معرفی 22 برند کفش چرم و اسپرت مردانه برای افراد خوش‌سلیقه

کفش سی سی– یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک تغییر موثر، خریدن یک جفت کفش جدید است. شاید شما بخواهید هنگام رفتن به سر کار یا برای بردن بچه هایتان به تمرین فوتبال خوب به نظر برسید. در این مطلب جامع سعی کرده‌ایم لیستی از بهترین کفش های چرم و اسپرت مردانه را برای شما ارائه دهیم که در خرید کفش الهام بخش شما باشد. همچنین در این مطلب سبک ها و مارک های مختلف را توضیح داده ایم.

پیدا کردن یک جفت کفش جدید، همیشه آسان نیست. هر برندی، سبک متفاوت و از همه مهمتر کیفیت های مختلفی دارد. مارک های زیادی برای انتخاب شما وجود دارد. انتخاب بهترین برندهای کفش، کار شما را آسان خواهد کرد. همه برند های معرفی شده در این مطلب، دارای کیفیت عالی و متناسب با پای شما است. اگر می‌خواهید بدانید آیا پولی که برای خرید کفش های برند می پردازید ارزش آن را دارد یا نه، به کیفیت و دوام آنها توجه کنید. اگر در همه شرایط مقاوم باشد ارزش خریدن را خواهد داشت.

اسپرت مردانه

1_( کِنت کول) KENNETH COLE

کنت کول، یک برند طراحی است و یکی از بهترین مارک های تولید کفش رسمی مردانه محسوب می شود.به طور کلی اگر به دنبال کفش مناسب برای مراسم رسمی یا عروسی یا محل کار می گردید، کنت کول انتخاب شما خواهد بود. این برند کیفیت جنس های خود را تضمین و به آنها افتخار می‌کند. قیمت کفش های این برند گران نیست و نرخ های رقابتی ارائه می‌کند. این کفش ها ارزش خریدن را دارند. اگر بیشتر به دنبال کفش های رسمی هستید حتما از فروشگاه های کنت کول دیدن کنید.

2_(نایک) Nike

این برند در ابتدا به عنوان یک برند لباس ورزشی راه اندازی و در جهان به یک مارک سراسری تبدیل شد. شکی نیست که نایک تاثیر زیادی بر بازار کفش دارد و فقط به تولید یک مدل کفش نمی‌پردازد. این برند هنوز هم به تولید لباس های ورزشی ادامه می‌دهد. اگر به دنبال یک جفت کفش بسکتبال یا لباس فوتبال هستید، نایک انتخاب خوبی برای شما است. نایک نوآور کفش ورزشی است و دائما مدل ها و رنگ های جدید تولید می‌کند.

وقتی ورزشکاران حرفه ای این برند را انتخاب می‌کنند، به شما ثابت میشود که این کفش ها ارزش خریدن دارند. مزایای این برند فقط به این موارد ختم نمی‌شود. این برند دوباره شروع به تولید کفش های خاص مانند VaporMax و Airmax کرده که هر دو کفش به بازار عمومی عرضه شده و موفقیت های بزرگی کسب کرده است. ما معتقدیم که شما با خرید کفش های نایک پول خود را دور نمی‌ریزید. این برند سال به سال پله های پیشرفت را طی می‌کند.

اسپرت مردانه

3_(آدیداس) adidas

آدیداس مانند مارک های Nike, Reebok دنیای لباس ورزشی را تغییر داد و تفاوت ایجاد کرد. میلیون ها ورزشکار در سراسر جهان به آدیداس اعتماد کردند و این چیزی نیس که بتوان آن را نادیده گرفت. علاوه بر این بسیاری از ورزشکاران برای کسب موفقیت به بهترین شرایط نیاز دارند و این کفش ها نیاز آنها را فراهم می‌کند.مانند بسیاری از مارک های دیگر، آدیداس هم از چارچوب تولید کفش های کاملا ورزشی خارج شده و سعی کرده تا جنبه عمومی به کفش ها اضافه کند. این برند سعی می‌کند از مواد کلاسیک ساخت کفش استفاده نکند. در عوض با استفاده از مواد برتر کفش هایی در سطح جهانی طراحی کند. یکی از این کفش ها Stan Smiths است که بسیار راحت و از همه مهمتر شیک است. اگر می‌خواهید کفش های کلاسیک آدیداس را انتخاب کنید، گزینه های بیشتری وجود دارد.

4_(ریبوک) REEBOK

این برند که در سال 2000 زیاد مورد توجه قرار نگرفت، اخیرا به یک نام تجاری معروف تبدیل شده است. این بازگشت طوفانی، به دلیل سبک متفاوت و نوآوری این برند است که آن را در جایگاه کنونی قرار داده است. ریبوک لوازم ورزشی و کفش ورزشی مناسب برای همه افراد تولید می‌کند. این برند با برخی از افراد مشهور مانند ویکتوریا بکهام و ستارگان هیپ هاپ در جهان، همکاری داشته است و طی سال‌های گذشته در بازار تاثیرات زیادی داشته است. بنابراین انتظار داریم درسال 2020 هم این پیشرفت ایجاد شود. این برند یک کفش اختصاصی برای رشته کراسفیت تولید کرده است. اسم این کفش Crossfit Nano میباشد. کیفیت محصولات این برند تحت تایید UFC است. این برند همچنین کفش های چرمی زیبا تولید می‌کند. در آخر باید بگوییم ریبوک علارغم همه موفقیت هایش، هنوز هم جایگاه مناسبی در مقایسه با نایک و آدیداس قرار ندارد.

اسپرت مردانه

5_(فیلا) FILA

این برند در ابتدا برای مردم آلپ و  کشور های مدیترانه کفش و لباس ورزشی تولید می‌کرد. به دلیل کیفیت کارهای این برند به شهرت جهانی رسید. آنها خود را به عنوان بهترین طراح کفش های ورزشی مردانه می‌دانند. به همین دلیل برای به دست آوردن اعتماد افراد، سخت تلاش می‌کنند.

اگر به دنبال راه اندازی یک برند هستید، این را در نظر بگیرید که با تولید کفش های بی کیفیت یا کفش هایی که راحتی لازم را ندارند، راه به جایی نمی‌برید و در عوض باید هر سال کیفیت کالاهای خود را افزایش دهید که FILA این کار را انجام می‌دهد. با وجود این که این برند به تولید کفش های ورزشی می‌پردازد، ولی سایر افراد را فراموش نکرده و کفش های معمولی هم تولید می‌کند. با تولید کفش هایی با مدل های مختلف، تقریبا هر کسی می‌تواند از این برند خریداری و رضایت لازم را کسب کند.

اسپرت مردانه

6_(تیمبرلند) Timberland

وقتی به تیمبرلند فکر می‌کنید، احتمالا به یکی از بهترین مارک های کفش چرمی دنیا فکر می‌کنید. این برند کفش های روزمره هم تولید می‌کند. از کلیه مواردی که در ساخت کفش هایشان استفاده می‌کنند، اطمینان حاصل می‌کنند تا از بالاترین کیفیت برخوردار باشند. اگر در خرید کفش به دنبال محصول حرفه ای و مطمئن هستید، این برند را در نظر بگیرید. مانند چکمه های ضد آب Timberland. چکمه های بلند کلاسیک این برند هم طی سال ها زبان زد عام و خاص بوده است و تا سال های آینده نیز مورد استقبال قرار خواهد گرفت. کفش های چوکا، چلسی و بوت های قایقرانی این برند نیز از محصولات این برند است.تیمبرلند سطح خاصی از کیفیت و راحتی را برای شما فراهم می‌کند که تضمین آن در برندهای دیگر دشوار است.

7_(کلارکس) CLARKS

شاید خیلی ها از این برند غافل هستند. کلارکس در تولید کفش بچگانه صاحب نام است. اگر بچه دار هستید و نمی‌دانید که از کجا کفش مناسب برای ورزش و مدرسه بچه های خود خریداری کنید، کلارک را برای شما پیشنهاد می‌دهیم. این برند اخیرا جهش هایی در کیفیت تولیدات خود داشته اند و رضایت مشتریان این موضوع را نشان می‌دهد و باعث می شود به آنها اعتماد کنیم. درست است که این برند در تولید کفش های چرمی به خصوص کفش های رسمی تخصص دارد ولی بدان معنا نیست که شما نمی‌توانید جز این موارد پیدا کنید. مدل های دیگری هم توسط این برند تولید می‌شود.

اسپرت مردانه

8_(ونس) VANS

این برند به عنوان تولید انواع کفش های اسکیت شروع به کار کرد و با گذشت زمان پیشرفت کرد. اکنون وانت نه تنها برای اسکیت بازان، بلکه برای اکثر افراد جامعه کفش تولید می‌کند. یکی از مواردی که این برند برای شما تضمین می‌کند، راحتی کفش هاست. اسکیت بازان هنگام انجام اسکیت، تمام حرکات خود را روی پاهای خود انجام می‌دهند، بنابراین باید کفش هایشان به اندازه کافی مقاوم و راحت باشد.

این برند علاوه بر تولید کفش های کلاسیک اسکیت، لباس های ورزشی هم تولید می‌کند که به طور قابل توجهی مورد تقاضای مردم قرار گرفت. در نهایت باید بدانید که محصولات وانت به دلیل شیک بودن، راحتی و با کیفیت بودن ارزش خریدن را دارد و برندی است که به سختی کسی از آن ناراضی خواهد بود.

اسپرت مردانه

9_(کانورس) Converse

این برند تا پایان دهه 90 زیاد مورد توجه نبود ولی با تلاش فراوان توانست در سال 2010 جایگاه مناسبی پیدا کند. با محبوبیت کفش های vintage و old – school ،این برند رشد پیدا کرد. در سال 2020، اطمینان داریم که افراد بیشتری را با کفش های converse خواهیم دید و شاید شما یکی از این افراد باشید. یکی از کفش های معروف این برند، Taylor All Star است. این کفش هنوز هم جز محبوب ترین هاست. اگر به دنبال کفش های Street هستید، امسال منتظر ارائه این برند باشید. این برند کیفیت و راحتی را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

اسپرت مردانه

10_(پوما) PUMA

پوما مدتی فعالیت خود را متوقف کرد. در حالی که محصولات نایک و آدیداس در بازار جز پر فروش ترین ها بود. این برند در سال 2020 برای بازگشت به جایگاه خود تلاش زیادی کرد. این برند سال به سال در حال رشد و به لطف بهبود بازاریابی، راه های زیادی برای جذب مشتری و اعتماد آنها پیدا کرده است. PUMA در بازار جهانی صاحب نام است و کفش Street این برند پر فروش ترین کفش Street در جهان است.

یکی از مواردی که بیشتر افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد، سبکی و طراحی منحصر به فرد کفش هاست که در طرح ها و رنگ های مختلف هستند. این برند کفش های ورزشی تولید می‌کند ولی لباس های ورزشی این برند نیز مورد توجه زیادی قرار می‌گیرد. کفش Vigor Evoknit این برند از نظر سبک و رنگ متفاوت است و برای تولید آن این کفش جوایزی به دست آورده که کار ساده ای نیست.

اسپرت مردانه

11_(کراکس) CROCS

کفش هایی که این برند تولید می‌کند، ظاهر چندان زیبایی ندارند ولی بسیار راحت هستند. این برند در جواب این سوال که چرا به ظاهر کفش ها اهمیت نمی‌دهد، می‌گوید محصولات ما از نظر کیفیت عالی هستند این برای ما کافی است. اگر پاهایتان در داخل کفش راحت نیست پس چرا آن را خریداری میکنید؟ چون در اکثر مواقع در طول روز کفش به پا دارید، باید کفشی انتخاب کنید که پاهایتان احساس راحتی بکند و در پایان روز تاول نزند.

12_(کالوین کلین) CALVIN KLEIN

وقتی اسم کالوین کلین به میان می‌آید، اولین چیزی که به ذهنمان می‌رسد، لباس زیر و محصولات جین این برند است. در حالی که می‌توانید از کفش های تولید شده توسط این برند، خریداری کنید. کالوین کلین نیز مانند سایر برند ها سعی می‌کند از پوشاک یا سایر محصولاتی که تولید می‌کند، اطمینان حاصل کند تا جز بهترین ها باشد. این برند با تولید کفش های filp flop و همچنین کفش های لوکس با کیفیت بسیار مورد توجه قرار گرفتند. ظاهر کفش های این برند زیبا و فریبنده است ولی دلیل نمیشود به خاطر زیبایی یک کفش آن را انتخاب کنید.

اسپرت مردانه

13_(ریپکورل) RIPCURL

هنگام خرید کفش مردانه، فصل تابستان را فراموش نکنید مطمئنا شما در روز های سرد و زمستانی به تابستان فکر می‌کنید. بیشتر کفش های تابستانی، برای استفاده روزانه مناسب هستند. شاید یک فروشگاه نزدیک ساحل هم کفش flip flop بفروشد. بسیاری از افراد این موضوع را جدی نمیگیرند. در حالی که هنگام خرید کفش تابستانی هم باید دقت شود زیرا این جور مواقع بیشتر به دنبال راحتی هستید. این برند در مورد کفش های تابستانی، نیاز شما را برطرف می‌کند و کیفیت و راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

14_(اِسکچرز) SKECHERS

این برند شروع به ایجاد تحولاتی در صنعت کفش کرده است و کم کم از برندهای FILA و Reebok پیشی می‌گیرد. این برند با سایر برندها همکاری داشته است. اخیرا هم با کامیلا کابلو همکاری می‌کند که محصولات جدید آنها جوان پسند تر شده است. اگر جوان هستید شاید از ظاهر کفش های Skechers خوشتان نیاید. اگر فرد بالغی هستید و ظاهر کفش برای شما ملاک نیست،این برند انتخاب شما است زیرا کیفیت را در اولویت قرار داده است. کفش های این برند از کفپوش های با کیفیت ساخته شده تا به راحتی پاهایتان را پوشش دهد. به دلیل دوام و کیفیت کفش ها می‌توانید از آنها به مدت زیادی استفاده کنید. ما معتقدیم این برند موفقیت های زیادی کسب خواهد کرد.

اسپرت مردانه

15 _( لاکوست) LACOSTE

این برند از سال 1933 به تولید لباس های ورزشی پرداخته است. در سال های اخیر هم به دلیل اسقبال زیاد مردم از لوازم ورزشی، دوباره کار خود را آغاز کرده است. در سال 2020 هم شاهد پیشرفت آنها خواهیم بود. کفش های این برند علاوه بر افراد ورزشکار، نظر افراد عادی را هم به خود جذب می‌کند.بررسی نظرات هزاران مشتری نشان می‌دهد که اکثر نظراتشان مثبت است.

اسپرت مردانه

16_(اِچ بای هادسون) H BY HUDSON

این برند که توسط هادسون تاسیس شده است، کفش های چرمی با کیفیت تولید می‌کند و از آن بسیار مفتخر است. از بهترین مواد برای تولید کفش ها استفاده می‌شود. هادسون یکی از بهترین ها در زمینه تولید کفش های چرمی است.

اسپرت مردانه

17_(تامی هیلفیگر) Tommy Hilfiger

این برند، نامی شناخته شده در عرصه تولید لباس است و تی شرت های با کیفیت مردانه، بلوز های آستین کوتاه زنانه و… تولید می‌کند. همانند لباس های با کیفیت این برند، کفش های آنها نیز دارای کیفیت مناسبی است. کفش های این برند علاوه بر ساخته شدن از مواد با دوام و برلیان، از ظاهر بسیار خوبی برخودار و راحت هستند که به شما این امکان را فراهم می کند تا از کفش های خریداری شده، بیشترین بهره را ببرید. در سال 2020 کفش های تامی هیلفیگر جز محبوب ترین ها خواهد بود و کسانی که این کفش ها را انتخاب می‌کنند اعتماد به نفس پیدا خواهند کرد.

اسپرت مردانه

18_(کلمبیا) Colombia

بسیاری از ما، مارک کلمبیا را به رسمیت می‌شناسیم. زیرا از نظر تولید لباس و کفش ورزشی، از رهبران این صنعت هستند. کیفیت محصولات این برند اثبات شده است که باعث می‌شود به خودشان افتخار کنند. بنابراین نمی‌خواهند هیچ یک از مشتری آنها، از خرید محصولی ناراضی باشد. کفش های تولید شده این برند، فقط برای افراد خاص نیست بلکه افراد عادی هم می‌توانند از این برند خرید کنند. برای مثال کفش های قایقرانی و کفش های ساحلی هم تولید می‌کنند که برای مهمانی های کنار ساحل بسیار مناسب است. اگر به دنبال کفش های راحت و طراحی زیبا هستید لازم نیست در جای دیگری به دنبال آن باشید.

19_(نیو بالانس) New Balance

این برند در صنعت تولید کفش نسبتا تازه کار است، ولی در همین مدت کوتاه سر و صدایی به پا کرده است. به عنوان سازنده کیت های ورزشی در سراسر جهان، از جمله باشگاه فوتبال لیورپول، به کانون توجه عموم تبدیل شده است. این برند موفقیت خود را تنها از این راه به دست نیاورده است. کفش های ورزشی New Balance ترکیبی از راحتی و زیبایی است که ما عاشق آن هستیم. هنگام خرید کفش از این برند پشیمان نخواهید شد. این برند در ابتدا لباس های ورزشی مارک تولید و بسیاری از مربیان ورزشی را به خود جذب می‌کرد. هدف new balance فقط تولید لوازم ورزشی نیست،بلکه برای سایر افراد هم کفش های مناسبی تولید می‌کند که جایگزین کفش های روزمره شما است.

اسپرت مردانه

20_(آندر آرمور) UNDER ARMOUR

موسس این برند یک طراح برجسته لباس ورزشی است، که با تلاش های خود به جایگاه امروزی خود رسیده است. این برند حمایت مالی تیم های ورزشی را انجام می‌دهد و کیفیت و طراحی لباس ورزشی این برند آنها را به سوی لیگ های بزرگ سوق داده است. هر برندی که دارای کیفیت بالا و طراحی استثنایی باشد، می‌تواند تضمین کند که ارزش خریدن را دارد. کفش های این برند با مواد با کیفیت تولید شده است و به مشتریان اطمینان می‌دهد که پاهایشان راحتی را احساس خواهد کرد. کفش های ورزشی این برند شما را در پوشیدن آن در شرایط مختلف محدود نمی‌کند. زیرا به اندازه کافی ظریف هستند که با بیشتر لباس ها بتوانید ست کنید و خوب به نظر برسید.

اسپرت مردانه

21_(باگز) Bogs

بعضی وقت ها ما بیش از حد گرفتار خرید بهترین کفش ورزشی هستیم در حالی که شاید جلوی چشم ما باشد و ما متوجه آن نباشیم. بسیاری از افراد دوست دارند در روز های بارانی قدم بزنند ولی نگران هستند که مبادا کفش هایشان خراب شود. این برند کفش هایی تولید می‌کند که خود را با هر شرایط از محیط طبیعی، وفق می‌دهد. زیرا در تولید این کفش ها از فناوری ضد آب استفاده می‌کنند که باعث می‌شود کفش هایتان عملکرد خوبی در شرایط مختلف داشته باشد. این کفش ها ارزش امتحان کردن را دارد.

اسپرت مردانه

22_(ویبرم) VIBRAM

شاید در میان شما کسانی باشند که تا به حال اسم این برند به گوششان نخورده است. این برند تولید کننده لباس ورزشی است که واقعا سعی کرده تا از بهترین فناوری ها برای تولید محصولات خود استفاده کند. معروف ترین محصول آنها، کفش های (انگشتی) toe است که به شما این امکان را فراهم می‌سازد تا به راحتی راه بروید. این برند همچنین کفش های مخصوص رشته کراسفیت و باشگاهی را تولید می کند. این کفش ها هنگام ورزش کردن باعث می‌شود که به مفاصل فشار زیادی وارد نمی‌شود. شاید ظاهر این کفش ها کمی خنده دار به نظر برسد ولی راحتی آنها هنگام ورزش کردن بی نظیر است.

منبع: Balding Beards

این پست دارای ۸ نظر است

  1. حدیث

    چرا از برندهای ایرانی اسم نمی برین؟
    من از چرم نوین چندین بار خرید کردم کیفیتش مناسبه اما گرونه
    از چرم سورنا خرید کردم قیمتشون مناسبه
    اما چندین بار از برندای خارجی خرید کردم به نظرم واقعا حیفه پول
    ایران تو کفش چرم حرف اولو می زنه

    1. مدیر فروشگاه

      سعی می کنیم در مورد برندهای ایرانی هم مطلبی اماده کنیم
      حقیقت موضوع اینه چون ما هم در این صنف فعالیت داریم و خودمان قدیمی ترین برند تولید کفش دست دوز ایران هستیم و در حال حاضر تولیدات زیادی داریم برای اینکه شبهه ایجاد نشود در مورد برندهای ایرانی مطلب ننوشتیم

      ممنون که وقت گذاشتید

  2. ناشناس

    بالاترین برند ECCO هست که تخصصی کفش تولید میکنه که ازش نام برده نشده واقعا خنده داره

  3. Mojtaba

    من خودم از برند Ecco و Geoxو Massimo Dutti استفاده می‌کنم واقعا راضیم

    1. مدیر فروشگاه

      درسته از برندهای خوب خارجی هستند فقط پیدا کردن اصلشان سخته و اینکه قیمتهایشان بالاست

  4. ناشناس

    سلام لطفا کفش جدید طوفان رو به سایت اضافه کنید

    1. Arash Khadem

      سلام چشم

دیدگاهتان را بنویسید