بهترین کت های کتانی مردانه خنک در تابستان

پارچه کتان یکی از قدیمی ترین پارچه های تولید لباس است و استفاده از آن در کل دنیا تاریخچه ای دیرینه دارد. این پارچه از الیاف کتان تهیه می شود و الیاف آن از ساقه گیاهی به نام فلاکس بدست می آید. در تولید این پارچه مقدار زیادی نخ بکار رفته است، آبرفت کمی دارد، جریان هوا به خوبی از آن عبور می کند و با پوست بدن سازگار است. به همین دلیل این پارچه بهترین گزینه برای روزهای داغ تابستان است. در این مقاله کت های کتان از برندهای معروف دنیا را برایتان معرفی خواهیم کرد.

کت کتانی J.Crew Ludlow Slim-Fit Suit

در این فصل عروسی های بسیاری برگزار می‌شود. اگر به دنبال یک کت خنک برای اینگونه مراسم های خاص و رسمی هستید، حتما یک کت از برند J.Crew تهیه کنید و در این روزهای گرم یک استایل جذاب و خنک داشته باشید.

کت کتانی Alex Mill Mercer

این کت برای کسانی که به دنبال مدل گشاد هستند، بسیار مناسب است. کت کتانی الکس میل در برابر عوامل مختلف محیطی مقاوم بوده و می‌توانید برای چندین سال آن را بپوشید و لذت ببرید.

کت بلیزر کتانی Ted Baker Onich

برای کسانی که در محیط های شرکتی هستند، تد بیکر یک کت و شلوار کتانی براق به رنگ سرمه ای دارد که هم شیک بودن را برایتان به ارمغان می آورد و هم در این روزهای گرم شما را خنک نگه می‌دارد.

کت کتانی ASOS Design Slim

در اولین نگاه رنگ جذاب این کت شما را مجذوب خود خواهد کرد. برند ASOS Design کت های تابستانی خود را با قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه کرده است. بنابراین می‌توانید با خیال آسوده خرید کنید.

کت کتانی Hart Schaffner Marx New York Super Soft

دلیل اینکه اسم این کت سوپر سافت گذاشته شده، نرم بودن بافت آن است.

کت کتانی Todd Snyder Italian

تاد اسنایدر می‌داند چگونه لباس‌های شیک و راحت بسازد، و وقتی پای کت و شلوار کتانی به میان می‌آید، گویی آن را یک علم می‌داند. این کت جذاب زغالی رنگ یک کت همه کاره است که هرگز از مد نمی افتد و می توان آن را با هر تعداد پیراهن زیر آن پوشید.

کت صد در صد کتان Mango

کت کتانی با وزن کم، کمی براق، بسیار راحت و مناسب برای تابستان است. این کت با بافت راه‌ راه و زبر و جنسی محکم و بادوام، زمانی که آن را لمس می­‌کنید بسیار لطیف است.

دیدگاهتان را بنویسید