خال کوبی بر روی محصولات چرمی مانند کفش، کیف و لباس (The tattoo Leather)

خال کوبی به عملی برای ایجاد طرح دائمی و یا با ماندگاری طولانی بر روی انواع پوست گفته می‌شود و از  قدیم الایام، مردم از خال کوبی برای نشان دادن نماد شخصی خود یا گروهی خاص استفاده می کردند. خال کوبی (tattoo) در زبان لاتین، به معنای اصل کلمه علامت گذاری چیزی است.

جهان مد به سرعت در حال تغییر است و برندهای تجاری در عین حال، بسیار چشمگیر و گاهی هم خوف انگیز هستند. شرکت های زیادی در زمینه خال کوبی بر روی محصولات چرمی خود، فعالیت های بی نظیری را انجام داده اند. می توان گفت که خال کوبی بر روی چرم، هنری است خاص با ویژگی های بسیار زیبای خود و روند خلاقانه یک صنعت بی نظیر دستی منحصر بفرد و در عین حال بسیار پر محتوا.

روند خال کوبی دقیقا به همان روشی است که روی پوست انجام می شود، (زیرا که چرم هم پوست است، به هر حال). در خال کوبی بر روی چرم دقیقا از دستگاه خال کوبی واقعی استفاده می گردد و نقش ها و اشکال، کلمات و هر نوع سبکی از خال کوبی نیز از طریق جوهر های آن بر روی سطح چرمی ایجاد می شوند. بنابراین شما به راحتی می توانید با خیال راحت طرح های دلخواه خود را بر روی سطوح انواع چرم ها خال کوبی نموده و محصول چرمی خاص خود را داشته باشید. لازم بذکر است که بعد از خال کوبی بر روی چرم اطراف قسمت های خال موبی کمی تیره می شوند و قاعده کلی رنگ ها این است که هرچه چرم تیره تر باشد، نتیجه تاریک تر است.

دیدگاهتان را بنویسید