راهنمای خرید کیف دستی از سی سی؛ خانم های کوتاه قد، چه نوع کیف هایی باید انتخاب کنند؟

کفش سی سی – کیف، یک ابزار کاربردی برای خانم ها به حساب می‌آید. اما انتخاب کیف مناسب با شرایط فیزیکی شما، نکته بسیار مهمی است. به عنوان مثال، قد یکی از این فاکتور ها است که باید به آن توجه کنید و خانم هایی که قد کوتاهی دارند، حتما به این مطلب دقت کنند. شاید نتوانیم قد خود را تغییر دهیم اما انتخاب کیف درست، می‌تواند به جذابیت شما بیفزاید. حال چندین کیف به شما معرفی خواهیم کرد که در این زمینه به شما کمک می‌کند.

خرید کیف دستی
  1. کیف کلاسیک هرمس کنستانس

اولین توصیه ما، کیف قرمز رنگ از برند هرمس کنستانس است. این کیف کلاسیک را می‌توانید به راحتی با لباس های خود ترکیب کنید. به دلیل مدل و رنگ جذاب آن، این کیف طرفداران بسیاری دارد. این کیف ها علاوه بر قرمز، دارای رنگ های نباتی و پاستیلی است که افراد جوان را به خود جلب می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین روش ست کیف و لباس زنانه از نگاه سی سی

خرید کیف دستی

رنگ سفید در این کیف ها، بسیار جذاب و در آمریکا و اروپا بسیار محبوب است. قفل های نفیس و برجسته و با کیفیتی که بر روی این کیف ها تعبیه شده است، باعث زیبایی ظاهری کیف و همچنین مستحکم بودن آن می‌شود.

کیف های کوچک Chloe pig (کلویی پیگ)

اخیراً این برند توانسته به سرعت پله های ترقی را طی کند. بسیاری از سوپراستارهای جهان از این کیف استفاده می‌کنند. این کیف ها مورد علاقه بسیاری از خانم ها و دخترهای جوان است زیرا یک ظاهر مدرن، زیبا و جذابی برای شما ایجاد خواهد کرد و راحتی و کاربردی بودن آن از دیگر مزیت های این کیف ها است.

کیف مایکل کورس

این کیف در مقایسه با هرمس و کلویی، قیمت مناسب تری دارد و برای افراد شاغل گزینه بسیار خوبی است. خانم هایی که قد کوتاهی دارند می‌توانند از این کیف استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: مد مردانه با سی سی؛ محبوب ترین اکسسوری های دامادی

  1. کیف برند CELINE (سلین) این کیف نیز بسیار راحت و کاربردی است و تنوع رنگی بسیاری دارد.
  2. کیف های Aitbags (ایتبگز)
خرید کیف دستی

این برند، یک برند تجاری جدید است و اولین کالکشن خود را در سال 2016 با همکاری محبوب ترین طراحان مد ارائه داد. این کیف ها با توپ های خزی و منگوله های زیبا تزئین شده است که ظاهری زیبا و مدرن را به شما می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: توصیه به خانم ها؛ ۷ نکته برای داشتن ظاهری جذاب

این کیف ها دارای ظرفیت کمی هستند اما برای حمل وسایل روزانه مفید است و دارای چند جیب برای کارت های بانکی و پول است. همچنین دارای بند شانه 48 اینچی برای حمل راحت کیف است که در حین خرید یا مهمانی ها به شما کمک خواهد کرد. این کیف ها عمدتا برای استفاده روزمرگی و و مشاغل بسیار کاربردی است.

لازم به ذکر است فروشگاه محصولات چرمی کفش سی سی، کیف های زنانه و کیف دستی زنانه و کفش های رسمی زنانه را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید