کفش تمام چرم به رنگ مشکی، یک نیاز شدید یا یک عنصر سبک؟

یکی از رنگ های خنثی رنگ مشکی است که برای توصیف قدرت، تاریکی و حتی مرگ به کار می رود و درست مکمل آن، رنگ سفید می باشد. تحقیقات روانشناسان نشان داده است که استفاده بیش از حد از رنگ مشکی یا سیاه، می تواند باعث افسردگی در افراد می گردد، زیرا که این رنگ باعث می شود تا بیشتر به جنبه های منفی زندگی توجه داشته باشیم.

برای انتخاب کفش مردانه و زنانه قوانین نانوشته وجود داشته و بسیاری از آقایان و خانم ها به کفش و بوت های مشکی علاقه شدیدی دارند، اما گاها برخی تفاوت های ظریف وجود دارد که می توانند خرید یک جفت کفش سیاه را توجیه کند.

کفش مشکی دقیق ترین و رسمی ترین کفش است، بنابراین در بیشتر موارد به کفش مشکی احتیاج خواهیم داشت. پتانسیل ترکیبی کفش های مشکی در بیشتر موارد پایین تر از کفش های قهوه ای رنگ بوده و اغلب تاریک به نظر می رسند. علاوه بر این، کفش مشکی به اندازه کفش قهوه ای ظریف نیستند، و در واقع به همین دلیل است که، متخصصان مد توصیه می کنند بیشتر از کفش مشکی، به کفش های قهوه ای توجه نماییم.

اما از طرف دیگر باید به لباس نیز توجه زیادی داشت. اگر شلواری تیره یا کت و شلواری تیره و شلوار جین تیره داشته باشد، داشتن کفش مشکی می تواند بسیار متنوع باشد. در حقیقت، توصیه نمی کنیم که همیشه شلوار جین مشکی و یا شلوار مشکی خریداری کرده و آنها را بپوشید، اما اگر از قبل آنها را دارید و اگر آنها را دوست دارید، با کفش مشکی بهتر از سایر کفش ها بنظر خواهید رسید. همچنین با کفش مشکی، لباس های خاکستری بسیار تیره و نوک مدادی، بسیار عالی به نظر می رسند.

لازم بذکر است که اگر کفش یا بوت مشکی را دوست دارید، به خوبی می توانید آنها را به عنصری برای سبک خود تبدیل نمایید و توصیه می کنیم تا بعد از واکس زدن و براق کردن کامل کفش مشکی، آن را بپوشید. سعی کنید از کفش مشکی برای شرکت در رویدادها، جلسات اداری و رسمی، جلسات تجاری، بازدید از نمایشگاه ها، شرکت ها و فروشگاه ها، مهمانی ها رسمی و مراسم عزاداری استفاده نمایید. همیشه به این نکته توجه داشته باشید که هیچگاه با کفش مشکی جوراب سفید نپوشید. همچنین پیشنهاد می کنیم تا در فصل تابستان، مناطق گرمسیری و سواحل از پوشیدن هر گونه کفش مشکی رنگ خوداری نمایید.

همچنین شما می توانید با مراجعه به وبلاگ صنایع چرم سی سی مطالب دیگری در این مورد را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید