحصربه فرد داشته باشید.

این بوت ها گرم ترین انتخاب برای فصل های سرد است، از مزایای دیگر آن ها این است که قابلیت ست شدن بالایی دارند، مثلا اگر یک مدل ساده و ترجیحا مشکی را انتخاب کنید، مطمئن باشید که با اکثر لباس های شما هماهنگ می شود. پوشیدن این مدل چکمه با انواع دامن های روی زانو و کوتاه تر، شلوارهای جین جذب و انواع لگ ها بسیار شیک و جذاب است.

بوت های خزدار

در فصل پاییز و زمستان خز طرف داران زیادی پیدا می کند و اکثر مردم جامعه برای فرار از سرما به آغوش خز پناه می برند. بنابراین بوت های خزدار می توانند به عنوان کفش های پاییزی انتخاب خوبی برای این فصل  باشند. این مدل از بوت ها به راحتی می توانند استایل شما را کژوال و جوان نشان دهند، پس اگر می خواهید استایلی راحت و جوان پسند داشته باشید، مطمئن باشید از انتخاب این کفش ها پشیمان نخواهید شد. این بوت ها را می توانید با پالتو های بالای زانو، شلوارهای جذب و انواع لگ ها ست کنید، همچنین افرادی که پاهای کشیده و لاغری دارند با انتخاب این کفش ها از ظاهری متناسب و شیک برخوردار خواهند شد.

بوت های پاییزی 2022

لوفر های پاشنه بلند

اگر دنبال یک کفش پاشنه‌دار ولی در عین حال راحت هستید، لوفرهای لژدار بهترین انتخاب هستند. پس با chunky loafers و chunky oxford دوستی بی‌نظیری خواهید داشت. بهترین انتخاب در این نوع کفش های پاییزی، لوفر با رنگ‌های خنثی است. چرا که با انتخاب این رنگ‌ها استایل شما زیباتر و جذاب تر خواهد شد. پس اگر اندام چاقی دارید به دنبال رنگ‌های خنثی، و اگر اندام ظریف‌تری دارید می‌توانید از رنگ‌های گرم‌تری استفاده کنید.

چکمه چلسی

چکمه چلسی به گونه‌ای طراحی شده که به اندازه کافی برای هر استایلی کارکردی بنظر می‌رسد و به همین دلیل در ترند پاییز و زمستان امسال همچنان ردپای خود را حفظ کرده است. چکمه‌هایی با زیره‌هایی سنگین آجدار و یا بدون آج، بهترین گزینه برای محافظت پای شما از سرمای پاییز و زمستان. چکمه چلسی منطبق با هر تیپ و استایلی است و در به روز بودن شما نقش بزرگی را ایفا می‌کند.

بازگشت بوت های چروکی

این بوت ها در قسمت مچ تا ساق پا به دلیل احساس راحتی بیشتری که در انواع پاها ایجاد می‌کند، بخصوص برای افرادی که قطر مچ پای بزرگی دارند، محبوب هستند. این بوت های زیبا امسال می‌تواند خود را در یک استایل کژوال پاییزی و زمستانی به طور رسمی نشان دهد.

بوت های پر زرق و برق

متریال پرزرق و برق فقط برای کفش مجالس و یا مهمانی استفاده نمی‌شوند. در ترند پاییز و زمستان امسال استفاده از پارچه‌های نقره‌ای و طلایی در بوت ها تغییر اساسی ایجاد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید