بهترین برندهای هودی مردانه در سال 2022 (بخش دوم)

مطالعه بخش اول بهترین برندهای هودی مردانه در سال 2022

برند Stussy

این هودی در سال 1980 توسط بنیانگذار آن Shaun طراحی شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. با توجه به مواد اولیه با کیفیت در تولید این هودی، انتظار می رود در برابر استفاده مکرر و طولانی مدت، مقاوم باشد.

برند گوچی

این برند جذاب جهانی علاوه بر سایر محصولات خود، در تولید و طراحی هودی ها مهارت خاصی دارد. لوگوی طراحی شده بر روی هودی ها، جذابیت آن را بیشتر می‌کندر. این برند لوکس ایتالیایی از 1970 وارد عرصه مد شده و پیشرفت چشمگیری داشته است. از افراد عادی گرفته تا ستارگان هالیوودی از این هودی استقبال بسیار خوبی داشتند.

برند Carhartt WIP

برند Carhartt WIP برای همه مناسب نیست، به خصوص اگر در سن بالاتر هستید. هودی‌های این برند طراحی کلاسیک و ساده‌ای دارند و در داخل یا خارج از منزل می‌توانید بپوشید. همچنین قیمت هودی‌های برند Carhartt WIP مقرون به صرفه‌تر است و تا حدود بیست سال دیگر هم از مد نمی‌افتد و قابل استفاده است.

برند Stone Island

این برند، یک برند پوشاک ایتالیایی است، که در سال ۱۹۸۶ تأسیس شد. هودی های تولید شده توسط این برند، از جنس پنبه با کیفیت است اما چیزی که بیشتر توجه افراد را سمت این هودی ها جذب می‌کند، تنوع رنگی بالا است که با هر سلیقه ای خود را وفق می‌دهد.به همین علت یکی از بهترین برند های هودی در سال 2022 است.

برند CDG Play

این برند توسط فرد ژاپنی به نام ری کاواکوبو تاسیس شده است. هودی های این برند بسیار پر زرق و برق هستند و شاید بسیاری از افراد از خریدن آن ها امتناع کنند اما باید بگوییم که هودی های ساده تری هم تولید می‌شود که طرفداران خاص خود را دارد. لوگوی این برند نسبت به بقیه برند ها کمی متفاوت است. یک قلب قرمز که دارای دو چشم است.

برند The Real McCoys

برند The Real McCoys یک برند آمریکایی است که به مدت بیست سال است به تولید هودی‌های کلاسبک قدیمی می‌پردازد. هودی‌های مدل سنگین مربوط به این برند هستند. اگر علاقه به لباس‌های کلاسبک قدیمی دارید برند The Real McCoys را به شما توصیه می‌کنیم.

برند Polo Ralph Lauren

برند پولو رالف لورن یک برند آمریکایی است که با طراحی و تولید هودی‌های سنتی توانسته است توجه زیادی را به سمت خود جلب کند. ظاهر این لباس طوری است که امکان پوشیدن آن در خانه، بیرون، سرکار، دانشگاه و غیره وجود دارد.

برند Nike

شاید بارها اسم این برند معروف جهانی به گوشتان خورده است. هودی در اصل یک لباس ورزشی است و برندهای کمی هستند که بهتر از نایک می دانند چگونه این لباس را تولید کنند. غول پوشاک ورزشی اورگانیایی از دهه 1960 وارد بازی شده است و به شدت در ظهور هودی نقش داشته است. بهترین پارچه ها در تولید این هودی ها به کار برده شده است. به همین علت قیمت آن نسبت به سایر برند ها کمی بالاتر است.

دیدگاهتان را بنویسید