کفش های مناسب برای عروسی؛ 9 کفش مردانه ایده آل

کفش سی سی – اگر در انتخاب کفش وسواس دارید، حتما این موضوع برای شما روشن است که یک کفش خوب می‌تواند ظاهری عالی برای شما ایجاد کند یا بالعکس یک کفش نامناسب همه چیز را می‌تواند خراب کند. به خصوص در مراسم عروسی که همه جزئیات بسیار مهم است. هم برای عروس و هم برای داماد، پوشیدن کفش های مناسب برای عروسی یکی از موارد مهم است.در این مطلب تعدادی از کفش های مناسب برای عروسی را معرفی خواهیم کرد که در تولید کفش های دامادی شیک تخصص دارد و مطمئنا در این راه به شما کمک خواهد کرد. لیست ذکر شده در مطلب زیر یک نقطه شروع عالی برای کسانی که دنبال کفش مناسب دامادی هستند، می‌باشد.

1_(بنتی) Benetti

امروزه طیف گسترده ای از مارک های مختلف برای کفش های دامادی وجود دارد. برند بنتی هم لباس دامادی و هم کفش مناسب برای عروسی تولید می‌کند. این کفش ها از بهترین چرم ها ساخته شده و با هر لباسی متناسب است. این برند هر آن چه که در روز عروسی خود نیاز دارید، برای شما فراهم کرده است.

کفش های مناسب برای عروسی

کفش های مدل آرتور این برند که در 5رنگ موجود است، گزینه ای بی عیب و نقص برای داماد ها است. بنتی از لباس دامادی گرفته تا شلوارک های ساحلی و شلوارهای تابستانی و… تولید می‌کند. این برند لباس هایی برای فصل زمستان تولید کرده است. همچنین برای کسانی که لباس دامادی رسمی دوست ندارند، ست های بسیار شیک و اسپورت طراحی شده است.

2_(چرچز) Church’s

کفش های این برند Northampton انگلستان و به روش دست دوز تهیه می‌شود. خرید این کفش ها در روز عروسی تان، سرمایه گذاری خوبی است. این برند کفش های آکسفورد، دربی بروگس و چکمه های چرمی،کفش های پاشنه بلند و حتی کفش ورزشی نیز تولید می‌کند که این کفش ها توجه همه را به جلب می‌کند.

کفش های مناسب برای عروسی

3_(مگنی) Magnanni

روز عروسی شما بهانه ای است که کمی ریخت و پاش کنید و بهترین ها را برای خود انتخاب کنید. اگر به دنبال کفش های لوکس و تجملاتی هستید، مگنی انتخاب شما است. صاحبان این برند از نسل سوم و دارای شرکت خانوادگی مستقر در آلمانزا اسپانیا است. این برند 65 سال است که در این عرصه فعالیت می‌کند. بنابر این جز بهترین های این تجارت هستند. مجموعه کفش های این برند را می‌توانید در فروشگاه های Louis Copeland و Sons واقع در ایرلند پیدا کنید. از مجموعه کفش های این برند می‌توان به توری های کلاسیک و کفش های چرمی ظریف و شیک اشاره کرد. این کفش ها را می‌توانید هم در روز عروسی و هم در روزهای عادی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ۱۵ کفش مردانه مارک و با کیفیت که باید بشناسید

4_(برویک) Berwick 1707

این برند یکی از برندهای برتر در زمینه تولید پوشاک و کفش مردانه در اسپانیا می‌باشد.همچنین کفش های Louis Copeland و Sons و Monkstrap را تولید می‌کند که دارای کیفیت بالا و رنگ های متنوع است. برند برویک در تولید چکمه و کفش های کلاسیک چرمی نیز مهارت دارد. هر آن چه که شما به دنبال آن هستید از جمله کفش سوییت یا چرم، چکمه یا کفش پاشنه بلند و… می‌توانید در این مجموعه با ظاهری لوکس و زیبا پیدا کنید.

کفش های مناسب برای عروسی

5_(بارکر) Barker

این برند در تولید محصولات خود از کفش های مخصوص بازی محلی در بریتانیا الهام گرفته و یکی از معتبرترین مارک ها است که چکمه ها و کفش های راحتی تولید می‌کند. اگر به دنبال کفش هایی با رنگ های شاد و پر انرژی مانند سبز، قرمز وآبی هستید،بارکر می‌تواند انتخاب شما باشد. همچنین مجموعه کفش های این برند، شامل طرح های کلاسیک است. کفش های چرمی و سوییت این برند برای عروسی های فصل تابستان بسیار مناسب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ۱۳ برند برتر کفش های ایتالیایی و تاریخچه آن ها (۲)

6_(سانتونی) Santoni

یکی دیگر از گزینه های عالی برای کفش دامادی، مارک سانتونی است که یکی از تولید کننده های بهترین کفش مردانه ایتالیایی و لوکس می‌باشد. مجموعه کفش های دامادی آنها شامل، کفش های چرمی ظریف با رگه های قرمز، آبی و سبز و همچنین شامل کفش چرم قهوه ای و سیاه کلاسیک می‌باشد. توری های مشکی این برند جز محبوب ترین ها است که می‌توانید هنگام خرید از آنها دیدن کنید.

کفش های مناسب برای عروسی

7_(کرت گیگر) Kurt Geiger

احتمالا اسم این برند را شنیده اید و نیاز به معرفی آن نیست. ولی باید بگوییم که کفش های رسمی مردانه این برند، گزینه بسیار مناسبی برای داماد هایی که می‌خواهند ظاهری رسمی داشته باشند، است. از نیم بوت های چلسی گرفته تا اکسفورد های کلاسیک و همچنین کفش های چرمی زیبا را می‌توانید برای روز عروسی خود خود انتخاب کنید که با هر لباسی متناسب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: معرفی ۲۲ برند کفش چرم و اسپرت مردانه برای افراد خوش‌سلیقه

8_ (لوک)  Loake

این برند در کشور انگلیس مستقر است اما در ایرلند هم شعبه هایی دارد. کفش های لوک در بین دامادان بسیار محبوب است، زیرا کفش های مقرون به صرفه و در کیفیت متوسط و لوکس ارائه می‌دهد. مجموعه کفش های تولید شده در انگلستان شامل کفش های نیمه براق، کفش های رنگی مدل براگس و چکمه های چوکا زرق و برق دار می‌باشد.

کفش های مناسب برای عروسی

9_(دوک و دکستر) Duke and Dexter

دوک و دکستر در تولید کفش های شیک و ساده و مد روز بسیار ماهر هستند به طوری که شما می‌توانید به راحتی به دنبال یک جفت کفش دامادی چرم و سیاه رنگ بروید. این برند همچنین دارای کفش های مخملی قرمز رنگ و چکمه های چروک، چکمه های چلسی و چکمه های چوکا می‌باشد که در تولید آنها تخصص دارند. بنابراین این برند قطعا برای دامادهای اهل مد و امروزی بسیار مناسب است. دوک و دکستر همچنین کفش های bespoke را که به روش دستی و انجام گلدوزی، طراحی می‌شوند، به تولید می‌رساند که بسیار زیبا است.

منبع: Onefabday

دیدگاهتان را بنویسید