40 مدل از بهترین بوت های مردانه 2023 (بخش پایانی)

بوت ها علاوه بر اینکه ظاهری شیک و جذاب برای شما ایجاد می‌کنند، در مقابل عوامل آب و هوایی مانند برف و باران پاهای شما را خشک و گرم نگه می‌دارد. البته هنگام انتخاب بوتی که مناسب پای شما باشد، حتما دقت کنید.در این مقاله مجموعه‌ای از بهترین بوت های مردانه 2023 را معرفی خواهیم کرد تا در انتخاب خود عملکرد بهتر و راحتی داشته باشید.

40 مدل از بهترین بوت های مردانه 2023 (بخش اول)

40 مدل از بهترین بوت های مردانه 2023 (بخش دوم)

40 مدل از بهترین بوت های مردانه 2023 (بخش سوم)

بوت L.L Bean

این برند در سال 1912 توسط شخصی به نام لئون وود بین تأسیس شد. بوت های این برند برای گردشگری و کاوش در طبیعت، یک گزینه عالی است. کنید. این برند بوت هایی با انواع متفاوت از جمله بوت های بارانی، بوت های چرم، بوت های مخصوص پیاده روی را تولید می کند. و زمانی که شما این بوت ها را به پا دارید بسیار احساس راحتی خواهید کرد زیرا با هر مدل پایی که دارید، کاملا مطابق با مدل پای شما خواهد بود.

بوت Magnanni

هیچ چیز بهتر از کفش های دست ساز ایتالیایی لوکس نیست و Magnanni یکی از بهترین ها است. این شرکت خانوادگی در سال 1954 در اسپانیا تأسیس شد. طیف وسیعی از بوت هایی که توسط این برند تولید می‌شود، حالت رسمی داشته و بسیار شیک و جذاب است. کیفیت برتر این بوت ها ناشی از توجه کفاشیان این برند به جزئیات، مهارت آن ها و پارچه های بی نظیری است که برای ساخت هر کفش استفاده می شود.

بوت Merrell

این برند در سال 1981 توسط کلارک ماتیس و جان شوایزر تاسیس شد و محصولات آن به صورت انعطاف پذیر، بادوام در شرایط سخت طراحی شده است. این شرکت مجموعه ای چشمگیر از بوت های کاربردی از جمله بوت های زمستانی، کوهنوردی و ضد آب را ارائه می دهد که در رنگ ها و سبک های مختلف موجود هستند.

بوت Nunn Bush

نان بوش که در سال 1912 در میلواکی تأسیس شد، بر ارائه محصولاتی با ارزش، شیک، راحت و با بهترین کیفیت به مشتریان تمرکز دارد. شعار این برند سخت‌کوشی و جوانمردی است ،و تا امروز نیز به آن وفا دار بوده است.

بوت Original S.W.A.T

این برند در سال 1999 توسط تری مکنس تأسیس شد. این کمپانی تا امروزه یکی از بهترین ها برای خرید بوت های راحت، با دوام و با کیفیت بوده است.

بوت Original S.W.A.T

بوت Muck Boot Company

این مدل برای کسانی که می خواهند بوت های سبکی داشته باشند کاملا مناسب است ، و یا مدل کر که می تواند در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی نیز با دوام باقی بماند و مقاومت کند. این کفش ها صد در صد ضد آب هستند و به شما اجازه می دهد که در گل و لای و زمین های مرطوب راه بروید.

بوت Thomas & Vine

این کمپانی در سال ۲۰۰۱ پایه گذاری شده است و تا امروز نیز برندی محبوب برای خرید بوت های فوق‌العاده باقی مانده است. این کمپانی تعادل بی نظیری بین ویژگی های راحتی، ظاهر استایلیش و قیمت مناسب آن ها ایجاد کرده است. این برند ویژگی‌ های بسیار زیادی دارد که آن را مورد علاقه طرفدارانش کرده است. شما می توانید از محصولات چرمی مختلف از جمله بوت های کلاسیک چاکا و یا کفش های غیر رسمی انتخاب کنید که برای محل کار مناسب هستند . به علاوه ، این کفش ها گارانتی ۱۲ ماهه دارند.

بوت To Boot New York

مدل نیویورک انواع متفاوتی از بوت های استایلیش را در رنگ های کلاسیک و طراحی هایی که با هر شرایطی سازگار هستند ارائه کرده است. این مدل ها شامل انواع بوت های غیر رسمی و بوت های رسمی هستند. این برند بوت هایی با بالاترین کیفیت را تولید می‌کند که در ایتالیا ساخته می‌شوند. این برند  آزمون و خطا های بسیاری را انجام داده و حدود ۵۰ سال است که کفش هایش را در بازار به فروش می رساند.

بوت Twisted X

این کمپانی در سال ۲۰۰۵ پایه گذاری شده است و با روش های سازگار با محیط زیست کفش هایی راحت ، با طراحی های خاص را تولید می کند . این برند المانی بسیار خاص و ویژه را به استایل آقایان اضافه می کند. این کفش ها بسیار راحت هستند، اما اصلاً کسل کننده نیستند و در استایل های متفاوتی وجود دارند که شما می توانید از میان آن ها استایل مورد پسندتان را انتخاب کنید. از جمله بوت هایی با طراحی های با مزه یا با  تور های رنگارنگ و یا با تزیینات و جزئیات خاص. از این برندها که خریداری کنید، ۱۰ درصد سود آن به خیریه داده می شود.

بوت Twisted X

بوت Milwaukee Boot Company

کمپانی بوت میلواکی، به ظاهر بوت هایش که استایلی غرب میانه دارند معروف است. تمرکز این برند بر روی کفش های چرم با کیفیت است که توسط افراد حرفه ای تولید می شود. این کمپانی از یک تیم کوچک و سخت کوش که در میلواکی ساکن است کمک می گیرد که در واقع این برند از خانواده ای در آن محل پایه گذاری شده است . این کمپانی ها به طور مستقیم محصولاتشان را بدون واسطه به فروش می رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید