شلوارهای ترند زنانه 2023

شلوارها عنصر اصلی در ایجاد استایل مناسب هستند و هر فردی باید شلوار خود را نسبت به تیپ بدنی خود انتخاب کند. شلوار ترندی که می‌خواهید بخرید از نظر جنس و کیفیت ارزش پولی را که بابت آن می‌پردازید داشته باشد. کیفیت دوخت آن به صورتی باشد که وقتی آن را می‌پوشید فرم بدن را بد شکل و نازیبا جلوه ندهد. به کیفیت نخ و جنس پارچه دقت کنید که حتما از نوع مرغوب آن تهیه شده باشد؛ زیرا هر چه کیفیت نخ و بافت پارچه بهتر باشد، ارزش پولی آن هم بیشتر است اما در عوض لباسی با دوخت زیباتری نسیبمان خواهد شد.

شلوار پارچه ای کمر پلیسه

این مدل شلوار یکی از محبوب‌ترین و راحت ترین شلوارهای موجود است و دارای جیب های کناری و فاق بلند است و تقریبا برای هر تیپ اندامی مناسب بوده اما بیشتر به خانم های لاغر و به خصوص کمر لاغر توصیه می شود.

شلوارهای بگ

این مدل شلوارها در سال های اخیر بسیار محبوب بوده و امسال هم این محبوبیت تکرار خواهد شد. شلوار بگ یا baggy pants شلوار‌های گشادی هستند که در کمر آن‌ ها از کش استفاده شده است. در برخی از مدل‌ ها دور مچ پا نیز از کش استفاده می‌ شود ولی در کل این شلوار‌ها کاملا آزاد و راحت هستند.

شلوارهای بوت کات

شلوارهای بوت کات یک ویژگی مثبت دارند که آن هم این است شما را لاغرتر و کشیده تر نشان می دهند. در نتیجه اگر قد نسبتا کوتاهی دارید حتما یک شلوار بوت کات را امتحان کنید. این شلوار ها در رنگ ها و طرح های مختلف در فروشگاه ها موجود است.

شلوارهای ترند زنانه 2023

شلوارهای مدل باربری

در سال های اخیر نوجوانان و جوانان این نوع شلوار را بیشتر دوست داشتند. هم راحتی، هم ترکیب آسان و هم هماهنگی کامل با کفش های اسپرت، این شلوار را بسیار جذاب کرده است.

شلوارهایی که لاغر نشان می‌دهند

بریم سراغ مدل شلوارهایی که لاغر نشان می دهند. اگر می خواهید قد بلند و لاغر به نظر برسید، اول از همه از پوشیدن شلوارهای گشاد خودداری کنید. قانون طلایی در مد برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند، این است که لباس های خیلی گشاد و خیلی تنگ لباس نپوشید. شلوار دمپا انتخاب کنید. هرگز استفاده از کمربند را نادیده نگیرید. کمربند همیشه به نازک‌تر نشان دادن کمر شما کمک می‌کند.

شلوار چرم

به گفته جسیکا سوکل، استایلیست در Stitch Fix، شلوارهای چرمی در چند سال گذشته شروع به بازگشت به سبک خود کرده اند. امسال هم به عنوان یکی از لوازم اصلی کمد در نظر گرفته می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید