آبی کلاسیک، رنگ سال ۲۰۲۰ – رنگی برای آرامش و بازیابی اعتماد به نفس

روند انتخاب رنگ سال نیاز به توجه اندیشمندانه و تحلیل روند داشته و برای رسیدن به انتخاب رنگ، هر ساله کارشناسان رنگ شرکت پانتون (Pantone) در این موسسه رنگ دنیا را جستجو می کنند تا به دنبال تأثیرات رنگ جدید باشند. موارد جستجو عبارتند از صنعت سرگرمی و فیلم های تولید شده، مجموعه های هنری مسافرتی و هنرمندان جدید، دنیای مد، کلیه زمینه های طراحی، مقصد های مسافرتی مورد پسند و همچنین شیوه های زندگی جدید، سبک های بازی و شرایط اقتصادی و اجتماعی باشند. این تأثیرات ممکن است ناشی از فن آوری های جدید، مواد، بافت ها و جلوه هایی باشند که رنگ را تحت تأثیر قرار داده و سیستم عامل های مربوط به رسانه های اجتماعی و حتی رویدادهای ورزشی آینده که توجه جهانی را به خود جلب کنند.

شرکت پانتون هر ساله یک زبان جهانی از رنگ را فراهم می کند که تصمیم گیری های مهم در مورد رنگ را در هر مرحله از گردش کار برای همه برند ها و تولید کنندگان امکان پذیر گردد. همه ساله میلون ها طراح و تولیدکننده در سراسر جهان برای کمک به تعریف، برقراری ارتباط و کنترل رنگ ها، از رنگ انتخابی پانتون الهام می گیرند و این رنگ را در میان کلیه طرح های ایجاد شده خود، محصولات مختلف تولیدی، صنعت و دنیای مد، سبک زندگی، لوازم جانبی و سایر محصول مورد استفاده قرار دهند.

همانند سال های قبل، امسال نیز شرکت پانتون رنگ کلاسیک آبی را برای سال 2020 انتخاب کرده است و طبق تحقیقات پانتون، رنگ آبی کلاسیک، PANTONE 19-4052 Classic Blue در سادگی بسیار زیبا است، به افراد احساس آرامش داده و ذهن را مجددا به تمرکز وا می دارد. آبی کلاسیک باعث کمک به تمرکز و شفاف سازی همه چیز شده و این رنگ یک رنگ آبی عاشقانه است که در زندگی روزمره ما، در همه جا دیده می شود از آسمان بی انتها تا اعماق اقیانوس ها. آبی کلاسیک به معنی ظریف، آرام و سمبل ایجاد یک اعتمادی مطمئن و استوار است.

دیدگاهتان را بنویسید