کیف های زنانه ای که به زودی ترند خواهند شد

کیف‌ها یکی از اکسسوری‌های مهم زنانه هستند که می‌توانند تیپ شما را جدید و به روز نگه دارند. با ورود به سال جدید، بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش و طرفدار مد به دنبال جدیدترین مدل های سال هستند. امسال تنوع مدل‌ها و طرح‌های کیف بسیار زیاد است و تقریبا هر سلیقه‌ای را پوشش می دهد البته رنگ کیف هم بسیار حائز اهمیت است.استفاده از رنگ‌های خنثی کیف باعث می‌شود که دست شما برای انتخاب استایل‌های بیشتری باز باشد.

بهتر است قبل از انتخاب هر نوع کیفی به برخی نکات توجه کنید که عبارتند از :

  • اگر اندازه طول شانه ها از اندازه کمر و باسن بزرگ تر است مدل بدن شما مثلثی برعکس است.
  • اگر اندازه طول شانه ها برابر با کمر و باسن باشد، اندام شما مدل مستطیلی است.
  • اگر طول کمر و شانه شما کمتر از اندازه طول پایین تنه در بدن شما باشد، احتمالا شما بدنی گلابی شکل دارید.
  • اگر سینه های بزرگی دارید و کمر و شانه ها هم راستای باسن شما است، اندام سیبی شکل دارید.
  • اگر شانه و اندام تحتانی شما توسط کمری باریک به هم متصل شده اند اندام شما ساعت شنی است.
  • اگر اندام شما مثلث برعکس است سعی کنید تا توجه را حول و حوش کمر خود نگه دارید زیرا که نسبت اندازه کمر شما به باقی اعضا کوچکتر است.
  • اگر اندام مستطیل شکلی دارید، همیشه سعی کنید از کیف دوشی های با بند بلند که کیف رو کنار پایین تنه شما قرار میدهند دوری کنید.
  • اگر بدنتان گلابی شکل است، مطمئنم که نمی‌خواهید توجه بیشتری به سمت ناحیه اندام تحتانی شما جلب شود و ان قسمت را بزرگتر جلوه دهد. به همین خاطر سعی کنید توجه ها را با انداختن کیف صحیح از سمت اندام تحتانی به بالاتنه منتقل کنید.

کیف مناسب فرم بدن سیبی شکل کیف های بزرگ می باشد .

گزینه های کیف برای اندام ساعت شنی زیاد است و می توانید به راحتی کیف مناسب خود را پیدا کنید.

کیف Pasticcino

این کیف که نام خود را از دهکده «شیرینی کوچک» ایتالیایی گرفته است، توانسته است با طرح های الهام گرفته از طبیعت، توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند. این مدل کیف از سال 1974 تولید و طراحی شده است که امسال هم این کیف ها جزو ترند سال شده است.

کیف دستی کلاچ

این کیف دستی ها از گذشته تا کنون جزو محبوب ترین ها بوده است.

کیف خورجینی
کیف خورجینی به کیف استوانه ای یا بیضی شکلی گفته می شود که در آن به وسیله ی کشیدن یک بند بسته میشود. این مدل کیف بسیار جادار بوده و برای مسافرت مناسب است.

کیف بیندل

بیندل به کیسه هایی از جنس پارچه و چرمی گفته میشوند که از دو طرف گره زده شده اند. مدل کیف بیندل برای استایل های کژوال و راحت بسیار مناسب و شیک است.

کیف باگت Baguette bag

کیف زنانه باگت نیز یکی از انواع کیف زنانه به شمار می رود. ابعادی مستطیل شکل با عرض بسیار کم و طول زیادی را داراست که دسته آن متوسط است و برای استایل های روزمره و مهمانی های خودمانی مناسب است.

کیف های دوشی

این کیف ها انواع مختلفی دارد و بسیار راحت و کاربردی است.

کیف هایی با زنجیرهای طلایی ضخیم

بعضی از این کیف ها با بندهایی زنجیری و طلایی شکل تزئین شده ‌اند. امسال استفاده از زنجیرهای طلایی ضخیم بیشتر از همیشه بر روی انواع کیف استفاده شده است و این موضوع جلوه‌ های جذاب و لوکس این کیف‌ها بخشیده است.

دیدگاهتان را بنویسید