کفش های سوشی یوجیا هو (Yujia Hu)، برای عاشقان غذا و مد

اروپا با همه کشورهایش، دارای فرهنگ های مختلف از همه گوشه های جهان است. مقیاس عظیم شهرها، همراه با جمعیت گسترده ای از ملیت های مختلف، همیشه برای بازدید کنندگانی که برای اولین بار به این قاره سفر می کنند، بسیار پر اهمیت به نظر برسد. در این میان ژاپنی ها هم از مردمانی هستند که همه ساله به این قاره سفر های فراوانی داشته و دارند و این عمل باعث شده است تا ژاپنی ها به معرفی و شناساندن فرهنگ و تمدن غنی خودشان پرداخته و رفته رفته در هر یک از کشورها و شهرهای مختلف اروپا ساکن شوند و به معرفی غذاهای ژاپنی در کنار فرهنگ و تمدن شان بپردازند.

سوشی از معروفترین غذاهای ژاپنی است که متشکل از برنج پخته ژاپنی با چاشنی سرکه، چندین گونه ماهی دریایی به صورت خام، انواع مختلفی از سبزیجات، تخم مرغ و مقداری شکر و نمک که به صورت کاملا سرد آماده می گردد. لازم بذکر است که سوشی گونه‌های فراوان و زیادی دارد.

یوجیا هو (Yujia Hu)، سرآشپز سوشی کار مستقر در شهر میلان ایتالیا است که همزمان در زمینه های هنری و آشپزی مهارت بسیاری دارد. هو در رستوران خانوادگی خودشان در قسمت غربی مرکز شهر میلان، کار می کند. این رستوران پس از گذشت سال ها، به دفعات بازسازی شده است. و نتیجه ای این بازسازی ها ترکیبی است از میزهای کوچک ژاپنی با کوسن هایی در زیر قوس های کلیشه ای ایتالیایی ساخته شده از آجر و چوب تیره محکم به همراه لامپ های سوله ای و پرده های نازک. هو ده سال است که در این رستوران سوشی درست کرده است.

هو برای تبلیغات عمومی رستورانشان شروع به تولید سوشی هایی به مدل های متفاوتی از انواع کفش ها کرد و کم کم بازار فروش سوشی با استفاده از خلاقیت های بی نظیر هو، بیشتر و بیشتر شد. هو با نگاهی دقیق به کفش های واقعی توانسته است کپی های کوچک و بسیار خوشمزه بی نظیری از انواع مدهای بروز کفش ها را تهیه کرده و با خلاقیت های بسیار منحصر به فرد خودش، برندی را برای خودش رقم بزند، زیرا که هو از صنایع دستی سوشی خود، برای فشار بر محدودیت های هنر خوراکی استفاده است و او تا به امروز نشان داده است که هر چیزی را می توان به هنر تبدیل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید