پنج پیشنهاد برای ایجاد استایل با کفش های لوفر چرمی

انواع کفش چرمی با ظاهری شیک و ساختار با کیفیت خود توانسته اند مورد علاقه دوستداران مد باشند. کفش‌های ساخته شده از چرم طبیعی مزایای بسیاری دارد. یکی از این موارد، بالا بودن عمر کفش های چرمی است.مدل هایی از کفش های چرمی وجود دارد که علاوه بر مجالس رسمی، برای استفاده روزانه هم بسیار مناسب هستند. این کفش ها را می توان با لباس های مختلف ترکیب کرد.

یکی از بارزترین مدل ها در بین کفش‌های چرمی زنانه، لوفر است. این کفش ها به لطف طراحی‌ بدون بند، در زندگی روزمرگی به راحتی قابل پوشیدن هستند. البته در این مدل کفش ها برای کسانی که می‌خواهند در مهمانی ها از این کفش ها بهره ببرند، جزئیات متفاوتی به کار برده شده است که باعث می شود ظریف و متمایز به نظر برسید. برای داشتن استایل های زیبا با کفش لوفر، چند پیشنهاد ارائه می‌کنیم.

می‌توانید کفش های خود را با شلوارهای تنگ بپوشید

شلوارهای کتانی یا نخی راسته و تنگ بهترین همراه برای لوفرها هستند. شما می توانید با استفاده از شلوارهای کوتاه زیبایی کفش هایتان را آشکار کنید و حالتی مدرن به نمایش بگذارید. می توانید از شلوارهای کتان بژ و پیراهن های سفید خود در کنار هم استفاده کنید. البته این استایل کمی رسمی است اما شما می‌توانید با استفاده از شلوارهای رنگی، ماهیت استایل تان را عوض کنید.

شلوار جین بپوشید

می‌توانید با پوشیدن شلوار جین شلوار جین و کفش های لوفر، یک استایل اسمارت بسازید در مورد استایل اسمارت در مقاله های قبلی توضیح کافی ارائه شده است. شما می توانید با استفاده از شلوار جین تیره در کنار ژاکت های بلیزر و کفش لوفر بژ، ظاهری مدرن و رسمی ایجاد کنید. شلوار جین مام ساق کوتاه نیز با کفش های لوفر به خوبی ست می شود. با تکمیل شلوار جین مام رنگ روشن خود با کفش و تی شرت های چرمی رنگارنگ، می توانید ترکیبی راحت و شیک ایجاد کرده و در زندگی روزمره از آن استفاده کنید.

این کفش ها را بدون جوراب بپوشید

می‌توانید با کفش‌های لوفر جوراب بپوشید، اما این کار را نکنید. به این ترتیب، لوفرها فرصتی برای نشان دادن قوزک کوچکی بین بالای کفش و پایین شلوار جین تنگ، جوراب شلواری یا شلوار گشاد شما را فراهم می کنند. به خصوص اگر استایل شما رسمی نیست، به هیچ عنوان جوراب نپوشید.

پوشیدن کفش لوفر با لگ چرمی

اخیرا لگ‌های چرمی محبوب خانم ها است. رنگ‌های مختلف لگ‌های چرمی را با رنگ‌های متناسبی از لوفر ست کنید و به‌سادگی شیک شوید. این پیشنهاد از آن مواردی است که مناسب بیشتر افراد است و برای رساندن شما به استایلی خاص و در عین‌حال ساده، هیچ زحمتی تحمیل نمی‌کند. طرفداران لگ‌های چرمی مشکی معمولا بیشتر است اما انتخاب رنگ‌های روشن باعث خاص‌تر شدن استایلتان می‌شود.

استقاده از شلوار های دمپا گشاد و کوتاه

شلوارهای دمپا گشاد می‌توانند پاهایتان را خوش‌فرم‌تر از همیشه نشان بدهند. چاق یا لاغر بودن شما در این مورد، مهم نیست و این شلوار می‌تواند برایتان یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. می‌توانید این نوع از شلوارها را هم با کفش لوفر ست کنید. اگر شلوار دمپایتان قد چندان بلندی نداشته باشد هم به جلوه بیشتر کفش کمک شایانی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید