بازگشت لباس های چروک به دنیای مد

علاقه‌مندان مد و فشن همیشه دوست دارند که یک قدم جلوتر از دیگران باشند و جز اولین نفرهایی باشند که لباس‌های ترند و جدید سال را به تن می‌کنند. دنیای فشن همانند ماراتنی طولانی مدت است که هر ساله طراحان مشهور گرد هم جمع شده و ترند لباس سال را رقم می‌زنند. طراحان دنیا فشن و مد نیز، برای پاییز و زمستان 2023 طرح‌های متفاوتی را ارائه کرده‌اند. لباس‌های چروک‌شده در هفته مد پاریس معرفی شدند.

طراحان مشهور جهان Mary-Kate Olsen و Ashley Olsen’s The Row توجه دنیای مد را به لباس های نخی مچاله شده جلب کردند. شو لباس Burberry هم این مدل لباس ها را به نمایش گذاشت. در فشن شوی Bottega Veneta، شلوارهای چرمی با چین و چروک های برجسته ظاهر شد. از طرفی برند پرادا لباس های چروک و دامن های میدی را نیز در مجموعه خود قرار داد. راف سایمونز، طراح مد پرادا تاکید کرد که چین و چروک لباس ها در دنیای مد بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

لباس های چروک از زمان شیوع بیماری همه گیر کرونا، وارد دنیای مد شد تا همان طور که افراد در داخل خانه لباس های چروک می‌پوشیدند، در خارج خانه هم این احساس راحتی داشته و از چروک بودن لباس ها هراسی نداشته باشند. گری آرمسترانگ، طراح مد، بیان کرد که اتو کردن اتلاف وقت است و افزود که چین و چروک ظاهری ظریف و اغراق آمیز به افراد می‌بخشد. آرمسترانگ همچنین با بیان اینکه این تغییر تا حدی به دلیل همه گیری بیماری کرونا است گفت، مردم به راحتی بیشتر عادت کرده و نمی خواهند احساس کنند که در حال کوک شدن هستند.

همچنین برند های Zara و weekday در ویترین فروشگاه های زنجیره ای خود، لباس های چروک را جای داده اند. از طرفی دیگر اتو کردن انرژی بسیاری صرف می‌کند. به خصوص در اروپا که مصرف انرژی محدودیت های خاص خود را دارد، لباس های چروک بهترین گزینه برای حل این مشکل هستند. پاییز و زمستان امسال لباس های چروک به یک ترند تبدیل شده و کار شما را بسیار راحت کرده است. لباس های مهمانی هم از این قانون مستثنی نیست و شما می‌توانید از لباس های چروک و یا پیلیسه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید