هدیه ماه‌۲۴ به مشتریان صنایع چرم سی سی

وبسایت و فروشگاه اینترنتی ماه ۲۴ ارایه دهنده انواع عطرها و رایحه های روز و پرطرفدار، کد هدیه ۲۴٪ برای خریداران و مشتریان صنایع چرم سی سی در نظر گرفته است.

کد هدیه ماه۲۴ شامل ۲۴٪ تخفیف فوق العاده برای خرید اینترنتی عطر و سایر محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی ماه‌۲۴ به آدرس mah24.com بوده و فقط تا پایان دی ماه قابل استفاده خواهد بود. برای استفاده از این کد هدیه، پس از مراجعه به وبسایت ماه‌۲۴ و انتخاب عطرها و آیتم های مورد نظر، کد هدیه خود را قسمت کد تخفیف وارد کرده از ۲۴٪ تخفیف روی هزینه کل قابل پرداخت سبد خرید بهره‌مند شوید.

کد تخفیف خریداران محترم از طریق پیام کوتاه به شماره ثبت شده در حین خرید ارسال شده است ولی در صورتی که به هر دلیل کد هدیه را دریافت نکرده باشید می توانید  به صورت یکی از روش های زیر کد هدیه خود را دریافت نمایید.

مشتریان حضوری: مشتریان عزیزی که از هر یک از شعب سی‌سی اقدام به خرید کیف یا کفش چرمی کرده اند می توانند با مراجعه یا تماس با هر یک از شعب سی سی کد هدیه خود را دریافت نمایند.

خریداران اینترنتی: مشتریانی که کیف یا کفش خود را از طریق وبسایت یا کانال های اینستاگرام یا تلگرام خریداری کرده‌اند می توانند با ارسال درخواست خود از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09355402033 و یا  جستجوی نام sisishoes_comدر تلگرام یا اینستاگرام، کد هدیه خود را دریافت کنند.

تلگرام بخش فروش ، تلگرام بخش پشتیبانی ، صفحه اصلی اینستاگرام ، صفحه اینستاگرام سی‌سی

 

دیدگاهتان را بنویسید