بهترین اسنیکرزهای زمستانی مردانه

شاید نظر برخی افراد بر این اساس باشد که کفش های ورزشی و یا اسنیکرز ها برای فصل زمستان مناسب نیست و حتما باید از بوت استفاده کنند. باید بگوییم این طرز فکر صحیح نیست و اسنیکرزها می‌تواند کفش های مناسبی برای زمستان باشد. این کفش های ورزشی دارای ویژگی هایی هستند که آن‌ها را برای مقابله با شرایط زمستانی مجهزتر می کند. ضد آب بوده و از مواد بادوام مانند ریپس استاپ یا کوردورا ساخته شده است و زیره های آن به طوری است که چسبندگی بیشتری روی زمین های یخی دارند.

ویژگی های یک اسنیکرز با دوام چیست؟

بادوام بودن کفش

آب و هوای زمستانی، سطح زمین را کثیف و مرطوب می کند. بنابراین کفش‌های زمستانی شما باید بدنه محکم‌تری نسبت به کفش‌های تابستانی داشته باشند. اسنیکرزهای با دوام دارای زیره محکم و از لاستیک مقاوم ساخته شده است. همچنین باید رویه هایی داشته باشد که در برابر کثیفی و خراش مقاوم باشد.

ضد آب بودن

اگر در جایی زندگی می‌کنید که آب و هوای بارانی و مرطوب دارد، بهتر است اسنیکرزها ضد آب باشد تا پاهایتان گرم و خشک بماند.

بهترین اسنیکرزهای زمستانی کدامند؟

اسنیکرز Salomon XT-6 Gore-Tex

این برند یک برند فرانسوی است که درسال ٢٠١٢ شروع به کار کرده است. XT-6 در سال های اخیر به یکی از محبوب‌ترین اسنیکرزهای تبدیل شده است.

اسنیکرز Hoka one

این کفش هم توسط برند فرانسوی به تولید می‌رسد. این اسنیکرزها به گونه ای طراحی شده است که در زمین های ناهموار، بسیار بادوام و مستحکم عمل می‌کنند.

اسنیکرز Adidas Terrex Free Hiker GTX

این کفش توسط برند آدیداس تولید می‌شود. از پیاده روی گرفته تا دویدن، این کفش سبک وزن و انعطاف پذیر کار را برایتان آسان خواهد کرد. همچنین پاهای شما را در برابر خیس شدن در آب و هوای نامساعد مصون می کند. این همان کفشی است که می توانید در تمام زمستان به آن تکیه کنید.

اسنیکرز Arc’teryx Norvan LD 3 GTX

برند کانادایی Arc’teryx در سال های اخیر برند مورد علاقه ورزشکاران بوده است. این شرکت قبل از گسترش به ساخت لوازم کوهنوردی مشغول بود. این اسنیکرز بسیار با دوام و ضد آب است و تمام انتظارات شما را برطرف خواهد کرد.

اسنیکرز Danner Trail 2650 Campo GTX

یک کفش پیاده‌روی مدرن است که بادوام، سبک وزن و ضد آب است. دارای یک غشای Gore-Tex برای جلوگیری از نفوذ آب و یک زیره Vibram Megagrip برای جلوگیری از لغزش پاهای شما در زمین های لغزنده است.

اسنیکرز Reebok Club C Vibram

ریباک یک برند بریتانیایی و دارای مهارت در زمینه تولید اسنکیرز های زمستانی است. این یک کفش تنیس ساده با کف تخت است که ممکن است فکر کنید برای شرایط زمستانی عالی نیست. اما Reebok آن را با یک زیره Vibram بسیار چسبناک به روز کرده است که نه تنها در آب و هوای مرطوب به خوبی دوام می آورد، بلکه ظاهر آن هم عالی نیز به نظر می رسد.

اسنیکرز Vans Sk8 Hi MTE GTX

این کفش توسط برند آمریکایی تولید می‌شود. زیره ضد لغزش و ضد آب بودن آن، از مهم‌ترین ویژگی‌های این اسنیکرز است و افرادی که تمایل به اسکی دارند، می‌توانند از این اسنیکرز جذاب و بسیار با دوام، استفاده کنند.

منبع: Apetogentleman

دیدگاهتان را بنویسید