انواع مختلفی از دستگاه های خشک کن برقی کفش (Shoes Dryer)

در بعضی مواقع باید ساعت ها، حتی روزها صبر کنیم تا کفش هایمان خشک شوند و اینکه آن کفش ها بعد از خشک شدن بو می دهند یا نه، خود مقوله دیگری است زیرا که هیچ کس کفش های تر و بودار را اصلا دوست ندارد. همیشه آرزو کرده اید که بتوانید براحتی برای خشک کردن، گندزدایی، استریل کردن و تازه کردن کفش هایتان، راه حلی پیدا کنید. باید بگوییم که خشک کن های برقی کفش، وسیله ای مناسب برای این کار بوده و در انواع مختلف وجود داشته و براحتی می توانید برای خشک کردن و استریل کردن کفش هایتان در هر مکانی از آنها استفاده نمایید.

همانند فصل های پاییز و زمستان، در موسم باران های بهاری نیز نیاز به خشک کردن کفش های خود داریم. البته در میان کلیه ورزشکاران نیز نیاز مبرمی به خشک کردن کفش های خود دارند و روش های خشک کردن هر نوع کفشی متفاوت بوده و ابتدا باید نوع کفش را تعیین کنیم. لازم بذکر اسنت که هنگام خشک کردن کفش روی شوفاژ و یا نزدیک بخاری، کفش اغلب از بیرون خشک شده و این در حالیست که بخش اعظم رطوبت در درون کفش باقی می ماند و این امر می تواند منجر به تغییر شکل کفش و حتی بوجود آمدن ترک نیز گردد.

با دستگاه خشک کن برقی کفش، براحتی می توان فرآیند خشک سازی کفش را کنترل نمود، چرا که دمای گرمایش از حد معینی فراتر نخواهد رفت. جهت گرمایش کامل کفش البته نسبت به نوع کفش و اندازه آن (کفش ورزشی، نیم بوت، بوت، چکمه، کفش کوهنوردی، کفش اسکی، پوتین سربازی و کفش ایمنی)، فقط 20، 30، 60 و یا 120 دقیقه زمان لازم است. استفاده از این دستگاه دشوار نبوده و بدین منظور لازم است هر کدام از بلیسترهای گرمایشی را بطور مجزا در درون هر یک از لنگه های کفش قرار داد.

دستگاه های خشک کن برقی کفش به شما این امکان را می دهد که چرم و مواد پارچه ای را به سرعت و کارآمد خشک نمایید. اگر چنین دستگاهی دارید، توصیه می نماییم که حتما کفش های خود را با آنها خشک نمایید، زیرا کفش های مرطوبی که کاملا خشک نمی شوند، از عمر آنها کاسته شده و حتی کفش ها تغییر شکل نیز می دهند. لازم بذکر است که این دستگاه ها علاوه بر خشک کردن انواع کفش، کاسک، جوراب و دستشکش ها نیز کاربرد دارند.

دیدگاهتان را بنویسید