بهترین برندهای هودی مردانه در سال 2022 (بخش اول)

هودی مردانه شاید به روزترین آیتم میان لباس هایتان نباشد، اما یکی از راحت ترین و کاربردی ترین گزینه هایی است که می توانید انتخاب کنید. این لباس راحت و گرم یکی از ضروریات کمد لباس آقایان و حتی خانم ها است. علاوه بر اینکه هودی را می توان در خانه پوشید، اگر با آیتم های مناسبی ست شود، برای استایل های روزمرگی نیز بسیار جذاب خواهد بود.

پس قبل از این که با هودی مردانه و شلوار گرمکن از خانه بیرون بروید و استایل کلیشه ای و تکراری داشته باشید، این مقاله را مطالعه کنید تا دریابید چگونه می توانید هودی مردانه را درست بپوشید تا ظاهری شیک و جذاب داشته باشید.

هودی نوعی گرمکن، پلیور، یا سوییشرت است که کلاه دارد. معمولا آن را در استایل های معمولی روزمره و یا ورزشی استفاده می کنند که در این صورت با یک شلوار گرمکن همراه می شود. هودی آیتمی راحت و گرم است که بند کمر و دور مچ آن کمک می کند تا گرما در لباس حفظ شود. چون این گرمکن ها شل بوده و از پنبه ساخته می شوند، بسیار راحت هستند.

به علاوه، کلاه هم در هوای سرد و باران می تواند سر شما را گرم نگه دارد. خیلی از این گرمکن های کلاهدار، جیب های بزرگی هم دارند که می توانید هر چه می خواهید یا حتی دست های خود را در آن بگذارید. هودی از دو دهه پیش وارد زندگی ما شده و از مد نمی‌افتد.

در حال حاضر هودی نه جزو لباس‌های رسمی و نه غیر رسمی محسوب می‌شود. هودی مردانه اصلا یک لباس رسمی نیست و برعکس سویشرت نمی‌توان آن را زیر یک ژاکت پوشید. هودی‌های مدرن ویژگی‌های متفاوتی دارند: یک مدل هودی به صورت گشاد و بزرگ، حالت لش یا شلخته است که برای پوشیدن روزمره و راحت بودن در خانه کاربرد دارد. از طرفی دیگر هودی‌های مدرن ساده و تیره رنگی وجود دارد که مناسب برای پوشیدن در بیرون است.

هودی‌های مدرن ساده را نباید با شلوارهای مجلسی یا روی پیراهن بپوشید بلکه باید یک ست مناسب با حالت و ویژگی هودی انتخاب کنید. به طور مثال می‌توانید هودی خود را با یک شلوار جین تیره ست کنید. بهترین جنس هودی از پارچه‌های سنگین و تمام پنبه‌ای ساخته شده است که این ترکیب جذابیت زیبایی به هودی‌ می‌بخشد. هودی یکی از جدیدترین مدل‌های پوشش مردانه است که طرفداران زیادی هم دارد.

اکنون چند برند معتبر هودی را معرف حضورتان خواهیم کرد:

برند Pelota

این برند با پر کردن شکاف بین اسپورت و روزمرگی بودن، توانسته هودی تولید کند که هم شیک و اسپورت و هم راحت باشد. پارچه این هودی ساخته شده از پنبه ارگانیک، مواد بازیافتی است و به محیط زیست آسیبی وارد نمی‌کند.

برند Champion Reverse Weave

برند پوشاک ورزشیHeritage Champion نسل‌ها است که برای تیم‌های ملی آمریکا و باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای کیت‌های رسمی تولید می‌کند. بنابراین آن‌ها دو چیز را در تولید هودی‌های خود در نظر می‌گیرندکه عبارتند از ظاهر و عملکرد خوب. بافت پارچه این هودی از پنبه مرغوب تولید شده و بسیار مقاوم است. بنابراین می توانید مطمئن باشید که هودی شما برای سال های آینده نیز، زیبا به نظر خواهد رسید.

برند A day’s March

اگر به دنبال یک هودی با کیفیت بالا و مینیمال هستید که بتوانید هر روز آن را بپوشید، این برند یک گزینه عالی برای شما است. A Day’s March واسطه را حذف می کندو شما یک محصول درجه یک با قیمت مقرون به صرفه دریافت می کنید. هودی‌های این برند سوئدی در شش رنگ کلاسیک در دسترس هستند و از پارچه‌ای ضخیم و راحت پشمی ساخته شده‌ است. این هودی واقعا ارزش خریدن را دارد.

برند L’Estrange London

این برند هودی بدون فصل و همه کاره تولید می کند که برای پوشیدن در هر محیطی طراحی شده است. جنس این هودی نخی و بسیار نرم است و توجه افراد شیک پوش را به خود جلب می‌کند.

برند Sunspel

سانسپل یک برند بریتانیایی معروف است که در زمینه تولید هودی های مختلف مهارت کافی دارد. هودی‌های برند سانسپل از جنس پنبه با کیفیت بالا تولید شده است که باعث افزایش عمر لباس می‌شود. رنگ‌های هودی این برند، اغلب خنثی هستند.

برند Reigning Champ

این برند کانادایی جزو معروف ترین برند تولید لباس در جهان است. این برند همه ساله لباس های اسپورت لوکس و با کیفیت را وارد بازار جهانی می‌کند. این هودی را می‌توانید هم در داخل خانه و هم در خارج آن، بپوشید.

دیدگاهتان را بنویسید