زیبایی استفاده از مخمل در کفش های زنانه

کفش سی سی – مخمل پارچه ای است که با درخشش، لطافت و ظاهر منحصر به فرد خود خانم ها را تحت تأثیر قرار می دهد زیرا سطح آن با الیاف مویی نرم پوشانده شده است. مخمل نوعی چرم خاص است. این چرم ظریف در هر رنگ دلخواهی تولید می شود و در لباس، کیف، تزئینات و کفش های ما مورد استفاده قرار می‌دهد.

اگر این پارچه زیبا در رنگ قهوه ای باشد و سرتاسر کفش زنانه را پوشش دهد و یک پاپیون کوچک از همان بافت بر روی کفش نصب شود، یک ظاهر شیک و جذاب ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: استایل زیبا با بوت های چلسی مردانه و زنانه

مخمل شما را مجذوب خود می‌کند. به لطف ساختار نرم این پارچه، می توان آن را به راحتی شکل داد. اما به دلیل ساختار مویی آن، به هیچ عنوان آب دوست نیست. آب می تواند باعث تغییر شکل پارچه و در نتیجه قالب کفش شود.

کفش های زنانه

عدم مقاومت پارچه مخملی در برابر آب نمی تواند از محبوبیت آن کم کند و اکثر خانم ها تمایل به خرید بوت ها و کفش های مخملی دارند. تا زمانی که کفش های مخملی را در هوای بارانی نپوشید، مشکلی پیش نخواهد آمد. بهتر است چندین رنگ اصلی از این کفش ها را در کمد خود داشته باشید. کسانی که کفش های مخمل را دوست دارند می دانند که مراقبت از آنها نیاز به توجه و دقت بیشتری دارد. اگرچه ممکن است دردسرساز به نظر برسد، اما قوانین ساده ای دارد.

بیشتر بخوانید: کفش چرمی مدل بافت دار

نکته ای که باید در تمیز کردن کفش های مختلف رعایت کنید، این است که نباید کفش را زمانی که خیس است تمیز کنید و بایستی اجازه بدهید که کفش تان خشک شود. بعد از اینکه کفش به خوبی خشک شد، شما نیاز به یک پارچه نرم یا برس نرم دارید. البته می توانید از مسواک های بلااستفاده به جای برس نیز استفاده کنید.

کفش های زنانه

پارچه یا برس نرم را به آرامی به سمت خواب کفش مخمل بکشید به یاد داشته باشید که حرکت تند می تواند به مخمل آسیب بزند. این کار به راحتی می تواند کفش شما را از گرد و خاک روی کفش پاک کند اما اگر هنوز احساس می کنید تا کفش هایتان کمی خاک دارد از اسپری های براق کننده مخصوص کفش های مخمل روی کفشتان اسپری کنید تا مانند روز اول اش براق شود.

بیشتر بخوانید: کدام کفش های مردانه در بهار و تابستان ۲۰۲۱ جزو ترند های برتر خواهند بود؟

نحوه تمیز کردن لکه های مختلف از روی کفش مخمل

لکه ها یا از طریق مایعات به وجود می آیند و یا از طریق مواد جامد. اولین کاری که برای از بین بردن لکه های مایع باید انجام دهید، این است که به کمک یک دستمال کاغذی کفش را خشک کنید تا آسیب بیشتری به کفش وارد نشود.

کفش های زنانه

بعد از اینکه کفش خشک شد می توانید با مقداری آب و مایع ظرفشویی محلولی را درست کنید تا خوب کف کند. کف محلول را روی لکه کفش قرار بدهید و با یک برس نرم کف را به خوبی روی لکه بکشید چند دقیقه ای این کار را ادامه بدهید تا متوجه بشوید که اثر کرده است. اگر متوجه شدید که هنوز آثار لکه موجود است می توانید چند بار دیگر این روش را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کیف دستی از سی سی؛ خانم های کوتاه قد، چه نوع کیف هایی باید انتخاب کنند؟

کفش های زنانه

هنگام از بین بردن لکه دقت داشته باشید که کفش های مخملی لایه‌ای نرم و لطیف دارند و اگر با مسواک یا برس محکم روی لکه بکشید، مخمل آن از بین می‌رود و کفش دیگر قابل استفاده نخواهد بود. بعد از برس کشیدن و از بین بردن لکه با کف محلول، یک دستمال کاغذی یا هر دستمال دیگری که رطوبت را بهتر به خود جذب می کند کفش را خشک کنید.

منبع: nevzatonay

دیدگاهتان را بنویسید