ترند جدید سال 2021: بوت های سفید

کفش سی سی – با تمام شدن فصل تابستان و فرا رسیدن فصل سرما، کفش های تابستانی را کنار گذاشته و شروع به درآوردن بوت های زمستانی و سفید خود می کنیم. به خصوص بوت های مشکی که در این فصل منتظر است، آن ها را بپوشیم زیرا رنگ سیاه، هم باعث ظرافت شما خواهد بود و هم می‌توانید آن را با هر لباسی ترکیب کنید.

بیشتر بخوانید: خانم های بور چگونه باید لباس بپوشند؟

اما امسال تاج و تخت بوت های سیاه در حال فروپاشی است. بوت های سفید که از اجزای ضروری ماه های پاییز و زمستان هستند، به دلیل پوشیده شدن توسط افراد مشهور هالیوودی و همچنین استفاده در هفته های مد بر روی سِن، به محبوبیت این بوت ها کمک کرده اند.

اگر از استایل های کلاسیک خسته شده اید و می خواهید ترکیبی متفاوت و زنده تر ایجاد کنید، بوت های سفید انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. اگر می خواهید بوت های سفید بپوشید اما ایده ای برای ترکیب آن ندارید، می توانید از این مقاله استفاده کنید.

بوت های سفید

بوت ها را با توجه به تیپ بدنی خود، انتخاب کنید

مانند لباس، متناسب بودن بوت ها با تیپ بدنی شما از اهمیت بسیاری برخوردار است. به عنوان مثال، قد بلند، کوتاه، کمر باریک یا پاهای لاغر از پارامتر هایی است که باید به آن توجه کنیم. اگر فکر می کنید قد شما کوتاه است، می توانید از بوت های مچی، به جای بوت های بلند یا زیر زانو استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: راحت ترین کفش های سال ۲۰۲۱

به خصوص انتخاب بوت های مچی پاشنه دار برای این افراد مناسب است و باعث می‌شود بلندتر به نظر برسید. اگر مچ پاهایتان کلفت است، اکیداً به شما توصیه می کنیم که از بوت های مچی فاصله بگیرید. حال به مطلب اصلی این مقاله که در مورد نحوه ترکیب بوت های سفید است، می‌پردازیم.

1) به همراه شلوار جین

شلوار جین از وسایل اصلی استایل های زنانه و مردانه است است. بدون شک ساده ترین و کاربردی ترین لباسی که می‌توانید به همراه بوت های سفید تان داشته باشید، شلوار های جین است. شلوارتان دمپا باشد یا تنگ، کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: پنج نوع شلوار جین محبوب در سال ۲۰۲۱

اگر فکر می کنید ترکیب ژاکت با جین خیلی کسل کننده است، می توانید با استفاده از بوت های سفید، متفاوت و خاص باشید. همچنین به یاد داشته باشید که کت سفید رنگ با این بوت ها می‌تواند ظاهری جذاب ایجاد کند.

بوت های سفید

2) بوت های جورابی سفید

اخیراً، بوت های جورابی مشکی را در اکثر فروشگاه‌ها و ویترین ها و شو لباس ها می‌بینیم. اما امسال بوت های جورابی سفید بسیار محبوب ترند. بوت های جورابی توسط بسیاری از افراد معروف مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر می خواهید مانند افراد مشهور، جذاب به نظر برسید، می توانید با ترکیب یک لباس اسپورت و بوت های جورابی سفید، مانند یک ستاره بدرخشید.

3) ترکیب بوت های سفید با لگ های چرمی

تایت ها و لگ ها از اجزای کاربردی و پر طرفدار در لباس های زنانه است. به خصوص ترکیب لگ چرمی مشکی و بوت های سفید کاملاً باهم متناسب است. با پوشیدن لگ چرمی مشکی و یک تونیک بلند و همچنین ترکیب آن ها با کیف سیاه و بوت های سفید، می‌تواند یک استایل شیک و زیبا ایجاد کند. می‌توانید در این ترکیب از کلاه هم استفاده کنید. از این استایل هم در زندگی روزمره و هم در مهمانی ها می‌توانید شیک و جذاب باشید.

بیشتر بخوانید: استایل زیبا با جوراب های طرح دار

بوت های سفید

4) ترکیب جوراب شلواری و بوت سفید

جوراب شلواری ها به دلیل افزودن ظاهری زنانه به خانم ها، یک اکسسوری مهم در استایل شان است که در هر فصلی می‌تواند کاربردی باشد. شما می توانید با استفاده از دامن و جوراب شلواری مشکی و همچنین بوت های سفید، یک استایل عالی بسازید.

بوت های سفید

5) ترکیب بوت های سفید با لباس های مینی در مهمانی ها

شلوارک های جین یا دامن های کوتاه یا لباس های کوتاه، یک ترکیب عالی با بوت های سفید ایجاد می‌کند که می‌توانید در مهمانی ها از آن استفاده کنید. برای این که یک ظاهر شیک بسازید، می‌توانید یک کت بلند یا کوتاه به استایل خود اضافه کنید. بوت های سفید پاشنه دار در این استایل، ظرافت خاصی به شما خواهد بخشید.

منبع: Seninolsun

دیدگاهتان را بنویسید